Dlaczego Twoje reklamy NIE działają?

Poznaj 32 nieoczywiste powody. Same konkrety. Zero lania wody.

Kup za 79 zł netto. Taniej nigdy nie będzie.

Wartość e-booka to aż 7 000 zł netto w przeliczeniu na przekazanie tej samej wiedzy w konsultacjach 1 na 1!

Reakcje przed startem sprzedaży:

Wybrane komentarze z mojego fanpage’a. Kliknij tutaj, aby przeczytać wszystkie!
Chciałem napisać, że mi się ten pomysł nie podoba, bo nie powinnaś tak tanio sprzedawać swojej wiedzy, bo wiem, że tam lania wody, to nie będzie i ta dostępność sprawi, że konkurencja będzie mi drapać po piętach🙉 .
Krzysztof Neryng
właściciel studia fotograficznego "Wiadukt"
Biorę w ciemno 😎
Joanna Kisiel-Ciołek
wszechmatka w Zaqkacz.pl - tanie i szybkie EKO zakupy
Ja poproszę! jestem pierwszy w kolejce!
Sebastian Sitowski
właściciel Sitowski Marketing and Business Consulting

Z czego składa się e-book?

125

STRON A4

32

RODZIAŁY

49

PRZYKŁADÓW Z ŻYCIA

30

SEKCJI "CZY TO MNIE DOTYCZY?"​

4

FORMATY: EPUB, MOBI, PDF, mobi PDF

2

SPECJALNE BONUSY!

Jak, dlaczego i skąd pomysł na e-booka?

Wiele razy słyszałam, że reklamy na Facebooku:

a) nie sprzedają

b) wystarczy je „wyklikać”

 

Skoro jesteś na tej stronie, to dobrze sobie zdajesz sprawę z tego, że obie teorie są niewiele warte, gdy robimy reklamy choćby odrobinę bardziej profesjonalnie.

 

W ciągu ostatnich kilku miesięcy mocno ograniczyłam liczbę dostępnych konsultacji 1 na 1, bo  czas muszę rozciągać na coraz więcej projektów. Z tego samego powodu są też coraz droższe.

Postanowiłam więc stworzyć mini kompendium nieoczywistych błędów, które może kupić dosłownie każdy, kto ma problem z reklamami i nie chce lub nie może zakupić u mnie którejś z usług. 

Uważam, że w dzisiejszych czasach dostęp do wiedzy opartej na realnym doświadczeniu jest sztucznie ograniczany: albo wysoką ceną albo pseudo okienkami sprzedażowymi. 

Dlatego właśnie cena tego e-booka jest tak niska. Nie zamierzam także wyłączać jego dostępności. Po zakończeniu sprzedaży w promocyjnej cenie, dalej będzie można go kupić.

 

Znajdziesz w nim esencję tego, czego nauczyłam się przez 5 lat robienia reklam. 

 

W momencie pisania tego zdania, łącznie na reklamy wydałam ponad 2.5 mln złotych moich klientów i zarobiłam ponad 23 000 000 zł. 

 

Stworzyłam ponad 1000 kampanii różnego typu. Oprócz tego przeprowadziłam setki konsultacji i dziesiątki audytów. Dzięki wiedzy zarówno od strony klienta, jak i „od środka”, wiem, jakie są najczęstsze błędy popełniane podczas tworzenia i optymalizacji reklam na Facebooku. Chcę zerwać z tabu, polegającym na niepokazywaniu konkretnych rozwiązań. 

 

Wierzę, że im więcej dobrych specjalistów na rynku, tym lepiej. 

Dla kogo jest ten e-book?

Starałam się zawrzeć w nim wszystkie problemy, które spotykają na swojej drodze osoby zajmujące się reklamą na Facebooku. Nie jest to podręcznik dla osób zupełnie początkujących. Nie tłumaczę w nim, czym są zainteresowania, czy grupy niestandardowych odbiorców. 

 

 

Każdy rozdział e-booka zawiera specjalną sekcję: „Czy to mnie dotyczy”. Pomaga ona dowiedzieć się, czy omawiany problem dotyka konta reklamowego, którym się zajmujesz. Nie zawsze bowiem jest to takie oczywiste, szczególnie jeśli coś jest nie tak z pikselem Facebooka lub marketingiem całej marki, którą reklamujesz.

 

 

W paczce znajdziesz też 2 wyjątkowe bonusy, dzięki którym nawet jeśli jesteś osobą nieco mniej zaawansowaną, bez problemu wykonasz ćwiczenia z sekcji „Czy to mnie dotyczy”!

Czego się nauczysz?

Poznasz kluczowe i najczęstsze błędy popełniane podczas tworzenia reklam na Facebooku i Instagramie. Każdy rozdział zawiera konkretne i praktyczne rozwiązanie, wraz z przykładem z życia.

 

E-book odpowiada m.in. na takie pytania jak:

1. Moje reklamy działają całkiem nieźle, a mimo to mało kto kupuje. Dlaczego?

2. Na moim koncie reklamowym nagle wyniki spadły “na łeb na szyję”. Nie dokonywałem/am żadnych gwałtownych zmian – o co chodzi?

3. Wydaje mi się, że dobrze dobieram zainteresowania i grupy podobnych odbiorców, a mimo to prawie nikt nie klika w reklamy! Dlaczego?

4. Mam sporo kliknięć w reklamę oraz dodań do koszyka, a mimo to mało kto kupuje. Dlaczego?

5. Kampania na kupujących działa fatalnie! Dlaczego?

6. Po kilku dniach od uruchomienia każda nowa kampania działa coraz gorzej, aż w końcu muszę ją wyłączyć. Czy naprawdę trzeba co chwilę tworzyć nowe reklamy?

7. Po skalowaniu budżetu reklamowego moje reklamy mają dużo gorsze wyniki! Dlaczego?

E-book składa się z 3 części:

Marketing

9 powodów

Technikalia

3 powody

Reklamy

20 powodów

Przykładowe strony:
W paczce znajdziesz także 2 BONUSY:

"Diagnostyka reklamowa"

6 stron pytań i odpowiedzi, które ułatwią ci nawigację po e-booku i odpowiedzą na kluczowe pytania związane z reklamami

Instrukcje

25 stron dokładnych instrukcji, jak zrealizować zadania z sekcji "Czy to mnie dotyczy"

Nie chcesz kupować w ciemno?

Pobierz 20 stron e-booka za free!

   
   

Pobierając jednocześnie zapisujesz się do mojego bezspamowowego newslettera 🙂 Jeśli już w nim jesteś, wystarczy, że zajrzysz do tajnego folderu 😉

 

Cześć, jestem Natalia!​

Od ponad 5 lat robię reklamy w Facebook i Google Ads.

 

Mam wieloletnie doświadczenie nie tylko w branży reklamowej, ale również w social media i e-commerce.

 

Współtworzyłam jeden z największych sklepów online home decor w Polsce.

Obecnie pomagam małym oraz dużym firmom robić lepsze reklamy na Facebooku.

 

Moje publikacje znajdziesz m.in. w Magazynie Social Media Manager, Magazynie Sprawny.Marketing, Bazie Wiedzy agencji reklamowej Tigers, czy na blogu Mały Marketing.

Napisałam ponad 100 rozbudowanych, eksperckich artykułów na moim blogu oraz nagrałam niemal równie dużo odcinków podcastu.

 

Robię kampanie reklamowe na Facebooku, Instagramie, w Messengerze i Audience Network.

Mój średni ROAS (zwrot z inwestycji marketingowej) osiąga w przypadku kampanii sprzedażowych średnio minimum 1477% (14.77), czyli wydając każdą 1 zł zarobiłam dla klienta prawie 15 zł.

Dlaczego Twoje reklamy NIE działają?

Poznaj 32 nieoczywiste powody. Same konkrety. Zero lania wody.

Kup za 79 zł netto. Taniej nigdy nie będzie.

Korzystam z plików cookies. Zajrzyj do Polityki prywatności albo kliknij OK!