Mówili, że to takie łatwe.

Mylili się.

Dla kogo jest ten podręcznik?

Przedsiębiorców

  • Chcesz robić samodzielnie reklamy po zakończeniu współpracy z freelancerem/agencją.

  • Dopiero zaczynasz działalność i chcesz zminimalizować koszt.

  •  Po prostu jarają cię reklamy i chcesz wnieść je na wyższy poziom.

  • Chcesz rozumieć, jak działają reklamy, by wiedzieć, czy twój specjalista robi dobrą robotę.

Specjalistów social/performance

  • Chcesz zderzyć swoje doświadczenie z innym ekspertem.

  • Coś już tam umiesz, ale chcesz rozszerzyć swoją wiedzę.

  • Chcesz nauczyć się analizować i optymalizować kampanie w PROFESJONALNY sposób.

  • Chcesz dowiedzieć się, jak skutecznie skalować kampanie – bez ryzyka zresetowania ich optymalizacji.

  • Masz dość książek o niczym i szukasz SAMEGO MIĘSA, pełnego case studies.

Po co Ci ten podręcznik?

Szybciej ogarniesz robienie reklam na profesjonalnym poziomie.

Zrozumiesz, dlaczego do tej pory kampanie nie działały jak powinny.

Nauczysz się analizować i optymalizować reklamy. Bez bezmyślnego powtarzania jednego czy dwóch schematów.

Poznasz, co stoi za słowami "to zależy" - na podstawie ponad 70 realnych case studies, wraz z dokładną ich analizą.

Bez wciskania Ci kitu pokażę, dlaczego rozwiązanie “A” czasem działa świetnie a czasem beznadziejnie. W Polsce brakuje świetnych marketerów. Chcesz być jednym lub jedną z nich?

Przykładowe zagadnienia

Kampanie

  • Czym jest atrybucja?
  • Jaki cel reklamy wybrać i dlaczego NIE zasięg?
  • Budżet kampanii czy zestawu reklam?
  • Sprzedaż z katalogu vs Konwersje

Zestawy reklam

  • Targetowanie nowych – jak robić to DOBRZE
  • Wykluczenia – wreszcie przestaniesz robić to ŹLE
  • Zaawansowany remarketing
  • Umiejscowienia – po co i czy warto je zmieniać? 

Reklamy

  • Świetna grafika reklamowa – NIE musisz być grafikiem
  • Skuteczny tekst reklamy – weźże się postaraj!
  • Jak szybko reklamy nudzą się odbiorcom…i czy w ogóle?
  • Technikalia reklamowe – ważne i ukryte opcje.

Analiza

Zamiast bezmyślnie powielać cudze schematy zrozumiesz, jak sprawdzić, czy reklamy się opłacają.
  • Jak dobrać wskaźniki do analizy?
  • Jak ustalić swoje KPI?
  • Jak obliczyć realny ROAS, ROI, koszt pozyskania leada?
  • Jak prawidłowo wyciągać wnioski z wyników?

Optymalizacja

A jeśli okaże się, że nie – poznasz sprawdzone sposoby na naprawę Twoich (albo cudzych) fakapów.
  • Jak zoptymalizować budżet, by go nie przepalać?
  • Jak optymalizować zestawy reklam i reklamy?
  • Kiedy warto zacząć optymalizować reklamy?
  • Skalowanie budżetu – jak robić to DOBRZE?

Harmonogram i Raporty

Pamiętaj o tych dwóch ostatnich elementach, które dopełnią Cię jako profesjonalnego performance marketera.
  • Jak utworzyć dobry harmonogram reklam – SZABLON i dokładnie wyjaśnienie, jak go wypełnić.
  • Jak wygląda dobry raport z reklam –SZABLON rozbudowanego raportu w Google Data Studio z obszernym opisem jak go edytować!

Podręcznik kupujesz w 3 formatach:

PDF

EPUB

MOBI

Najwygodniej się go czyta na Kindle’u lub innym czytniku, ale jeśli masz do dyspozycji tylko telefon lub tablet to polecam apkę Lithium :).

Jako DARMOWY bonus otrzymasz plik notatek i ćwiczeń, które możesz wydrukować w kilka minut na domowej drukarce.

Bonusy

Tylko dla kupujących

wartość: ok. 620 zł

Wybacz, że nie 2-3 tys., jak u niektórych “guru”, ale jestem tutaj po prostu szczera :).

Tylko kupujący ten podręcznik mogą otrzymać darmowy certyfikat, jeśli zdadzą test na poziomie podstawowym, średniozaawansowanym i/lub zaawansowanym.


Wartość bonusu: 120 zł netto.

Wszyscy kupujący otrzymują dostęp do zamkniętej grupy na Facebooku. Odpowiadam na każde pytanie, na które znam odpowiedź 😉 i mamy tam naprawdę fajną atmosferę :).

Do grupy obecnie może dołączyć każdy, ale tylko kupujący otrzymują gwarancję odpowiedzi prosto ode mnie :).

Wartość: ok. 300 zł netto rocznie.

Do podręcznika dołączony jest plik z zeszytem ćwiczeń. Jeśli go przerobisz, łatwiej utrwalisz sobie wiedzę zawartą w e-booku.

 

Wartość: ok 50 zł netto.

Przeraża cię wizja ślęczenia godzinami nad notatkami? Spoko! Uznałam, że zrobię to za Ciebie. Do podręcznika dołączyłam plik notatek, czyli zgrabnego (raptem 60 stron hehe!) streszczenia wiedzy z e-booka.

Możesz go sobie wydrukować i przejrzeć przed lub po lekturze :).

 

Wartość: cenne godziny, które poświęcisz na coś innego, niż spisywanie notatek ;).

W e-booku oraz w pliku notatek znajdziesz link do skopiowania na własny użytek szablonu raportu dla Google Data Studio. 

To dokładnie taki sam raport, z jakiego korzystam na co dzień i obejmuje kluczowe metryki raportów Facebook Ads. 

W podręczniku poświęciłam cały podrozdział na wyjaśnienie, jak modyfikować go na własne potrzeby :).

 

Wartość: 100 zł netto

Jeśli wydajesz minimum kilka tysięcy złotych miesięcznie na reklamy to po prostu nie możesz spokojnie spać bez harmonogramu promocji!

Dlaczego? Bo niezwykle ułatwia pracę i pozwala na szybkie sprawdzenie, ile pieniędzy wydasz w skali miesiąca czy tygodnia.

Harmonogram udostępniam w formacie Arkusza Google, który możesz skopiować na swoje konto Google albo pobrać w formacie XLS/CSV.

W podręczniku opisałam dokładnie, jak z niego korzystać i dopasować do własnych potrzeb :).

Wartość: 50 zł netto

Dlaczego jest wyjątkowy?

Dlaczego jest wyjątkowy?

finance

No dobra.

ILE to kosztuje?

Praca nad podręcznikiem zajęła mi około 500 godzin. Przekazanie wiedzy z tego podręcznika w formie konsultacji zajęłoby mi pewnie jakieś 20 godzin, czyli zapłaciłbyś/abyś równo 5600 zł netto. Dodajmy do tego koszt reklam, bez których nie miałabym jak zdobyć tej wiedzy: ok. 3 000 000 zł.

Powiedzmy, że miesięcznie zarabiasz (na czysto) 3 000 zł dzięki reklamom. Polepszenie wyników kampanii o raptem 10% da Ci dodatkowy zysk wynoszący 300 zł netto. Oznacza to, że podręcznik zwróci ci się w... mniej, niż miesiąc.

Zarabiasz więcej? Może na przykład 30 000 zł miesięcznie? W takiej sytuacji wydatek zwróci Ci się w mniej, niż 3 dni!

Moim zdaniem spoko deal.

EBOOK o reklamach

PLN 229
netto
  •  
240,45 zł brutto

"Profesjonalne reklamy Facebook Ads"

Podręcznik “Profesjonalne reklamy Facebook Ads”.

E-book “Dlaczego Twoje reklamy NIE działają?” – dodatkowe 130 stron i 50 case studies!

Pełen audyt konta reklamowego Facebook Ads.

PAKIET dwóch ebooków

PLN328
PLN 298
netto
  •  

312,90 zł brutto

"Profesjonalne reklamy" + "Dlaczego Twoje reklamy NIE działają?"

Łącznie prawie 500 stron praktycznej wiedzy o Facebook Ads, wraz z ponad 130 case studies!

Podręcznik “Profesjonalne reklamy Facebook Ads”.

E-book “Dlaczego Twoje reklamy NIE działają?” – dodatkowe 130 stron i 50 case studies!
Pełen audyt konta reklamowego Facebook Ads.

PAKIET dwóch ebooków + kurs

PLN517
PLN 470
netto
  •  

527,52 zł brutto

KURS "Skalowanie kampanii Facebook Ads" + EBOOKI "Profesjonalne reklamy" i "Dlaczego Twoje reklamy NIE działają?"

Zestaw kurs + dwa e-booki. KOMPLETNA wiedza o zaawansowanym Facebook Ads!

Podręcznik “Profesjonalne reklamy Facebook Ads”.

E-book “Dlaczego Twoje reklamy NIE działają?” – dodatkowe 130 stron i 50 case studies!

Ponad 1.5h kurs video i audio “Skalowanie kampanii Facebook Ads”.

Kupujesz dla więcej, niż 1 osoby w Twojej firmie? Skontaktuj się!

Wciąż jesteś na NIE albo się wahasz?

Spoczko, pobierz za darmo aż 50 stron:

Po zapisie w tym samym miejscu pojawią się dwa linki: do pobrania pierwszych 30 stron podręcznika “Profesjonalne reklamy Facebook Ads” oraz do pobrania 24 stron e-booka “Dlaczego  Twoje reklamy NIE działają” :).

 

Pobierając jednocześnie zapisujesz się do mojego bezspamowowego newslettera 🙂 Jeśli już w nim jesteś, wystarczy, że zajrzysz do tajnego folderu 😉

Kim ja w ogóle jestem?

Mam na imię Natalia i od 6 lat profesjonalnie robię reklamy Facebook Ads. Od ponad dwóch konsultuję i audytuję konta reklamowe. Już kilkaset osób skorzystało z tego typu usług :).

Mam wieloletnie doświadczenie nie tylko w branży reklamowej, ale również w social media i e-commerce.

Współtworzyłam jeden z największych sklepów online home decor w Polsce.

Obecnie pomagam małym oraz dużym firmom robić lepsze reklamy na Facebooku.

Być może kojarzysz mnie z grupy "Tygrysy Socialu", w której jestem aktywna od przeszło 3 lat ;).

Pracowałam z takimi markami jak:

Rzuć okiem na opinie ludzi, którzy za niego zapłacili:

Wszystkie pochodzą z mojego fanpage’a na Facebooku.

Masz pytania dotyczące podręcznika albo płatności?


Napisz maila na [email protected] albo skontaktuj się ze mną poprzez mój fanpage 🙂

Płatności odbywają się poprzez szybkie przelewy PayU. Możesz także skorzystać z BLIK-a albo karty płatniczej (debetowa albo kredytowa).

Podczas składania zamówienia wpisz NIP, aby automatycznie otrzymać fakturę VAT.

Potrzebujesz faktury na firmę spoza Polski? Napisz do mnie, ogarnę sprawę :).

W e-booku poruszam wiele podstawowych kwestii, ale nie wyjaśniam dokładnie, np. czym są grupy niestandardowych odbiorców. Pokazuję jak z nich korzystać.

Jeśli nie masz pewności, czy podołasz, spróbuj zdać mój test z reklam na poziomie podstawowym. Jeśli Ci się uda – podręcznik jest dla Ciebie :).

Zapewne dobrze wiesz, że ilu marketerów tyle opinii na dany temat ;), więc myślę, że tak. Dotychczas otrzymałam kilkanaście wiadomości od osób zadowolonych z zakupów, które na co dzień zajmują się reklamami na Facebooku.

E-book zawiera mój punkt widzenia na robienie reklam. Jeśli chcesz go poznać – zapraszam :).

To jedyna tego typu pozycja na rynku.

Podręcznik pisałam przeszło rok, projektując na jego potrzeby testy, na które wydałam kilkadziesiąt tysięcy złotych. Poza tymi specjalnymi case studies, podaję również przykłady kampanii, które robiłam w przeszłości. Łącznie jest ich ponad 70 i do każdego zamieszczam dokładną analizę.

Jeśli znasz jakiś materiał o Facebook Ads, który operuje konkretami dla zaawansowanych a nie opisuje same podstawy podstaw – napisz do mnie, chętnie się z nim zapoznam :).

Mogłabym zrobić z tego podręcznika kurs i sprzedawać go za 2000 zł, jak robią to niektórzy zawodowi edukatorzy.

Uważam jednak, że profesjonalna wiedza powinna być dostępna dla szerokiego grona odbiorców.

Dlatego od momentu wydania e-booka podniosłam jego cenę tylko o 10 zł, pomimo szalejącej inflacji. I nie mam zamiaru podnosić jeszcze bardziej.

Jest! Jedyną zmianą od czasu jego napisania jest zmiana celu Konwersje na cel Sprzedaż. Na szczęście nie wpływa ona na zrozumienie strategii robienia reklam, o której się rozpisałam na tyle stron ;).

E-book zawiera więc informacje o zmianach związanych z iOS14+, innym modelu atrybucji, braku możliwości podejrzenia wyników poprzez Podział oraz wymuszonym na stałe rozszerzonym kierowaniu.

Planuję też go zaktualizować w ciągu najbliższych kilku miesięcy a każdy kupujący otrzyma aktualizację totalnie za FRIKO :).

Konsultacje są dużo droższe, niż ten e-book, dlatego zawsze polecam zapoznanie się z podręcznikiem.

Jeśli masz po jego lekturze jakieś pytania, dopiero wtedy warto udać się na konsultacje :). Podczas rozmowy dowiesz się mniej więcej tego, co z książki, więc nie warto przepłacać.

Nie robię promocji i nie rozdaję rabatów na ten podręcznik. Jego stosunek ceny do jakości jest zbyt dobry, by psuć go sztucznym pompowaniem ceny, by potem sztucznie ją obniżać :).

Ale w tajemnicy powiem Ci, że jeśli podejdziesz do któregoś z moich testów Facebook Ads, to czeka Cię miła niespodzianka ;). Tylko tam, nigdzie indziej – w zamian za Twój wysiłek ;).

Jasna sprawa! Wystarczy, że uzupełnisz okno z numerem NIP, podczas uzupełniania danych do zamówienia :). Faktura przyjdzie automatycznie na podanego przez Ciebie maila.

Najlepiej jeśli zrobisz to na moim fanpage’u w zakładce Recenzje :).

Ale jeśli się krępujesz, napisz do mnie maila na [email protected] albo napisz priv wiadomość na fanpage’u :). Za każdą opinię i uwagi jestem super wdzięczna!

Szczegółowy spis treści:

  1. Dla kogo jest ten podręcznik?
  2. Dla kogo NIE jest ten podręcznik?
  3. Kim ja w ogóle jestem?

 

 

  1. Czy ten produkt ma potencjał? Jeśli tak – to jaki?
  2. Pokaż im to, czego pragną
  3. Lejek sprzedażowy – na co on komu?
  4. Sposoby na kierowanie w dół lejka

 

 

  1. Czym jest atrybucja i jak działa?
  2. Domyślne okno atrybucji i jak je zmienić.
  3. Dlaczego nie widzisz podsumowania wyników reklam?
  4. Jak naprawić skuteczność reklam po zmianach?

 

 

  1. Instalacja piksela dla totalnych laików.
  2. Rekomendowane sposoby instalacji piksela w wybranych CMS.
  3. Co się dzieje z danymi piksela, jeśli przeniosę go na inną stronę lub na chwilę usunę?
  4. Czy piksel może działać na dwóch różnych stronach?
  5. Jak samodzielnie zweryfikować problemy w pikselu?
  6. Konwersje niestandardowe vs zdarzenia – co lepsze?
  7. API Konwersji – co to takiego?
  8. Katalog produktów – najważniejsze funkcjonalności.
  9. Rekomendowane sposoby pobierania pliku danych na potrzeby katalogu produktów.

 

 

  1. Jaki cel mają mieć twoje kampanie?
    • Cel: Sprzedaż – jakie kampanie budować?
    • Cel: Wizerunek – jakie kampanie budować?
  2. Budżet kampanii – ile przeznaczyć kasy na reklamy?
    • Jaki budżet kampanii wybrać? Dzienny? Całkowity? Kampanii czy zestawu reklam?
    • Testowanie budżetu na mikro kwotach – czy to ma sens?
    • Duże budżety od samego początku – zabójca reklam?
    • Ile budżetu przeznaczyć na wybraną grupę odbiorców?
    • 500 złotych w miesiąc czy w jeden dzień? Różnice i co lepsze
  3. Struktura kampanii na koncie reklamowym
    • Jak podzielić targetowanie w kampaniach?
    • Jak nazywać kampanie reklamowe?
    • Jak podzielić budżet reklamowy?
    • Jak dzielić akcje promocyjne na osobne kampanie?

 

 

  1. Wybór zdarzenia konwersji – dobre i złe praktyki.
  2. Zamiast Audience Insights, czyli co Facebook powie ci o twojej personie?
  3. Zainteresowania.
  4. Lookalike.
  5. Bardzo szeroko = bardzo nieskutecznie?
  6. Remarketing.
  7. Zaawansowane wykluczanie.
  8. Nakładanie się grup odbiorców – naprawdę takie złe?
  9. Idealna wielkość grupy odbiorców – czy istnieje?
  10. Lokalizacja – dobre i złe pomysły.
  11. Wybór umiejscowień w zestawach reklam.
  12. Optymalizacja pod kątem wyświetleń reklamy.

 

 

  1. Jak stworzyć świetną grafikę reklamową?
  2. Najlepsza reklama to taka…bez grafiki?!
  3. Rodzaje grafik i wideo w reklamach na Facebooku, Instagramie, Marketplace itd.
  4. Jak napisać skuteczny tekst reklamy?
  5. Jak szybko reklamy nudzą się odbiorcom?
  6. Technikalia reklamowe – przewodnik po funkcjonalnościach reklam.
  7. Ważne funkcjonalności obecne w (prawie) każdym formacie reklam.

 

 

  1. Analityka reklam na Facebooku.
  2. Jak analizować w dobie coraz gorszego dostępu do danych?
  3. Optymalizacja reklam na Facebooku.
    • Jak optymalizować aby nie wyzerować?
    • Optymalizacja celu kampanii.
    • Optymalizacja budżetu.
    • Optymalizacja zdarzeń konwersji.
    • Optymalizacja targetowania.
    • Optymalizacja umiejscowień.
    • Optymalizacja reklam.
    • Kiedy warto zacząć optymalizować reklamy?
    • Skalowanie kampanii – jak robić to dobrze?
  4. Jak analizuję i optymalizuję – krok po kroku.

 

 

  1. Jak utworzyć dobry harmonogram reklam?
  2. Jak utworzyć dobry raport z reklam?

 

 

  1. Szybsze tworzenie nowych kampanii, zestawów reklam.
  2. Zmiana atrybucji na poziomie zestawów reklam.
  3. Kontrolowanie wydatków w kampaniach z włączoną optymalizacją budżetu kampanii.
  4. Szybkie wykluczanie w zaawansowanych kampaniach remarketingowych.
  5. Import kampanii do nowego konta reklamowego.

 

 

Krótkie omówienie korzystania z reguł automatycznych oraz dlaczego moim zdaniem… nie warto sobie nimi zaprzątać głowy!

 

 

  1. Nie rozumiesz swoich klientów.
  2. Twój piksel nie działa jak powinien.
  3. Brak ci cierpliwości.
  4. Nie stosujesz wykluczeń w kierowaniu na nowych odbiorców.
  5. Robisz niekontrastowe, nudne grafiki.

 

 

Podsumowanie najważniejszych powodów, dlaczego w Google Analytics bardzo często nie widać wszystkich konwersji z Facebook Ads.

 

 

Krótkie podsumowanie i pożegnanie oraz ważne linki.

 

Ponad 40 pojęć marketingowo-reklamowych wyjaśniony w prosty sposób.

 

Dodaj do koszyka podręcznik lub pakiet.

Za pakiet podręcznika z moim pierwszym e-bookiem (jeszcze bardziej zaawansowanym i z osobnymi case studies!) zapłacisz 15 złotych netto taniej :).

EBOOK o reklamach

PLN 229
netto
  •  
240,45 zł brutto

"Profesjonalne reklamy Facebook Ads"

Podręcznik “Profesjonalne reklamy Facebook Ads”.

E-book “Dlaczego Twoje reklamy NIE działają?” – dodatkowe 130 stron i 50 case studies!

Pełen audyt konta reklamowego Facebook Ads.

PAKIET dwóch ebooków

PLN328
PLN 298
netto
  •  

312,90 zł brutto

"Profesjonalne reklamy" + "Dlaczego Twoje reklamy NIE działają?"

Łącznie prawie 500 stron praktycznej wiedzy o Facebook Ads, wraz z ponad 130 case studies!

Podręcznik “Profesjonalne reklamy Facebook Ads”.

E-book “Dlaczego Twoje reklamy NIE działają?” – dodatkowe 130 stron i 50 case studies!
Pełen audyt konta reklamowego Facebook Ads.

PAKIET dwóch ebooków + kurs

PLN517
PLN 470
netto
  •  

527,52 zł brutto

KURS "Skalowanie kampanii Facebook Ads" + EBOOKI "Profesjonalne reklamy" i "Dlaczego Twoje reklamy NIE działają?"

Zestaw kurs + dwa e-booki. KOMPLETNA wiedza o zaawansowanym Facebook Ads!

Podręcznik “Profesjonalne reklamy Facebook Ads”.

E-book “Dlaczego Twoje reklamy NIE działają?” – dodatkowe 130 stron i 50 case studies!

Ponad 1.5h kurs video i audio “Skalowanie kampanii Facebook Ads”.

Kupujesz dla więcej, niż 1 osoby w Twojej firmie? Skontaktuj się!
Korzystam z plików cookies. Zajrzyj do Polityki prywatności albo kliknij OK!