Mówili, że to takie łatwe.

Mylili się.

Twórz, analizuj i optymalizuj prawdziwie profesjonalne reklamy na Facebooku i Instagramie.

Poziom zaawansowania: ⭐⭐⭐⭐

🟢 Ostatnia aktualizacja: luty 2025

Dla kogo jest ten kurs?

Przedsiębiorców

  • Chcesz robić samodzielnie reklamy po zakończeniu współpracy z freelancerem/agencją.

  • Dopiero zaczynasz działalność i chcesz zminimalizować koszt.

  •  Po prostu jarają cię reklamy i chcesz wnieść je na wyższy poziom.

  • Chcesz rozumieć, jak działają reklamy, by wiedzieć, czy twój specjalista robi dobrą robotę.

Specjalistów social / performance

  • Chcesz zderzyć swoje doświadczenie z innym ekspertem.

  • Coś już tam umiesz, ale chcesz rozszerzyć swoją wiedzę.

  • Chcesz nauczyć się analizować i optymalizować kampanie w PROFESJONALNY sposób.

  • Chcesz dowiedzieć się, jak skutecznie skalować kampanie – bez ryzyka zresetowania ich optymalizacji.

  • Masz dość książek o niczym i szukasz SAMEGO MIĘSA, pełnego case studies.

Po jego przerobieniu:

Będziesz tworzyć zaawansowane, ręczne kampanie, które biją na głowę wyniki konkurencji.

Zrozumiesz, dlaczego do tej pory kampanie nie działały jak powinny.

Poprawisz działanie kampanii, generując nawet 100% większy zysk, w tym samym budżecie.

Kupując ten tekstowy kurs otrzymujesz:

thesis_11069092

Ponad 150 lekcji w formie tekstowej, na mojej platformie.

social-media_10147506

Analizę 75 realnych case studies.

settings_2965279

Infografiki i checklisty do każdego rozdziału.

certificate_6703900

Certyfikat po zdaniu testu wiedzy: 3 poziomy do wyboru.

cloud_6966943

Darmowe aktualizacje.

key_3039392

Dożywotni dostęp do kursu.

Czego się nauczysz?

Kliknij w ikonę plusa, by rozwinąć informacje o rozdziale.

Marketing

Dowiedz się, czy warto reklamować produkt X albo usługę Y.

Jak pokazać klientowi poprzez reklamy, że warto ci zaufać?

  1. Budżet reklamowy do 3000 zł miesięcznie – twój lejek nie istnieje.
  2. Budżet reklamowy do 20 000 zł miesięcznie – twój lejek prawie nie istnieje.
  3. Budżet reklamowy >20 000 zł miesięcznie – kilka lejków… jednocześnie?!
  1. Sekwencjonowanie video.
  2. Znaczniki UTM.
  3. Otwarcia formularza.
  4. Otwarcia materiału błyskawicznego.
  5. Osoby reagujące na wydarzenie.

Atrybucja

Czy naprawdę algorytm reklamowy się zmienił i jeśli tak, to w jaki sposób?

Jak działa atrybucja w Meta Ads i co warto o niej wiedzieć?

Kiedy zobaczysz konwersję w Menedżerze reklam? W dniu jej zajścia czy może w dniu kliknięcia w reklamę?

Krótki poradnik, jak zmienić domyślne okno atrybucji.

Z jakiego powodu nie zobaczysz liczby np. zakupów w podziale na wiek, płeć czy umiejscowienie i jak z tym walczyć.

Piksel i Katalog produktów

  1. Krok 1 – Przejdź ścieżkę zakupową.
  2. Krok 2 – Skup się na szczegółach.
  3. Krok 3 – Poznaj sposób implementacji.
  4. Krok 4 – Brak zdarzenia nie oznacza jego nieobecności.

Różnice pomiędzy konwersjami niestandardowymi a zdarzeniami.

Nowe ograniczenia w branży medycznej – jak radzić sobie z brakiem zbierania danych przez piksel?

Najważniejsze informacje o tym, czym jest API Konwersji oraz rekomendowane wtyczki.

Krótki poradnik testowania API Konwersji.

  1. „Nowa domena wysyła dane”.
  2. „Wiele wystąpień zdarzeń otrzymało ten sam identyfikator zdarzenia”.
  3. „Brak parametru wartości zdarzenia X”.
  4. „Łączna liczba odbieranych zdarzeń X spadła o Y%”.
  5. „Aktualizacja adresu zdarzeń AddToCart do IPv6”.
  1. Zestawy produktów.
  2. Źródła danych.
  3. Reguły danych.
  4. Wydarzenia.
  5. Ustawienia.

Potrzebujesz lekcji krok po kroku, jak zainstalować piksel? Sprawdź moduł „Piksel i API” z mojego kursu „Podstawy reklamy”.

Kampanie

  1. Kampanie zakupowe Advantage+.
  2. „Sprzedaż” bez włączonego Katalogu – wady i zalety.
  3. „Sprzedaż” z włączoną opcją Katalog – wady i zalety.
  1. „Rekomendowane ustawienia”, czyli jakie?
  2. Kontakty w Messengerze.
  3. „Kontakty” poprzez formularz – dodatkowy motywator zakupu.
  4. „Kontakty” czy „Ruch” – co jest lepsze?

Omówienie zalet i wad celu „Ruch”.

Omówienie zalet i wad celu „Rozpoznawalność”.

  1. „Zalecane ustawienia” w „Aktywności” – czy warto?
  2. „Aktywność dotycząca posta”– uważaj na video!
  3. „Wyświetlenia filmu” – zawsze bardzo tanie.
  4. „Polubienia strony” – marnowanie kasy?
  5. „Ustawione przypomnienia” – ciekawa nowość.
  1. Budżet dzienny czy całkowity?
  2. Budżet kampanii czy zestawu reklam?
  3. Planowanie budżetu – czy warto? (nowość)
  4. Jak dopasować budżet do wymagań?
  5. Testowanie budżetu na mikro kwotach – czy to ma sens?
  6. Duże budżety od samego początku – zabójca reklam?
  7. Ile budżetu przeznaczyć na wybraną grupę odbiorców?
  8. 500 złotych w miesiąc czy w jeden dzień? Różnice i co lepsze.
  1. Jak podzielić targetowanie w kampaniach?
  2. Trzon każdego konta reklamowego – kampanie standardowe.
  3. Podział według atrakcyjności akcji promocyjnych.
  4. Podział wg rozmiaru grupy odbiorców.
  5. Podział według „wygrzania” odbiorców.
  6. Struktura kampanii według posiadanego budżetu.
  1. Kombinatoryka stosowana – tylko dla wybranych.
  2. Zero, czyli nic – standard w branży.
  3. Całkiem sensowne – mój sposób na dobre nazwy.

Zaawansowane taktyki promocji postów organicznych.

  1. Duże, ogólne akcje promocyjne.
  2. Akcje promocyjne kategorii.
  3. Akcje promujące pojedynczy produkt / usługę.

Czym są szczególne kategorie reklam i z jakimi ograniczeniami się wiążą?

Zestawy reklam

Omówienie typów lokalizacji konwersji i poradnik, które wybrać w różnych sytuacjach.

Jakie zdarzenie konwersji warto wybrać i od czego zależy twój wybór?

Czym są grupy Advantage+ i czy warto z nich korzystać.

Jak działa rozszerzone targetowanie Advantage+ oraz kiedy warto je wyłączyć.

  1. Jak wybrać wartościowe zainteresowania?
  2. Rodzaje szczegółowego targetowania.
  3. Zmiany w zainteresowaniach.
  4. Przykłady prawidłowego użycia zainteresowań.
  5. Jak zawężać zainteresowania?
  6. Jak myśleć podczas wyboru zainteresowań?
  1. Jak utworzyć dobrej jakości grupę lookalike (podobnych odb.)?
  2. Czy szeroki lookalike to ZŁO?
  3. Bardzo szeroko = bardzo nieskutecznie?
  1. Zaawansowane targetowanie odwiedzających stronę www
  2. Zaawansowane targetowanie aktywnych na fanpage / Instagramie.
  3. Szczegółowa segmentacja aktywnych w social media.
  4. Kiedy docierać do wąskich grup odbiorców, którzy cię znają?
  5. Zaawansowane kombinacje retargetingu porzuconych koszyków.
  6. Remarketing porzuconych koszyków i wyświetleń produktu.
  1. Kogo wykluczać w kampaniach „cold”?
  2. Kogo wykluczać w kampaniach remarketingowych?

Omówienie wad i zalet nakładania się grup odbiorców w tych samych kampaniach lub zestawach reklam.

Jak dobrać idealny rozmiar grupy odbiorców?

Przydatne ustawienia lokalizacji.

Jakie umiejscowienia warto wybierać i czy ich ręczna selekcja ma w ogóle sens?

Omówienie typów celów wyniku oraz ich wad i zalet.

Reklamy

  • Prostota, czyli nie wszystko naraz.
  • Spójność, czyli pomóż zrozumieć i zauważyć.
  • Kontrast ma znaczenie.
  • Zaintryguj odbiorcę świetnym marketingiem!
  • Naturalność nie pochodzi ze stocka! Prawda?
  • Biały kolor…zabija? Zadbaj o kontekst!
  • Najlepsza reklama to taka…bez grafiki?!
  • Rodzaje grafik i wideo w reklamach na Facebooku, Instagramie, Marketplace itd.
  1. Kreacje generowane przez Dall-E, Midjourney itp.
  2. Kreacje „ulepszane” przez Meta AI.
  1. Wyróżnij się i rozwiąż problemy.
  2. Konwersuj zamiast wygłaszać przemówienie.
  3. Przedstaw się kim jesteś/jesteście.
  4. Prawda cię wyzwoli.
  5. Wezwij do działania!
  6. Jak długi powinien być tekst reklamy?
  7. Emotki w copy reklamowym – czy warto?
  8. Dopasuj tekst do etapu lejka.

Czy naprawdę musisz wymieniać reklamy i jeśli tak, to po jakim czasie?

Omówienie wszystkich „ulepszeń” reklam.

Przewodnik po najciekawszych, zaawansowanych opcjach tworzenia reklam.

  • Pojedynczy obraz lub film.
  • Karuzele.
  • Kolekcje.
  • Reklamy elastyczne.
  • Źródła reklam i linki do witryny.

Jakie formaty reklam warto tworzyć – grafiki, wideo, karuzele, kolekcje.

Najważniejsze opcje dostępne podczas tworzenia reklam.

  • Reklamy w grupie reklam.
  • Reklama partnerska.
  • Harmonogram reklam (nowość).
  • Tekst podstawowy i nagłówek.
  • Wezwanie do działania.
  • Wyróżnij swoje kody promocyjne (nowość).
  • Znaczniki produktów.
  • Miejsce docelowe.
  • Wyświetlany link.
  • Głęboki link do witryny internetowej.
  • Języki.
  • Monitorowanie.

Analiza i optymalizacja

Poznaj tajniki profesjonalnej analizy wyników reklam.

  1. Krok 0: Sprawdź piksel i katalog. KONIECZNIE.
  2. Krok 1: Podziel kampanie na cele.
  3. Krok 2: Dobierz odpowiednie wskaźniki.
    • Czym są wskaźniki i jak znaleźć te dobre?
    • Mikro vs makrokonwersje – które analizować?
    • Metryki standardowe i niestandardowe – różnice.
    • Uniwersalne wskaźniki, które zawsze warto mieć.
    • Dodatkowe wskaźniki, które warto analizować.
  4. Krok 3: Ustaw kolumny.
  5. Krok 4 – Ustal KPI.
    • Analizuj porównywalne okresy czasu.
    • Kampanie wizerunkowe.
    • Kampanie sprzedażowe.
  6. Krok 5: Zajrzyj głębiej.
    • Analiza zestawów reklam.
    • Umiejscowienia.
    • Analiza reklam.
  7. Krok 6: Wyciągnij wnioski.
    • Średnia wartość koszyka vs ROAS/ROI.
    • Koszt konwersji vs CR.
    • Koszt zakupu i CR vs Zakup/Checkout.
    • CTR i CPC vs liczba pozyskanych konwersji.
    • Wielkość grupy odbiorców vs CPM, CTR, CPC.
    • Cena produktu vs CTR, CPC, CR.
  8. Krok 7: Myśl szerzej.
    • Siła marki.
    • Powszechność produktu/usługi.
    • Płeć i wiek.
    • Zakres dat.
  9. Analiza wizerunkowa i sprzedażowa za pomocą „Ekspertymentów” (nowość).
  10. Mierzenie efektywności poza Meta Ads.

Wady i zalety analizy wyników reklam w Google Analytics.

Rodzaje optymalizacji kampanii, zestawów reklam i reklam.

  1. Jak optymalizować aby nie wyzerować?
    • Optymalizacja celu kampanii.
    • Optymalizacja budżetu.
    • Optymalizacja zdarzeń konwersji.
  2. Optymalizacja targetowania.
    • Optymalizacja remarketingu.
    • Optymalizacja zainteresowań.
    • Optymalizacja lookalike.
    • Optymalizacja demografii.
  3. Optymalizacja umiejscowień.
  4. Optymalizacja reklam.
  5. Kiedy warto zacząć optymalizować?
  6. Skalowanie kampanii – jak robić to dobrze?

Moja rutyna analizy i optymalizacji reklam krok po kroku.

Harmonogram i raportowanie

Cechy dobrego harmonogramu reklam i porady, jak nie pogubić się w wydatkach, nawet przy sześciocyfrowych budżetach.

Poradnik krok po kroku tworzenia raportu reklam w Looker Studio + szablon do pobrania.

Przydatne taktyki

Znajdziesz je w module Dodatki

Sposoby na szybkie tworzenie kampanii, zestawów reklam i reklam.

Jak szybko powielić kampanie, zestawy reklam i reklamy?

W jaki sposób kontrolować, ile algorytm wydał na zestawy z budżetem CBO?

Naucz się szybko wykluczać targetowanie w remarketingu.

Poradnik krok po kroku importowania kampanii do nowego konta reklamowego.

Dodatki

Omówienie wad i zalet reguł automatycznych.

  • Oznaczanie typów odbiorców w znacznikach UTM.
  • Wyłączanie testowania „ulepszeń” reklam.
  • Wyłączanie automatycznego akceptowania rekomendacji.
  • Akceptowanie zdarzeń niestandardowych.
  • Łatwe łączenie katalogów produktów z pikselem.
  • Targetowanie wg zapisanych grup w Kontroli grup odbiorców.
  • Wykluczanie grup odbiorców w Kontroli grup odbiorców.
  • Przełączanie na pierwotne grupy odbiorców.
  • Wybór, w czyich Rolkach się reklamujemy.
  • Edycja umiejscowień Advantage+.
  • Harmonogram pojedynczych reklam.
  • Filtrowanie wyników.

Przewodnik po opcjach statystyk w Meta Ads.

Poradnik wyjaśniający, dlaczego Google Analytics zupełnie inaczej przypisuje konwersje niż Menedżer reklam.

Słowniczek kilkadziesięciu pojęć reklamowych.

Graficzna pomoc w nauce – do każdego rozdziału możesz pobrać i wydrukować infografiki oraz checklisty.

Zdaj mój autorski test wiedzy na 3 poziomach i odbierz certyfikat(y)!

Na bieżąco aktualizowany dodatek, w którym znajdziesz listę wszystkich znaczących zmian w systemie reklamowym Meta Ads w podziale na miesiące i kategorie.

 

Każda zmiana zawiera link do konkretnej lekcji kursu.

Pobierz darmowy fragment!

Pobierz za darmo aż 50 stron:

.

Po zapisie poczekaj na załadowanie się strony, na której pojawią się dwa linki: do pobrania pierwszych 30 stron podręcznika „Profesjonalne reklamy Facebook Ads” oraz do pobrania 24 stron poradnika „Dlaczego Twoje reklamy NIE działają” :).

 

Pełne wersje kursów będą dostępne na mojej platformie edukacyjnej online.

 

Pobierając jednocześnie zapisujesz się do mojego bezspamowowego newslettera 🙂 

Bonusy

Tylko dla kupujących

wartość: ok. 620 zł

Tylko kupujący ten podręcznik mogą otrzymać darmowy certyfikat, jeśli zdadzą test na poziomie podstawowym, średniozaawansowanym i/lub zaawansowanym.

 

Wartość bonusu: 120 zł netto.

Wszyscy kupujący otrzymują dostęp do zamkniętej grupy na Facebooku. Odpowiadam na każde pytanie, na które znam odpowiedź 😉 i mamy tam naprawdę fajną atmosferę :).

Do grupy obecnie może dołączyć każdy, ale tylko kupujący otrzymują gwarancję odpowiedzi prosto ode mnie :).

Wartość: ok. 300 zł netto rocznie.

Do podręcznika dołączony jest plik z infografikami. To szybszy i lepszy sposób na przyswojenie kluczowej wiedzy z każdego rozdziału.

Wartość: ok 50 zł netto.

Checklista / to do lista to świetny sposób na wdrożenie realnych zmian w Twoje konto reklamowe! Nie czytaj dla samego czytania – działaj :).

Bezcenne, bo poradnik przekujesz na realne działanie ;).

W e-booku oraz w pliku notatek znajdziesz link do skopiowania na własny użytek szablonu raportu dla Google Data Studio. 

To dokładnie taki sam raport, z jakiego korzystam na co dzień i obejmuje kluczowe metryki raportów Facebook Ads. 

W podręczniku poświęciłam cały podrozdział na wyjaśnienie, jak modyfikować go na własne potrzeby :).

 

Wartość: 100 zł netto

Jeśli wydajesz minimum kilka tysięcy złotych miesięcznie na reklamy to po prostu nie możesz spokojnie spać bez harmonogramu promocji!

Dlaczego? Bo niezwykle ułatwia pracę i pozwala na szybkie sprawdzenie, ile pieniędzy wydasz w skali miesiąca czy tygodnia.

Harmonogram udostępniam w formacie Arkusza Google, który możesz skopiować na swoje konto Google albo pobrać w formacie XLS/CSV.

W podręczniku opisałam dokładnie, jak z niego korzystać i dopasować do własnych potrzeb :).

Wartość: 50 zł netto

Oblicz, ile zyskasz:

Trwa wczytywanie

I poznaj opinię o cenie kursu:

Cennik

Kup sam podręcznik lub sprawdź pakiety

15 % taniej

– przy zakupie 2 lub 3 dowolnych produktów.

20 % taniej

– przy zakupie dowolnych 4+ produktów

"Profesjonalne reklamy Facebook Ads"

Podręcznik o reklamach dla średnio-zaaw. i zaawansowanych.

329 zł netto

✔️ Kompleksowy podręcznik dla zaawansowanych w formie tekstowego kursu – w przeliczeniu na A4 ma aż 634 strony!

✔️ Pakiet infografik streszczających najważniejsze info z rozdziałów.

✔️ Szablon raportu kampanii reklamowych.

✔️ Szablon harmonogramu kampanii.

✔️ Checklisty, które pomogą ci przełożyć teorię na praktykę.

46 zł taniej

"Profesjonalne reklamy" + "Dlaczego Twoje reklamy NIE działają?"

Łącznie prawie 800 stron praktycznej wiedzy o reklamach na FB i IG w formie dwóch kursów tekstowych.

406 zł netto

499,75 zł brutto

Najniższa cena z ost. 30 dni: 406 zł netto.

✔️ Poradnik „Dlaczego Twoje reklamy NIE działają” – poznaj 32 najpoważniejsze błędy popełniane nawet przez doświadczonych specjalistów oraz naucz się je rozwiązywać.

81 zł taniej

Pakiet eksperta Meta Ads

Komplet moich wszystkich produktów dla zaawansowanych! Zostań wymiataczem performance marketingu.

592 zł netto

728,71 zł brutto

Najniższa cena z ost. 30 dni: 592 zł netto.

✔️ Poradnik „Dlaczego Twoje reklamy NIE działają” – poznaj 32 najpoważniejsze błędy popełniane nawet przez doświadczonych specjalistów oraz naucz się je rozwiązywać.

✔️ Kurs wideo „Skalowanie kampanii Facebook Ads”, który pomoże ci logicznie i profesjonalnie wydawać budżet reklamowy. 

Zobacz wszystkie pakiety moich produktów o Meta Ads!

Kim ja w ogóle jestem?

Mam na imię Natalia i od 7 lat profesjonalnie robię reklamy Facebook Ads. Skonsultowałam kilkaset kont reklamowych i stworzyłam 4 produkty o Meta Ads. Ten, którego zakup właśnie rozważasz kupiło już ponad 1500 osób :).

 

Mam wieloletnie doświadczenie nie tylko w branży reklamowej, ale również w social media i e-commerce.

 

Posiadam własną grupę na Facebooku, którą znajdziesz o tutaj.

Pracowałam z takimi markami jak:

Rzuć okiem na opinie ludzi, którzy za niego zapłacili:

Wszystkie pochodzą z mojego fanpage’a na Facebooku.

Masz pytania dotyczące podręcznika albo płatności?


Napisz maila na natalia@charzynska.pl albo skontaktuj się ze mną poprzez mój fanpage 🙂

Płatności odbywają się poprzez szybkie przelewy PayU. Możesz także skorzystać z BLIK-a albo karty płatniczej (debetowa albo kredytowa).

Podczas składania zamówienia wpisz NIP, aby automatycznie otrzymać fakturę VAT.

Potrzebujesz faktury na firmę spoza Polski? Napisz do mnie, ogarnę sprawę :).

W podręczniku poruszam wiele podstawowych kwestii, ale nie wyjaśniam dokładnie, np. czym są grupy niestandardowych odbiorców. Pokazuję jak z nich korzystać.

Jeśli nie masz pewności, czy podołasz, spróbuj zdać mój test z reklam na poziomie podstawowym. Jeśli Ci się uda – podręcznik jest dla Ciebie :).

Zapewne dobrze wiesz, że ilu marketerów tyle opinii na dany temat ;), więc myślę, że tak

Podręcznik zawiera mój punkt widzenia na robienie reklam. Jeśli chcesz go poznać – zapraszam :).

To jedyna tego typu pozycja na rynku.

Podręcznik pisałam przeszło rok, projektując na jego potrzeby testy, na które wydałam kilkadziesiąt tysięcy złotych. Poza tymi specjalnymi case studies, podaję również przykłady kampanii, które robiłam w przeszłości. Łącznie jest ich ponad 70 i do każdego zamieszczam dokładną analizę.

Mogłabym zrobić z tego podręcznika kurs i sprzedawać go za 2000 zł, jak robią to niektórzy zawodowi edukatorzy.

Uważam jednak, że profesjonalna wiedza powinna być dostępna dla szerokiego grona odbiorców.

Jest! Aktualizuję go regularnie – ostatnią datę aktualizacji znajdziesz u  góry tej strony. 

Konsultacje są dużo droższe, niż ten e-book, dlatego zawsze polecam zapoznanie się z podręcznikiem.

Jeśli masz po jego lekturze jakieś pytania, dopiero wtedy warto udać się na konsultacje :). Podczas rozmowy dowiesz się mniej więcej tego, co z książki, więc nie warto przepłacać.

 

Nie robię promocji i nie rozdaję rabatów na ten podręcznik. Jego stosunek ceny do jakości jest zbyt dobry, by psuć go sztucznym pompowaniem ceny, by potem sztucznie ją obniżać :).

Ale w tajemnicy powiem Ci, że jeśli podejdziesz do któregoś z moich testów Facebook Ads, to czeka Cię miła niespodzianka ;). Tylko tam, nigdzie indziej – w zamian za Twój wysiłek ;).

Jasna sprawa! Wystarczy, że uzupełnisz okno z numerem NIP, podczas uzupełniania danych do zamówienia :). Faktura przyjdzie automatycznie na podanego przez Ciebie maila.

Najlepiej jeśli zrobisz to na moim fanpage’u w zakładce Recenzje :).

Ale jeśli się krępujesz, napisz do mnie maila na natalia@charzynska.pl albo napisz priv wiadomość na fanpage’u :). Za każdą opinię i uwagi jestem super wdzięczna!

Jak otrzymać dostęp do kursu?

01. Dodaj go do koszyka

Kliknij w „Dodaj do koszyka” a następnie w przejście do kasy.

02. Zaloguj się lub załóż konto

Kurs musi zostać przypisany do twojego konta, dlatego zaloguj poprzez link widoczny po przejściu do kasy. Jeśli nie masz konta – podczas dokonania zakupu zostanie automatycznie utworzone.

03. Kup kurs

Uzupełnij dane kupującego – jeżeli kupujesz na firmę koniecznie pamiętaj o podaniu nazwy firmy i NIPu w dedykowanych oknach!

Zapłać poprzez BLIKA, szybki przelew online lub kartą!

04. Przejdź do konta

Po opłaceniu zamówienia zobaczysz stronę podziękowania za zakup. To na niej znajdziesz link do swojego konta.

 

Jeśli nie możesz go znaleźć, kliknij tutaj, by się do niego przenieść już teraz!

05. Kliknij w nazwę kursu

Kurs powinien zostać przypisany do twojego konta po maksymalnie kilku minutach od zaksięgowania wpłaty.

06. Masz problem?

Jeśli masz problem z odtworzeniem kursu to napisz maila na natalia@charzynska.pl z numerem zamówienia lub informacją, na jakiego maila zakładałeś/aś konto.

Jeśli chcesz kupić kurs dla swojej organizacji i potrzebujesz więcej niż 1 licencji, również pisz na powyższego maila :). 

Cennik

Kup sam podręcznik lub sprawdź pakiety

15 % taniej

– przy zakupie 2 lub 3 dowolnych produktów.

20 % taniej

– przy zakupie dowolnych 4+ produktów

"Profesjonalne reklamy Facebook Ads"

Podręcznik o reklamach dla średnio-zaaw. i zaawansowanych.

329 zł netto

✔️ Kompleksowy podręcznik dla zaawansowanych w formie tekstowego kursu – w przeliczeniu na A4 ma aż 634 strony!

✔️ Pakiet infografik streszczających najważniejsze info z rozdziałów.

✔️ Szablon raportu kampanii reklamowych.

✔️ Szablon harmonogramu kampanii.

✔️ Checklisty, które pomogą ci przełożyć teorię na praktykę.

46 zł taniej

"Profesjonalne reklamy" + "Dlaczego Twoje reklamy NIE działają?"

Łącznie prawie 800 stron praktycznej wiedzy o reklamach na FB i IG w formie dwóch kursów tekstowych.

406 zł netto

499,75 zł brutto

Najniższa cena z ost. 30 dni: 406 zł netto.

✔️ Poradnik „Dlaczego Twoje reklamy NIE działają” – poznaj 32 najpoważniejsze błędy popełniane nawet przez doświadczonych specjalistów oraz naucz się je rozwiązywać.

81 zł taniej

Pakiet eksperta Meta Ads

Komplet moich wszystkich produktów dla zaawansowanych! Zostań wymiataczem performance marketingu.

592 zł netto

728,71 zł brutto

Najniższa cena z ost. 30 dni: 592 zł netto.

✔️ Poradnik „Dlaczego Twoje reklamy NIE działają” – poznaj 32 najpoważniejsze błędy popełniane nawet przez doświadczonych specjalistów oraz naucz się je rozwiązywać.

✔️ Kurs wideo „Skalowanie kampanii Facebook Ads”, który pomoże ci logicznie i profesjonalnie wydawać budżet reklamowy. 

Zobacz wszystkie pakiety moich produktów o Meta Ads!