Mówili, że to takie łatwe.
Mylili się.
Twórz, analizuj i optymalizuj prawdziwie profesjonalne reklamy na Facebooku i Instagramie.
Poziom zaawansowania: ⭐⭐⭐⭐
Mówili, że to takie łatwe.
Mylili się.
Twórz, analizuj i optymalizuj prawdziwie profesjonalne reklamy na Facebooku i Instagramie.
Poziom zaawansowania: ⭐⭐⭐⭐
Ponad 150 lekcji w formie tekstowej, na mojej platformie.
Analizę 75 realnych case studies.
Infografiki i checklisty do każdego rozdziału.
Certyfikat po zdaniu testu wiedzy: 3 poziomy do wyboru.
Darmowe aktualizacje.
Dożywotni dostęp do kursu.
Kliknij w ikonę plusa, by rozwinąć informacje o rozdziale.
Dowiedz się, czy warto reklamować produkt X albo usługę Y.
Jak pokazać klientowi poprzez reklamy, że warto ci zaufać?
Czy naprawdę algorytm reklamowy się zmienił i jeśli tak, to w jaki sposób?
Jak działa atrybucja w Meta Ads i co warto o niej wiedzieć?
Kiedy zobaczysz konwersję w Menedżerze reklam? W dniu jej zajścia czy może w dniu kliknięcia w reklamę?
Krótki poradnik, jak zmienić domyślne okno atrybucji.
Z jakiego powodu nie zobaczysz liczby np. zakupów w podziale na wiek, płeć czy umiejscowienie i jak z tym walczyć.
Różnice pomiędzy konwersjami niestandardowymi a zdarzeniami.
Nowe ograniczenia w branży medycznej – jak radzić sobie z brakiem zbierania danych przez piksel?
Najważniejsze informacje o tym, czym jest API Konwersji oraz rekomendowane wtyczki.
Krótki poradnik testowania API Konwersji.
Potrzebujesz lekcji krok po kroku, jak zainstalować piksel? Sprawdź moduł „Piksel i API” z mojego kursu „Podstawy reklamy”.
Omówienie zalet i wad celu „Ruch”.
Omówienie zalet i wad celu „Rozpoznawalność”.
Zaawansowane taktyki promocji postów organicznych.
Czym są szczególne kategorie reklam i z jakimi ograniczeniami się wiążą?
Omówienie typów lokalizacji konwersji i poradnik, które wybrać w różnych sytuacjach.
Jakie zdarzenie konwersji warto wybrać i od czego zależy twój wybór?
Czym są grupy Advantage+ i czy warto z nich korzystać.
Jak działa rozszerzone targetowanie Advantage+ oraz kiedy warto je wyłączyć.
Omówienie wad i zalet nakładania się grup odbiorców w tych samych kampaniach lub zestawach reklam.
Jak dobrać idealny rozmiar grupy odbiorców?
Przydatne ustawienia lokalizacji.
Jakie umiejscowienia warto wybierać i czy ich ręczna selekcja ma w ogóle sens?
Omówienie typów celów wyniku oraz ich wad i zalet.
Czy naprawdę musisz wymieniać reklamy i jeśli tak, to po jakim czasie?
Omówienie wszystkich „ulepszeń” reklam.
Przewodnik po najciekawszych, zaawansowanych opcjach tworzenia reklam.
Jakie formaty reklam warto tworzyć – grafiki, wideo, karuzele, kolekcje.
Najważniejsze opcje dostępne podczas tworzenia reklam.
Poznaj tajniki profesjonalnej analizy wyników reklam.
Wady i zalety analizy wyników reklam w Google Analytics.
Rodzaje optymalizacji kampanii, zestawów reklam i reklam.
Moja rutyna analizy i optymalizacji reklam krok po kroku.
Cechy dobrego harmonogramu reklam i porady, jak nie pogubić się w wydatkach, nawet przy sześciocyfrowych budżetach.
Poradnik krok po kroku tworzenia raportu reklam w Looker Studio + szablon do pobrania.
Sposoby na szybkie tworzenie kampanii, zestawów reklam i reklam.
Jak szybko powielić kampanie, zestawy reklam i reklamy?
W jaki sposób kontrolować, ile algorytm wydał na zestawy z budżetem CBO?
Naucz się szybko wykluczać targetowanie w remarketingu.
Poradnik krok po kroku importowania kampanii do nowego konta reklamowego.
Omówienie wad i zalet reguł automatycznych.
Przewodnik po opcjach statystyk w Meta Ads.
Poradnik wyjaśniający, dlaczego Google Analytics zupełnie inaczej przypisuje konwersje niż Menedżer reklam.
Słowniczek kilkadziesięciu pojęć reklamowych.
Graficzna pomoc w nauce – do każdego rozdziału możesz pobrać i wydrukować infografiki oraz checklisty.
Zdaj mój autorski test wiedzy na 3 poziomach i odbierz certyfikat(y)!
Na bieżąco aktualizowany dodatek, w którym znajdziesz listę wszystkich znaczących zmian w systemie reklamowym Meta Ads w podziale na miesiące i kategorie.
Każda zmiana zawiera link do konkretnej lekcji kursu.
Pobierz darmowy fragment!
Sprawdź swoją skrzynkę i potwierdź zapis do newslettera 🙂
Po zapisie poczekaj na załadowanie się strony, na której pojawią się dwa linki: do pobrania pierwszych 30 stron podręcznika „Profesjonalne reklamy Facebook Ads” oraz do pobrania 24 stron poradnika „Dlaczego Twoje reklamy NIE działają” :).
Pełne wersje kursów będą dostępne na mojej platformie edukacyjnej online.
Pobierając jednocześnie zapisujesz się do mojego bezspamowowego newslettera 🙂
Bonusy
Tylko dla kupujących
wartość: ok. 620 zł
Tylko kupujący ten podręcznik mogą otrzymać darmowy certyfikat, jeśli zdadzą test na poziomie podstawowym, średniozaawansowanym i/lub zaawansowanym.
Wartość bonusu: 120 zł netto.
Wszyscy kupujący otrzymują dostęp do zamkniętej grupy na Facebooku. Odpowiadam na każde pytanie, na które znam odpowiedź 😉 i mamy tam naprawdę fajną atmosferę :).
Do grupy obecnie może dołączyć każdy, ale tylko kupujący otrzymują gwarancję odpowiedzi prosto ode mnie :).
Wartość: ok. 300 zł netto rocznie.
Do podręcznika dołączony jest plik z infografikami. To szybszy i lepszy sposób na przyswojenie kluczowej wiedzy z każdego rozdziału.
Wartość: ok 50 zł netto.
Checklista / to do lista to świetny sposób na wdrożenie realnych zmian w Twoje konto reklamowe! Nie czytaj dla samego czytania – działaj :).
Bezcenne, bo poradnik przekujesz na realne działanie ;).
W e-booku oraz w pliku notatek znajdziesz link do skopiowania na własny użytek szablonu raportu dla Google Data Studio.
To dokładnie taki sam raport, z jakiego korzystam na co dzień i obejmuje kluczowe metryki raportów Facebook Ads.
W podręczniku poświęciłam cały podrozdział na wyjaśnienie, jak modyfikować go na własne potrzeby :).
Wartość: 100 zł netto
Jeśli wydajesz minimum kilka tysięcy złotych miesięcznie na reklamy to po prostu nie możesz spokojnie spać bez harmonogramu promocji!
Dlaczego? Bo niezwykle ułatwia pracę i pozwala na szybkie sprawdzenie, ile pieniędzy wydasz w skali miesiąca czy tygodnia.
Harmonogram udostępniam w formacie Arkusza Google, który możesz skopiować na swoje konto Google albo pobrać w formacie XLS/CSV.
W podręczniku opisałam dokładnie, jak z niego korzystać i dopasować do własnych potrzeb :).
Wartość: 50 zł netto
Dzięki za skorzystanie z kalkulatora!
We faced problems while connecting to the server or receiving data from the server. Please wait for a few seconds and try again.
If the problem persists, then check your internet connectivity. If all other sites open fine, then please contact the administrator of this website with the following information.
TextStatus: undefined
HTTP Error: undefined
Some error has occured.
15 % taniej
– przy zakupie 2 lub 3 dowolnych produktów.
20 % taniej
– przy zakupie dowolnych 4+ produktów
Podręcznik o reklamach dla średnio-zaaw. i zaawansowanych.
329 zł netto
✔️ Kompleksowy podręcznik dla zaawansowanych w formie tekstowego kursu – w przeliczeniu na A4 ma aż 634 strony!
✔️ Pakiet infografik streszczających najważniejsze info z rozdziałów.
✔️ Szablon raportu kampanii reklamowych.
✔️ Szablon harmonogramu kampanii.
✔️ Checklisty, które pomogą ci przełożyć teorię na praktykę.
46 zł taniej
Łącznie prawie 800 stron praktycznej wiedzy o reklamach na FB i IG w formie dwóch kursów tekstowych.
406 zł netto
499,75 zł brutto
Najniższa cena z ost. 30 dni: 406 zł netto.
✔️ Podręcznik „Profesjonalne reklamy Facebook Ads”.
✔️ Poradnik „Dlaczego Twoje reklamy NIE działają” – poznaj 32 najpoważniejsze błędy popełniane nawet przez doświadczonych specjalistów oraz naucz się je rozwiązywać.
81 zł taniej
Komplet moich wszystkich produktów dla zaawansowanych! Zostań wymiataczem performance marketingu.
592 zł netto
728,71 zł brutto
Najniższa cena z ost. 30 dni: 592 zł netto.
✔️ Podręcznik „Profesjonalne reklamy Facebook Ads”.
✔️ Poradnik „Dlaczego Twoje reklamy NIE działają” – poznaj 32 najpoważniejsze błędy popełniane nawet przez doświadczonych specjalistów oraz naucz się je rozwiązywać.
✔️ Kurs wideo „Skalowanie kampanii Facebook Ads”, który pomoże ci logicznie i profesjonalnie wydawać budżet reklamowy.
Zobacz wszystkie pakiety moich produktów o Meta Ads!
Mam na imię Natalia i od 7 lat profesjonalnie robię reklamy Facebook Ads. Skonsultowałam kilkaset kont reklamowych i stworzyłam 4 produkty o Meta Ads. Ten, którego zakup właśnie rozważasz kupiło już ponad 1500 osób :).
Mam wieloletnie doświadczenie nie tylko w branży reklamowej, ale również w social media i e-commerce.
Posiadam własną grupę na Facebooku, którą znajdziesz o tutaj.
Masz pytania dotyczące podręcznika albo płatności?
Napisz maila na natalia@charzynska.pl albo skontaktuj się ze mną poprzez mój fanpage 🙂
Płatności odbywają się poprzez szybkie przelewy PayU. Możesz także skorzystać z BLIK-a albo karty płatniczej (debetowa albo kredytowa).
Podczas składania zamówienia wpisz NIP, aby automatycznie otrzymać fakturę VAT.
Potrzebujesz faktury na firmę spoza Polski? Napisz do mnie, ogarnę sprawę :).
W podręczniku poruszam wiele podstawowych kwestii, ale nie wyjaśniam dokładnie, np. czym są grupy niestandardowych odbiorców. Pokazuję jak z nich korzystać.
Jeśli nie masz pewności, czy podołasz, spróbuj zdać mój test z reklam na poziomie podstawowym. Jeśli Ci się uda – podręcznik jest dla Ciebie :).
Zapewne dobrze wiesz, że ilu marketerów tyle opinii na dany temat ;), więc myślę, że tak.
Podręcznik zawiera mój punkt widzenia na robienie reklam. Jeśli chcesz go poznać – zapraszam :).
To jedyna tego typu pozycja na rynku.
Podręcznik pisałam przeszło rok, projektując na jego potrzeby testy, na które wydałam kilkadziesiąt tysięcy złotych. Poza tymi specjalnymi case studies, podaję również przykłady kampanii, które robiłam w przeszłości. Łącznie jest ich ponad 70 i do każdego zamieszczam dokładną analizę.
Mogłabym zrobić z tego podręcznika kurs i sprzedawać go za 2000 zł, jak robią to niektórzy zawodowi edukatorzy.
Uważam jednak, że profesjonalna wiedza powinna być dostępna dla szerokiego grona odbiorców.
Jest! Aktualizuję go regularnie – ostatnią datę aktualizacji znajdziesz u góry tej strony.
Konsultacje są dużo droższe, niż ten e-book, dlatego zawsze polecam zapoznanie się z podręcznikiem.
Jeśli masz po jego lekturze jakieś pytania, dopiero wtedy warto udać się na konsultacje :). Podczas rozmowy dowiesz się mniej więcej tego, co z książki, więc nie warto przepłacać.
Nie robię promocji i nie rozdaję rabatów na ten podręcznik. Jego stosunek ceny do jakości jest zbyt dobry, by psuć go sztucznym pompowaniem ceny, by potem sztucznie ją obniżać :).
Ale w tajemnicy powiem Ci, że jeśli podejdziesz do któregoś z moich testów Facebook Ads, to czeka Cię miła niespodzianka ;). Tylko tam, nigdzie indziej – w zamian za Twój wysiłek ;).
Jasna sprawa! Wystarczy, że uzupełnisz okno z numerem NIP, podczas uzupełniania danych do zamówienia :). Faktura przyjdzie automatycznie na podanego przez Ciebie maila.
Najlepiej jeśli zrobisz to na moim fanpage’u w zakładce Recenzje :).
Ale jeśli się krępujesz, napisz do mnie maila na natalia@charzynska.pl albo napisz priv wiadomość na fanpage’u :). Za każdą opinię i uwagi jestem super wdzięczna!
Kliknij w „Dodaj do koszyka” a następnie w przejście do kasy.
Kurs musi zostać przypisany do twojego konta, dlatego zaloguj poprzez link widoczny po przejściu do kasy. Jeśli nie masz konta – podczas dokonania zakupu zostanie automatycznie utworzone.
Uzupełnij dane kupującego – jeżeli kupujesz na firmę koniecznie pamiętaj o podaniu nazwy firmy i NIPu w dedykowanych oknach!
Zapłać poprzez BLIKA, szybki przelew online lub kartą!
Po opłaceniu zamówienia zobaczysz stronę podziękowania za zakup. To na niej znajdziesz link do swojego konta.
Jeśli nie możesz go znaleźć, kliknij tutaj, by się do niego przenieść już teraz!
Kurs powinien zostać przypisany do twojego konta po maksymalnie kilku minutach od zaksięgowania wpłaty.
Jeśli masz problem z odtworzeniem kursu to napisz maila na natalia@charzynska.pl z numerem zamówienia lub informacją, na jakiego maila zakładałeś/aś konto.
Jeśli chcesz kupić kurs dla swojej organizacji i potrzebujesz więcej niż 1 licencji, również pisz na powyższego maila :).
15 % taniej
– przy zakupie 2 lub 3 dowolnych produktów.
20 % taniej
– przy zakupie dowolnych 4+ produktów
Podręcznik o reklamach dla średnio-zaaw. i zaawansowanych.
329 zł netto
✔️ Kompleksowy podręcznik dla zaawansowanych w formie tekstowego kursu – w przeliczeniu na A4 ma aż 634 strony!
✔️ Pakiet infografik streszczających najważniejsze info z rozdziałów.
✔️ Szablon raportu kampanii reklamowych.
✔️ Szablon harmonogramu kampanii.
✔️ Checklisty, które pomogą ci przełożyć teorię na praktykę.
46 zł taniej
Łącznie prawie 800 stron praktycznej wiedzy o reklamach na FB i IG w formie dwóch kursów tekstowych.
406 zł netto
499,75 zł brutto
Najniższa cena z ost. 30 dni: 406 zł netto.
✔️ Podręcznik „Profesjonalne reklamy Facebook Ads”.
✔️ Poradnik „Dlaczego Twoje reklamy NIE działają” – poznaj 32 najpoważniejsze błędy popełniane nawet przez doświadczonych specjalistów oraz naucz się je rozwiązywać.
81 zł taniej
Komplet moich wszystkich produktów dla zaawansowanych! Zostań wymiataczem performance marketingu.
592 zł netto
728,71 zł brutto
Najniższa cena z ost. 30 dni: 592 zł netto.
✔️ Podręcznik „Profesjonalne reklamy Facebook Ads”.
✔️ Poradnik „Dlaczego Twoje reklamy NIE działają” – poznaj 32 najpoważniejsze błędy popełniane nawet przez doświadczonych specjalistów oraz naucz się je rozwiązywać.
✔️ Kurs wideo „Skalowanie kampanii Facebook Ads”, który pomoże ci logicznie i profesjonalnie wydawać budżet reklamowy.
Zobacz wszystkie pakiety moich produktów o Meta Ads!
Natalia Charzyńska
al. Powstania Warszawskiego 15, 31-539 Kraków
NIP: 9591945115