fbpx

Wszystkie Wpisy

Konwersje i zdarzenia standardowe Facebook Ads
Czas czytania: 9 min.

Facebook piksel to kawałek kodu, który niewiele by pomógł marketerom bez ustawionych zdarzeń i konwersji. Te standardowe, czyli rozpoznawane natywnie przez algorytm są kluczem do remarketingu dynamicznego oraz tego bardziej klasycznego.

W tym poradniku dowiesz się, jak wdrożyć konwersje i zdarzenia standardowe prosto i szybko. Zarówno za pomocą narzędzi wbudowanych w Menedżera reklam, jak i poprzez Google Tag Managera.

Facebook Q&A - najciekawsze pytania
Czas czytania: 6 min.

Ilu followersów na Instagramie trzeba mieć, aby nawiązać współpracę? Jak kierować reklamy do ludzi, którzy kliknęli w wysyłkę formularza?

W dzisiejszym Q&A poznasz odpowiedzi na kilkanaście najciekawszych pytań zadanych w facebookowych grupach marketingowych!

 

Reklama na Instagramie - Poradnik dla początkujących
Czas czytania: 9 min.

Instagram to wciąż rosnące medium, które pod wieloma względami dogania lub wręcz prześciga Facebooka.

Jak rozpocząć swoją przygodę z reklamą na Instagramie? Jakie posiada opcje targetowania, formatów grafik?

Przeczytaj mój artykuł dla początkujących.

Audyt reklam Facebook Ads - dlaczego warto?
Czas czytania: 5 min.

Audytowanie konta Google Ads to chleb powszedni wielu specjalistów w tej dziedzinie.
Tymczasem konkurencyjny system reklamowy – Facebook Ads – wciąż uważany jest za coś o niebo prostszego do “wyklikania”.

Jak jest w rzeczywistości? Dlaczego audyt konta na Facebooku ma sens i może przynieść duży zwrot z inwestycji?

Oto moje subiektywne wyjaśnienie.

16 błędów kiepskich agencji reklamowych/freelancerów
Czas czytania: 11 min.

Wybór dobrej (albo chociaż uczciwej) agencji reklamowej czy freelancera to niełatwy orzech do zgryzienia. Jak działają osoby i firmy, które moim zdaniem powinny zastanowić się nad jakością swoich usług? Jakich agencji lub performance marketerów unikać jak ognia?

Facebook Q&A - najciekawsze pytania
Czas czytania: 8 min.

Jak zwiększyć limit wydatków na koncie reklamowym Facebook Ads? Co oznacza powiadomienie “użytkownik prosi o więcej informacji”? Czy brak regularnego spłacania reklam ma wpływ na ich efektywność?

W dzisiejszym Q&A poznasz odpowiedzi na kilkanaście najciekawszych pytań zadanych w facebookowych grupach marketingowych!

Trendy w 2020 - raport Divante
Czas czytania: 6 min.

W najnowszym raporcie 2020 rok firma Divante opisała 12 kluczowych trendów, które mają być ważne w branży e-commerce. Do współpracy zaprosili ponad 250 ekspertów z branży.

Poniżej znajdziesz jego krótkie streszczenie, wraz w moim komentarzem.

Trendy w 2020 roku według Facebooka
Czas czytania: 6 min.

Od pięciu lat Facebook rozwija swoją jednostkę badawczą, nazwaną Facebook IQ.
Niedawno opublikowała ona ciekawy raport dotyczący trendów, które możesz wykorzystać, by lepiej poznać swoich potencjalnych odbiorców.
Oto najważniejsze wnioski!

Podsumowanie roku - charzynska.pl blog, podcast, co dalej
Czas czytania: 6 min.

1440 godzin. Tyle mniej więcej poświęciłam w 2019 roku na stworzenie i prowadzenie bloga, podcastu i fanpage’u.
Zapewne dodatkowe 500 godzin poświęciłam na pomoc w reklamach Facebook Ads na grupach Tygrysy Socialu, Social Media i kilku innych.

W teorii więc wydałam ponad 100 000 zł na działania wizerunkowo-edukacyjne. Zapłaciłam w naturze – swoim czasem.

Czy było warto?
Moim zdaniem jak najbardziej tak.

Oto moje podsumowanie 2019 roku.

TOP 10 reklamy świąteczne 2019
Czas czytania: 6 min.

Trudno we mnie wywołać głębsze emocje spotem telewizyjnym, czy internetowym.
Owszem, płakałam na Królu Lwie, ale już nie na reklamach Allegro.

Niestety, zdecydowana większość świątecznych spotów nie wysila się o choćby gram kreatywności i ciekawego scenariusza.

Wystarczy przecież pokazać małą, uroczą dziewczynkę zachowującą się jak dorosła, dodać świąteczną scenerię i voila!
No właśnie nie.

Dlatego poświęciłam cały dzień na oglądanie tegorocznych spotów świątecznych.

Odbierz darmowe materiały

Otrzymaj dostęp do WSZYSTKICH darmowych materiałów, które kiedykolwiek opublikowałam na blogu i które opublikuję w przyszłości.

Nie musisz wypisywać i zapisywać się ponownie, aby być na bieżąco! Wystarczy, że sprawdzisz tajny folder Google Drive :)

Link do tajnego folderu Google Drive z materiałami znajdziesz w mailu powitalnym. Jako bonus dorzucam też w nim historię założenia bloga :).

 

logo-podcast-mini-marketing

Podsłuchaj mojego podcastu!

3x w miesiącu publikuję wersję audio moich artykułów.

Dzięki temu zawsze będziesz na bieżąco, nawet jeśli nie masz czasu czytać!

Zamów Audyt Facebook Ads

Jeśli potrzebujesz kompleksowej analizy Twoich reklam.

ZOBACZ OFERTĘ

Umów się na Konsultację Facebook Ads

Gdy chcesz porozmawiać o konkretnej kampanii lub masz ogólne pytania.

ZOBACZ OFERTĘ

Natalia Charzyńska

NIP: 9591945115 | REGON: 385244620 | mail: [email protected]

Copyright charzynska.pl ©  All Rights Reserved