[średni przychód z usługi] * [konwersje z reklamy] * [procentowa wartość zrealizowanych usług] / [wydatki reklamowe] = [Realny ROAS]
Obliczenie ROAS w kampaniach leadowych/usługowych potrafi być mocno skomplikowane.
Jeśli klient nie dokonuje konwersji na stronie a zamawia usługę przez telefon lub po kontakcie z handlowcem, osobie robiącej reklamy bardzo trudno jest określić, czy kampanie są opłacalne.
W związku z tym potrzebuje informacji o średnim przychodzie z usługi oraz o procencie zrealizowanych usług. Bez tych danych niemożliwe będzie obliczenie ROAS w kampanii leadowej/usługowej.
Często handlowcy nie informują marketerów o tym, ile pozyskanych leadów realnie skonwertowało. Dlatego jest to bardzo ważne, by wdrożyć w firmie usługowej proces komunikacji pomiędzy działem handlowym a marketingowym.
Kalkulator realnego ROAS kampanii usługowej
Skorzystałeś/aś z kalkulatora!
Dzięki za skorzystanie z kalkulatora!
We faced problems while connecting to the server or receiving data from the server. Please wait for a few seconds and try again.
If the problem persists, then check your internet connectivity. If all other sites open fine, then please contact the administrator of this website with the following information.
TextStatus: undefined
HTTP Error: undefined
Some error has occured.