fbpx

Social media

Praca w marketingu - jak zacząć? Pierwsza praca
Czas czytania: 12 min.

W poprzedniej części dowiedziałeś się, jak to u mnie było ze studiami, dlaczego wybrałam marketing, jak przygotowałam CV oraz wytrenowałam umysł do rozmowy rekrutacyjnej.

Czas na długą opowieść o początkach i rozwoju mojej kariery zawodowej.

Praca w marketingu - moja historia - jak zacząć? cz. 1
Czas czytania: 7 min.

Ogólny poradnik, jak zacząć uczyć się o systemie reklamowym Facebook Ads i marketingu napisałam kilka tygodni temu. Dziś poznasz moją historię “od 0 do bohatera”, czyli jak w ogóle zaczęłam interesować się tym, co teraz jest moją pasją.

Startujemy!

Rozliczanie za efekt - agencje, freelancerzy
Czas czytania: 8 min.

Ostatnimi czasy widzę sporo pytań na temat tego, jak rozliczać pracę agencji, czy freelancera. W dobie coraz popularniejszej pracy zadaniowej, wielu właścicielom firm przechodzi przez myśl, że rozliczenie “za efekt” to może być całkiem dobry pomysł.

Jak jest w rzeczywistości?

3 błedy kont FB i IG
Czas czytania: 4 min.

Czasem zdarza się, że Instagram lub Facebook nie działają tak, jak powinny. Postanowiłam zebrać więc 3 najczęstsze problemy z kontem na Instagramie, które trudno rozwiązać bez znajomości kilku trików.

Nauka reklam na Facebooku - poradnik
Czas czytania: 11 min.

Na Facebookowych grupach co jakiś czas pojawia się zbłądzona duszyczka, która nie ma bladego pojęcia, jak rozpocząć naukę tworzenia reklam na Facebooku i Instagramie.
Zwykle otrzymuje odpowiedź “kup kurs X”, więc postanowiłam zebrać w jednym miejscu praktyczne porady, jak naprawdę uczyć się od zera, z zupełnie darmowych źródeł.

5 powodów dlaczego twoje reklamy na Facebooku nie działają
Czas czytania: 8 min.

Największy ból głowy w adeptach Facebook Ads wywołuje nie utworzenie pierwszej kampanii, a zrozumienie, co poszło w niej nie tak.

Ponad rok temu opublikowałam długi artykuł z najpowszechniejszymi błędami reklam a dziś przeczytasz o kolejnych pięciu, które szczególnie mocno wpływają na kampanie osób początkujących oraz średnio-zaawansowanych.

Instagram - cel reklamy
Czas czytania: 8 min.

Instagram przez wielu traktowany jest dalej nieco po macoszemu. Nie zawsze działa tak skutecznie reklamowo, jak Facebook i niektórzy dalej uważają, że to medium dla nastolatków.

Jakie są cele reklamowe na Instagramie i czym się różnią? Który cel reklamowy wykorzystać na konkretnym etapie lejka sprzedażowego? Jak zmierzyć skuteczność reklam w aplikacji mobilnej i Menedżerze reklam?

 

Przeczytaj mój krótki poradnik.

Facebook Q&A - najciekawsze pytania
Czas czytania: 6 min.

Ilu followersów na Instagramie trzeba mieć, aby nawiązać współpracę? Jak kierować reklamy do ludzi, którzy kliknęli w wysyłkę formularza?

W dzisiejszym Q&A poznasz odpowiedzi na kilkanaście najciekawszych pytań zadanych w facebookowych grupach marketingowych!

 

Reklama na Instagramie - Poradnik dla początkujących
Czas czytania: 9 min.

Instagram to wciąż rosnące medium, które pod wieloma względami dogania lub wręcz prześciga Facebooka.

Jak rozpocząć swoją przygodę z reklamą na Instagramie? Jakie posiada opcje targetowania, formatów grafik?

Przeczytaj mój artykuł dla początkujących.

Trendy w 2020 roku według Facebooka
Czas czytania: 6 min.

Od pięciu lat Facebook rozwija swoją jednostkę badawczą, nazwaną Facebook IQ.
Niedawno opublikowała ona ciekawy raport dotyczący trendów, które możesz wykorzystać, by lepiej poznać swoich potencjalnych odbiorców.
Oto najważniejsze wnioski!

Odbierz darmowe materiały

Otrzymaj dostęp do WSZYSTKICH darmowych materiałów, które kiedykolwiek opublikowałam na blogu i które opublikuję w przyszłości.

Nie musisz wypisywać i zapisywać się ponownie, aby być na bieżąco! Wystarczy, że sprawdzisz tajny folder Google Drive :)

Link do tajnego folderu Google Drive z materiałami znajdziesz w mailu powitalnym. Jako bonus dorzucam też w nim historię założenia bloga :).

 

logo-podcast-mini-marketing

Podsłuchaj mojego podcastu!

3x w miesiącu publikuję wersję audio moich artykułów.

Dzięki temu zawsze będziesz na bieżąco, nawet jeśli nie masz czasu czytać!

Zamów Audyt Facebook Ads

Jeśli potrzebujesz kompleksowej analizy Twoich reklam.

ZOBACZ OFERTĘ

Umów się na Konsultację Facebook Ads

Gdy chcesz porozmawiać o konkretnej kampanii lub masz ogólne pytania.

ZOBACZ OFERTĘ

Natalia Charzyńska

NIP: 9591945115 | REGON: 385244620 | mail: [email protected]

Copyright charzynska.pl ©  All Rights Reserved