Filtry
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Filtry
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści

Nie musisz być ekspertem

by robić skuteczne reklamy.

8 godzin kursu wideo w ponad 100 lekcjach od A do Z.

kurs reklamy facebook

Po co ci agencja albo freelancer, jeśli masz do postawienia 2 kampanie?

 

Dlaczego robisz tylko sociale, zamiast wziąć się za branżę, gdzie dosłownie brakuje rąk do pracy?

Poznaj system reklamowy Meta Ads od podszewki. Zrozum, jak działa algorytm reklamowy i jak możesz go wykorzystać, by robić skuteczne reklamy na Facebooku i Instagramie.

Dla kogo jest ten kurs?

Przedsiębiorców / Przedsiębiorczyń

    • Chcesz robić samodzielnie reklamy po zakończeniu współpracy z freelancerem/agencją.
    • Dopiero zaczynasz działalność i chcesz zminimalizować koszt.
    •  Chcesz rozszerzyć reklamowanie się o nowe media reklamowe.
    • Chcesz rozumieć, jak działają reklamy, by wiedzieć, czy twój specjalista robi dobrą robotę.
    • Działasz w e-commerce lub usługach – w lekcjach znajdziesz przykładu z obu dziedzin!

Marketerów / Marketerek

    • Chcesz zdobyć praktyczną i niezwykle pożądaną umiejętność.
    • Zmieniasz pracę lub zależy Ci na awansie.
    • Chcesz uporządkować i uzupełnić wiedzę o reklamach na FB i IG.
    • Masz dość nudnych kursów o niczym. Czas na samo mięso!
    • Szukasz stale aktualizowanej, praktycznej wiedzy.
    • Cenisz sobie naukę od A do Z, by być w stanie zrobić każdy rodzaj reklamy dla dowolnego biznesu, zamiast poznawania kilku, nie działających schematów.

Dzięki temu kursowi:

Zwiększysz realną rozpoznawalność marki poprzez dobrze dobrany cel i targetowanie.

Precyzyjnie dotrzesz do osób, które faktycznie mogą być zainteresowane Twoją ofertą.

Zwiększysz sprzedaż i poprawisz ROAS dzięki uniknięciu błędów typowych dla początkujących. I nie tylko!

Oszczędzisz czas i budżet – koniec z chaosem!

Zyskasz samodzielność w tworzeniu kampanii – jako przedsiębiorca lub jako marketer.

Zaktualizujesz wiedzę o najnowsze zmiany w systemie Meta Ads.

Rozwiniesz się zawodowo – jeśli planujesz zmienić pracę lub się przebranżowić.

Przykładowe zagadnienia

Pełny spis lekcji znajdziesz tutaj.

Menedżer Firmy

  • Jak go założyć?
  • Jak utworzyć konto reklamowe?
  • Jak nadać uprawnienia do zasobów ludziom i firmom?
  • Jak dodać fanpage i IG do Menedżera oraz jak je z niego usunąć?

Piksel

  • Czym jest piksel Meta?
  • Jak utworzyć piksel Meta?
  • Jak dodać piksel do WooCommerce, WordPress i GTM?
  • Jak sprawdzić czy piksel działa?
  • Czym są zdarzenia standardowe i niestandardowe?
  • Jak działają konwersje niestandardowe?
  • Jak dodać zdarzenia poprzez Narzędzie do konfiguracji zdarzeń?
  • API Konwersji – czym jest i jak zainstalować?

Katalog

  • Czym jest katalog produktów?
  • Jak utworzyć plik danych w WooCommerce?
  • Jak ręcznie utworzyć plik danych poprzez Artkusze Google?
  • Jak połączyć katalog z pikselem?
  • Jak posprzątać katalog z niechcianych produktów?

Zasady

  • Jak nie dać się zhakować?
  • Zasady reklamowania – co wolno reklamować a co nie koniecznie?
  • Specjalne kategorie kampanii – nieruchomości, polityka, zatrudnienie, sprawy społeczne.
  • Medycyna estetyczna – jakie kampanie możesz robić?

Grupy odbiorców

  • Czym są grupy odbiorców?
  • Jak utworzyć grupy niestandardowe i podobnych?
  • Jakie grupy niestandardowe i podobnych warto stworzyć?
  • Jak nazywać grupy odbiorców?

Kampanie

  • Struktura kampanii – z czego się składają?
  • Jak utworzyć kampanię?
  • Cele kampanii.
  • Czy potrzebujesz wszystkich celów?
  • Polecane typy kampanii.
  • Powielanie i usuwanie kampanii.

Zestawy reklam

  • Jak utworzyć zestaw?
  • Czym są zdarzenia konwersji?
  • Jak zawężać wg grup niestandardowych?
  • Jak zawężać wg grup podobnych?
  • Szczegółowe targetowanie od A do Z.
  • Beneficjent i płatnik.
  • Umiejscowienia.
  • Powielanie zestawów – po co i jak?

Reklamy

  • Dostępne formaty reklam.
  • Tekst, nagłówek i opis – czym są i jak dodać?
  • Jak skonfigurować każdy typ reklamy?
  • Języki.
  • Monitorowanie.
  • Kolekcje od A do Z.
  • Formularze błyskawiczne od A do Z.
  • Krótki poradnik skutecznej reklamy.

Analiza i optymalizacja

  • Wstęp do analizy kampanii: atrybucja konwersji, czym jest optymalizacja, najważniejsze metryki.
  • Wstęp do optymalizacji kampanii: rodzaje optymalizacji.

Jeśli szukasz zaawansowanego i rozbudowanego poradnika tego typu, sprawdź mój podręcznik.

Kurs kupujesz w 3 formatach:

VIDEO online

Tekstowy online

E-book PDF

Wszystkie będą na bieżąco aktualizowane i rozbudowywane, ale polecam Ci zapoznanie się najpierw z lekcjami wideo – warto! 

Kliknij w przycisk poniżej, by zobaczyć przykładowe lekcje w panelu kursu!

Bonusy

Tylko dla kupujących

wartość: około 900 zł netto

Kolejne materiały takie jak np. checklisty będą dodawane na bieżąco!

Po zdaniu testu otrzymasz certyfikat potwierdzający Twoją wiedzę! Możesz też sprawdzić się w testach na poziomie średniozaawansowanym i zaawansowanym.

 

Wartość bonusu: 300 zł netto.

Wszyscy kupujący otrzymują dostęp do prywatnej grupy na Facebooku. Odpowiadam na każde pytanie, na które znam odpowiedź 😉 i mamy tam naprawdę fajną atmosferę :).

W przyszłości dostępny będzie dedykowany serwer na Discordzie albo specjalne forum tylko dla kupujących!

Wartość: ok. 300 zł netto rocznie.

Szablony, dzięki którym ręcznie dodasz plik danych do e-commerce oraz usług takich jak np. rezerwacje pokojów hotelowych! Unikatowe szablony, niedostępne nigdzie indziej.

 

Wartość: 300 zł netto.

Utrwal wiedzę zdobytą w każdym rozdziale dzięki prostym i przyjemnym quizom!

 

Wartość: bezcenna ;).

Zapomnisz, że robisz kurs

Każda lekcja to film w stylu treści popularnonaukowych z YouTube - animacje i wizualizacje pomogą Ci utrzymać uwagę na nauce.

Zobacz przykładowe lekcje:

Zobacz przykładowe lekcje w panelu kursu:

Oznaczone są otwartą kłódką 🙂

Ile wart jest konkret?

U mnie dokładnie

4,99 zł netto

Tyle właśnie kosztuje 1 lekcja tego kursu.

Ostatni rozdział kursu z odpowiedziami na 29 pytań w formie Q&A potraktuj jako gratis :).

 

Łącznie obejrzysz równo 150 (!) mini filmów, ale spokojnie. Każdy z nich trwa średnio równo 3 minuty. Zanim się obejrzysz pochłoniesz kilka i o to chodzi! By nauka była równie przyjemna, jak szybka.

 

Dostęp do kursu otrzymujesz na zawsze. Tak, serio.

 

Co więcej, będzie on aktualizowany zdecydowanie częściej niż raz na rok czy nawet pół roku, więc za cenę premierową otrzymujesz z biegiem czasu coraz więcej treści :).  Wszystkie moje kursy i e-booki dostępne są bez limitu czasowego!

No dobra.

ILE to kosztuje?

kurs reklamy facebook
Kurs od poziomu 0 do średniozaawansowanego

Kurs Podstawy reklamy na Facebooku i Instagramie

PLN 749
netto
  •  

921,27 zł brutto

czyli 4,99 zł netto za 1 lekcję.

kurs reklamy facebook
PAKIET kurs z podstaw + podręcznik dla średniozaawansowanych

"Podstawy reklamy" + "Profesjonalne reklamy"

PLN978
PLN 805
netto
  •  

955,95 zł brutto

Najniższa cena w ostatnich 30 dniach: 805 zł netto.

Dodatkowe 56 zł taniej w pakiecie!

Łącznie ponad 1200 (!!) stron praktycznej wiedzy o reklamach na FB i IG i ponad 7,5h kursu wideo.

PAKIET dwóch kursów i dwóch e-booków

Kursy: "Podstawy reklamy" i "Skalowanie reklam" + e-booki: "Profesjonalne reklamy" i "Dlaczego Twoje reklamy NIE działają"

PLN1168
PLN 1084
netto
  •  

1279,68 zł brutto

Najniższa cena w ostatnich 30 dniach: 1084 zł netto.

Łącznie ponad 1200 (!!) stron i 9h materiału wideo praktycznej wiedzy o reklamach na FB i IG!

Kupujesz dla więcej, niż 1 osoby w Twojej firmie?

Skontaktuj się!

Na zakupy grupowe obowiązują dodatkowe rabaty od 20 do 40%!

Kim ja w ogóle jestem?

Mam na imię Natalia i od 6 lat profesjonalnie robię reklamy Meta Ads. 

Mam wieloletnie doświadczenie nie tylko w branży reklamowej, ale również w social media i e-commerce.

 

Obecnie pomagam małym oraz dużym firmom robić lepsze reklamy na Facebooku i Instagramie.

 

Mój bestsellerowy podręcznik dla średniozaawansowanych i zaawansowanych “Profesjonalne reklamy Facebook Ads” w ciągu 2 lat sprzedał się w ponad 1000 egzemplarzy!

 

Poza produktami, audytuję i konsultuję. Rozmawiałam z ponad 200 specjalistami i przedsiębiorcami oraz zaudytowałam ponad 100 kont reklamowych.

 

Być może kojarzysz mnie z facebookowych grup (w tym mojej!), w których jestem aktywna od kilku lat ;).

Pracowałam z takimi markami jak:

Rzuć okiem na opinie ludzi, którzy coś ode mnie kupili:

Wszystkie pochodzą z mojego fanpage’a na Facebooku.

Masz pytania dotyczące podręcznika albo płatności?


Napisz maila na [email protected] albo skontaktuj się ze mną poprzez mój fanpage 🙂

Płatności odbywają się poprzez szybkie przelewy PayU. Możesz także skorzystać z BLIK-a albo karty płatniczej (debetowa albo kredytowa). Dostępne są także Raty 0% - znajdziesz je, wybierając metodę płatności.

Podczas składania zamówienia wpisz NIP, aby automatycznie otrzymać fakturę VAT.

Potrzebujesz faktury na firmę spoza Polski? Napisz do mnie, ogarnę sprawę :).

Dokładnie tak! Kurs został stworzony dla osób totalnie początkujących. Dokładnie omawiam nawet najbardziej podstawowe aspekty reklam Meta :).

Jeśli nie masz pewności, czy podołasz, spróbuj zdać mój test z reklam na poziomie podstawowym. Jeśli Ci się nie uda lub będziesz mieć z nim trudności – kurs jest dla Ciebie :).

Zapoznaj się ze spisem lekcji! Poza bardzo podstawowymi tematami w kursie poruszam również tematy bardziej zaawansowane, jak np. API Konwersji czy Katalog produktów.

 

Jeśli szukasz czegoś bardziej strategicznego, niż poradnikowego, sprawdź mój podręcznik “Profesjonalne reklamy Facebook Ads”. 

Dostęp do tego kursu otrzymujesz na zawsze.

Dostęp lifetime dostępny jest dla każdego kursanta, bo wierzę, że prawdziwie wartościowy kurs to taki, do którego zawsze możesz zajrzeć :).

 

Jak najbardziej – jeśli zdasz test wiedzy ;).

 

Po premierze dodam specjalną sekcję kursu, gdzie znajdziesz test, po zdaniu którego otrzymasz ceryfikat. Nie będzie to więc typowy “świstek uczestnictwa” a pełnoprawny certyfikat!

 

Będę je wysyłać własnoręcznie 2x w tygodniu :).

 

I to jak! Ba, podczas montażu niektórych lekcji musiałam go aktualizować na bieżąco, mimo że tekstowa wersja powstała raptem 3 miesiące przed wersją wideo!

 

W planach mam aktualizować go przynajmniej kilka razy w roku, a nawet częściej, jeśli zaistnieje taka konieczność!

 

Bo chcę, by coraz więcej marketerów i przedsiębiorców wzięło się za robienie sensownych reklam :).

 

Po co ci agencja albo freelancer, jeśli masz do postawienia 2 kampanie? 

 

Dlaczego robisz tylko sociale, zamiast wziąć się za branżę, gdzie dosłownie brakuje rąk do pracy?

Zależy mi, by reklamiarzy było jak najwięcej, bo po prostu ich brakuje na rynku. 

 

Cena tego kursu jest mocno rynkowa, mimo że każdą lekcję stworzyłam w sposób totalnie unikatowy.

 

W każdym innym kursie, czy to polskim czy zagranicznym nie uświadczysz tylu wizualizacji i animacji, pomagających utrzymać uwagę i utrwalić wiedzę.

Konsultacje są dużo droższe, niż ten kurs, dlatego zawsze polecam zapoznanie się z kursem.

 

Jeśli masz po jego obejrzeniu jakieś pytania, dopiero wtedy warto udać się na konsultacje :).

 

Podczas rozmowy dowiesz się mniej więcej tego, co z kursu, więc nie warto przepłacać.

 

Nie robię promocji i nie rozdaję rabatów na ten kurs. Jego stosunek ceny do jakości jest zbyt dobry, by psuć go sztucznym pompowaniem ceny, by potem sztucznie ją obniżać :).

 

Jedynym wyjątkiem będzie Black Friday, ale wtedy jego cena spadnie duużo mniej, niż podczas przedsprzedaży, więc polecam nie zwlekać ;).

 

Jasna sprawa! Wystarczy, że uzupełnisz okno z numerem NIP, podczas uzupełniania danych do zamówienia :).

 

Faktura przyjdzie automatycznie na podanego przez Ciebie maila.

Najlepiej jeśli zrobisz to na moim fanpage’u w zakładce Recenzje :).

Ale jeśli się krępujesz, napisz do mnie maila na [email protected] albo napisz priv wiadomość na fanpage’u :). Za każdą opinię i uwagi jestem super wdzięczna!

Szczegółowy spis lekcji:

  1. Dla kogo jest ten kurs?
  2. Dla kogo NIE jest ten kurs?

 

  1. Z jakich narzędzi składa się ekosystem Meta Ads?

 

  1. Czym jest skrót [i]?
  2. Od czego zacząć jeśli reklamujesz e-commerce a od czego, jeśli usługi?

 

  1. Instrukcja tworzenia Menedżera Firmy – pierwszego lub kolejnego.

 

  1. Tworzenie konta reklamowego [i].
  2. Dodawanie prywatnego konta reklamowego [i].

 

  1. Płatność za reklamy, gdy nie masz firmy [i]
  2. Płatność za reklamy gdy masz firmę [i]
  3. Dodawanie karty płatniczej [i]
  4. Pobieranie faktury [i]

 

  1. Po co dodawać fanpage do Menedżera?
  2. Tworzenie nowego fanpage [i]
  3. Dodawanie istniejącego fanpage [i]
  4. Usuwanie fanpage z Menedżera [i]
  5. Dodawanie osób lub partnerów do Strony [i]

 

  1. Dodawanie konta IG do Menedżera [i].
  2. Usuwanie konta IG z Menedżera [i].
  1. Po co ci dostęp do Menedżera Firmy?
  2. Dodawanie pracowników / współpracowników [i].
  3. Dodawanie partnerów biznesowych [i].
  4. Dodawanie zasobów do Osób [i].
  5. Dodawanie zasobów do partnerów [i].
  6. Nadawanie uprawnień do zasobów partnera [i].
  7. Wysłanie prośby o dostęp do zasobów [i].
  8. Dodawanie zasobów do innych zasobów [i].

 

  1. Czym jest piksel Meta i dlaczego go potrzebujesz?
  2. Zdarzenia standardowe.
  3. Zdarzenia niestandardowe.
  4. Parametry.
  5. Konwersje niestandardowe.
  6. Gdzie sprawdzić czy piksel działa?
  7. Tworzenie piksela krok po kroku [i].
  8. Dodawanie piksela na www poprzez integrację [i].
  9. Dodawanie piksela na www przez GTM.
    • Dodawanie kodu podstawowego piksela [i].
    • Dodawanie zdarzenia kliknięcia w przycisk [i].
    • Dodawanie zdarzenia scrollowania [i].
  10. Dodawanie piksela do WordPressa lub WooCommerce [i].



  1. Jak korzystać z Testowania zdarzeń? [i]

  1. Jak korzystać z Narzędzia do konfiguracji? [i]

 



  1. Po co ci API konwersji?
  2. Dołączenie programisty do Menedżera Firmy [i].
  3. Dodawanie API przez integrację partnerską [i].
  4. Dodawanie API w WordPressie i WooCommerce [i].
  5. Wdrożenie API w innych CMS-ach.

 

  1. Po co ci konwersje niestandardowe?
  2. Jak utworzyć konwersję niestandardową? [i]

 

  1. Tworzenie katalogu e-commerce [i].
  2. Tworzenie katalogu sklepu lub restauracji [i].
  3. Tworzenie katalogu hoteli [i].
  4. Tworzenie katalogu nieruchomości [i].
  5. Tworzenie katalogu motoryzacji [i].
  6. Tworzenie katalogu mediów [i].
  7. Tworzenie pliku danych.
    • Tworzenie pliku danych w WordPressie i WooCommerce [i].
  8. Dodawanie pliku danych [i].
  9. Ręczne dodawanie produktów lub usług [i].
  10. Sprawdzanie połączenia piksela z katalogiem [i].
  11. Aktualizacja pliku danych [i].
  12. “Czyszczenie” katalogu z niechcianych produktów [i]

 

  1. Wektory ataku.
  2. Sposoby ochrony.
  3. Co zrobić, gdy cię zhakują?

 

  1. Na co zwracać uwagę?
  2. Szczególne kategorie reklam.
  3. Medycyna estetyczna.

 

  1. System aukcyjny, czyli kto da…lepiej.
  2. Więcej ludzi = taniej, ale czy lepiej?
  3. Jak zmusić algorytm, by zarobić dużo i tanio?

 

  1. Po co nam grupy odbiorców?
  2. Rodzaje grup odbiorców.
  3. Elementy niestandardowych grup odbiorców.
  4. Jak utworzyć grupę odbiorców? [i].
  5. Jak edytować i zaktualizować grupę odbiorców? [i].
  6. Grupy niestandardowe.
    • Grupy na podstawie piksela i listy [i].
    • Grupy na podstawie social mediów (Meta Sources) [i].
  7. Jak nazywać grupy niestandardowe?
  8. Polecane grupy niestandardowe.
  9. Grupy podobnych odbiorców [i].
  10. Polecane grupy podobnych odbiorców.
  11. Zapisane grupy odbiorców [i].
  12. Jak utworzyć jakościową grupę?

 

  1. Struktura kampanii reklamowych.
  2. Rola kampanii reklamowej.
  3. Tworzenie kampanii [i].
  4. Cele kampanii.
  5. Rozpoznawalność.
  6. Ruch.
  7. Aktywność.
  8. Kontakty.
  9. Sprzedaż.
  10. Budżet.
  11. Czy potrzebujesz WSZYSTKICH celów kampanii?
  12. Polecane typy kampanii wg celu marketingowego.
  13. Powielanie kampanii [i].
  14. Usuwanie kampanii [i].

 

  1. Tworzenie zestawu reklam [i].
  2. Zdarzenia konwersji.
  3. Dynamiczny materiał reklamowy.
  4. Kontrola grup i grupy odbiorców Advantage. (nowość!)
  5. Grupy niestandardowych odbiorców.
  6. Lokalizacja.
  7. Demografia.
  8. Szczegółowe targetowanie [i].
  9. Jak dobierać zainteresowania?
  10. Języki.
  11. Jak i kiedy zawężać kierowanie?
  12. Kogo warto wykluczać i kiedy?
  13. Beneficjent i płatnik. (nowość!)
  14. Umiejscowienia [i].
  15. Powielanie zestawu reklam [i].
  1. Formaty reklam.
  2. Tekst, nagłówek, opis.
  3. Nazwa reklamy i Tożsamość [i].
  4. Promocja istniejącego posta [i].
  5. Konfiguracja reklamy.
  6. Materiał reklamowy.
  7. Miejsce docelowe [i].
  8. Kolekcja [i].
  9. Formularz błyskawiczny [i].
  10. Języki.
  11. Monitorowanie [i].
  12. Podgląd reklamy [i].
  13. Dodatkowe teksty, grafiki w reklamie.
  14. Powielanie reklam [i].
  15. Dodawanie nowych reklam do zestawu [i].
  16. Krótki poradnik skutecznej reklamy.
  17. Publikacja reklamy na fanpage’u [i].

 

  1. “Promuj post” na Facebooku [i].
  2. “Promuj post” na Instagramie [i].
  1. Reklama w aplikacji mobilnej [i].
  2. Reklama w Business Suite [i].
  3. Reklama w Menedżerze reklam [i].

 

  1. Instagram vs Facebook – różnice.
  2. Ograniczenia Instagrama

 

  1. Atrybucja konwersji.
  2. Czym jest optymalizacja reklam?
  3. Utworzenie własnego zestawu kolumn [i].
  4. Najważniejsze metryki do analizy.
  5. Kiedy zacząć analizować wyniki?

 

  1. Panel Menedżera reklam [i].
  2. “Pomocne” podpowiedzi systemu reklamowego.
  3. Filtrowanie wyników [i].
  4. Dodawanie danych do kolumn [i].
  5. Najważniejsze metryki w Menedżerze reklam.
  6. Tworzenie raportów [i].
  7. Reguły [i].

 

  1. Czy muszę mieć dużo fanów na FB by się reklamować?
  2. Jak reklamować profil na Instagramie?
  3. Jak reklamować grupę na Facebooku?
  4. Jak reklamować wydarzenie na zewnętrznej platformie?
  5. Jak reklamować biznesy lokalne?
  6. Budżet kampanii czy zestawu reklam?
  7. Budżet całkowity czy dzienny?
  8. Jaki budżet przeznaczyć na reklamy?
  9. Jak sensownie wydać 1000 zł miesięcznie na reklamy?
  10. Jak targetować osoby, które widziały konkretną reklamę?
  11. Czemu nie docieram do wszystkich z grupy odbiorców?
  12. Targetowanie klientów konkurencji – jak?
  13. Dlaczego nie mogę znaleźć firmy X w zainteresowaniach?
  14. Dlaczego moja kampania się nie uruchamia?
  15. Jakiej długości filmy dodawać do reklam?
  16. Czy warto mieć dużo reakcji pod reklamami?
  17. Jak zedytować reklamę by zachować reakcje?
  18. Jak wymusić równe wydawanie budżetu na reklamy?
  19. Dlaczego reklama ma tak mały zasięg?
  20. Co jaki czas wymieniać kreacje reklamowe?
  21. Jak sprawdzić, które produkty się sprzedały w reklamach?
  22. Dlaczego wyniki reklam spadają po 2-3 dniach?
  23. Dlaczego według GA mam dużo mniej wejść na www?
  24. Dlaczego grupa odbiorców jest dużo mniejsza niż wg GA?
  25. Dlaczego liczba zakupów jest dużo mniejsza wg GA?
  26. Od czego zacząć optymalizację reklam?
  27. Kiedy warto podnieść budżet na reklamy?
  28. Zablokowali mi konto reklamowe lub firmowe – co robić?
  29. Czy usuwać nieprzychylne komentarze pod reklamami?

 

Jak otrzymać dostęp do kursu?

01. Dodaj go do koszyka

Kliknij w “Dodaj do koszyka” a następnie w przejście do kasy.

02. Zaloguj się lub załóż konto

Kurs musi zostać przypisany do twojego konta, dlatego zaloguj poprzez link widoczny po przejściu do kasy. Jeśli nie masz konta – podczas dokonania zakupu zostanie automatycznie utworzone.

03. Kup kurs

Uzupełnij dane kupującego – jeżeli kupujesz na firmę koniecznie pamiętaj o podaniu nazwy firmy i NIPu w dedykowanych oknach!

Zapłać poprzez BLIKA, szybki przelew online, kartą lub w ratach!

04. Przejdź do konta

Po opłaceniu zamówienia zobaczysz stronę podziękowania za zakup. To na niej znajdziesz link do swojego konta.

Jeśli nie możesz go znaleźć, kliknij tutaj, by się do niego przenieść już teraz!

05. Kliknij w nazwę kursu

Kurs powinien zostać przypisany do twojego konta po maksymalnie kilku minutach od zaksięgowania wpłaty.

06. Masz problem?

Jeśli masz problem z odtworzeniem kursu to napisz maila na [email protected] z numerem zamówienia lub informacją, na jakiego maila zakładałeś/aś konto.

 

Jeśli chcesz kupić kurs dla swojej organizacji i potrzebujesz więcej niż 1 licencji, również pisz na powyższego maila :). 

Dodaj do koszyka podręcznik lub pakiet.

kurs reklamy facebook
Kurs od poziomu 0 do średniozaawansowanego

Kurs Podstawy reklamy na Facebooku i Instagramie

PLN 749
netto
  •  

921,27 zł brutto

czyli 4,99 zł netto za 1 lekcję.

kurs reklamy facebook
PAKIET kurs z podstaw + podręcznik dla średniozaawansowanych

"Podstawy reklamy" + "Profesjonalne reklamy"

PLN978
PLN 805
netto
  •  

955,95 zł brutto

Najniższa cena w ostatnich 30 dniach: 805 zł netto.

Dodatkowe 56 zł taniej w pakiecie!

Łącznie ponad 1200 (!!) stron praktycznej wiedzy o reklamach na FB i IG i ponad 7,5h kursu wideo.

PAKIET dwóch kursów i dwóch e-booków

Kursy: "Podstawy reklamy" i "Skalowanie reklam" + e-booki: "Profesjonalne reklamy" i "Dlaczego Twoje reklamy NIE działają"

PLN1168
PLN 1084
netto
  •  

1279,68 zł brutto

Najniższa cena w ostatnich 30 dniach: 1084 zł netto.

Łącznie ponad 1200 (!!) stron i 9h materiału wideo praktycznej wiedzy o reklamach na FB i IG!

Kupujesz dla więcej, niż 1 osoby w Twojej firmie?

Skontaktuj się!

Na zakupy grupowe obowiązują dodatkowe rabaty od 20 do 40%!