kalkulator realnego roas kampanii uslugowej

Kalkulator realnego ROAS kampanii usługowej/leadowej

Czas czytania: < 1 minuta
Kalkulator liczy realny ROAS (zwrot z inwestycji marketingowej) w kampanii usługowej.
Bazuje na wzorze, który opisałam w moim podręczniku „Profesjonalne reklamy Facebook Ads, tj.:

[średni przychód z usługi] * [konwersje z reklamy] * [procentowa wartość zrealizowanych usług] / [wydatki reklamowe] = [Realny ROAS]

Obliczenie ROAS w kampaniach leadowych/usługowych potrafi być mocno skomplikowane.

Jeśli klient nie dokonuje konwersji na stronie a zamawia usługę przez telefon lub po kontakcie z handlowcem, osobie robiącej reklamy bardzo trudno jest określić, czy kampanie są opłacalne.

W związku z tym potrzebuje informacji o średnim przychodzie z usługi oraz o procencie zrealizowanych usług. Bez tych danych niemożliwe będzie obliczenie ROAS w kampanii leadowej/usługowej.

Często handlowcy nie informują marketerów o tym, ile pozyskanych leadów realnie skonwertowało. Dlatego jest to bardzo ważne, by wdrożyć w firmie usługowej proces komunikacji pomiędzy działem handlowym a marketingowym.

Kalkulator realnego ROAS kampanii usługowej

Trwa wczytywanie