fbpx

Serie Artykułów

Facebook Q&A - najciekawsze pytania
Czas czytania: 6 min.

Masz problem z reklamą Lead Ads? A może nie wiesz jak kierować reklamy na członków grupy? W dzisiejszym Q&A poznasz odpowiedzi na kilkanaście najciekawszych pytań zadanych w facebookowych grupach marketingowych!

Optymalizacja konwersji - sklep i blog
Czas czytania: 8 min.

Jak zwiększyć prędkość wczytywania strony WWW? Przeczytaj część 1 mojego poradnika optymalizacji konwersji na blogu i w sklepie internetowym!

Content Marketing Poradnik Cz. 1
Czas czytania: 10 min.

Content marketing kilka lat temu został obwołany mianem “króla marketingu”. Czy rzeczywiście warto poświęcić mnóstwo czasu, by stworzyć treści warte czytania i dzielenia się nimi? Dlaczego niektórzy twierdzą, że marketing treści nie działa?

Dzisiaj przeczytasz pierwszą część potężnego poradnika Content Marketing od A do Z!

Facebookowe Q&A pytania i odpowiedzi
Czas czytania: 7 min.

Zapraszam Cię do przeczytania ósmego odcinka socialowego Q&A! Jak zawsze odpowiadam na najciekawsze pytania na temat Facebooka i jego systemu reklamowego.

Pytania zebrałam z facebookowych grup Tygrysy Socialu i Facebook Ad Buyers.

Promocja lokalnej firmy w internecie cz.5
Czas czytania: 3 min.

Jak zmierzyć skuteczność reklamy online, gdy promujemy lokalny biznes? W jaki sposób możesz jednocześnie zachęcić do odwiedzin twojej firmy i dowiedzieć się, skąd przychodzi?

Facebookowe Q&A pytania i odpowiedzi
Czas czytania: 5 min.

Zapraszam Cię do przeczytania szóstego odcinka socialowego Q&A! Jak zawsze odpowiadam na najciekawsze pytania na temat Facebooka i jego systemu reklamowego.

Pytania zebrałam z facebookowej grupy Social media i Tygrysy Socialu.

Promocja lokalnej firmy w internecie cz.4
Czas czytania: 10 min.

Gdy już wybrałeś, z jakich platform będziesz korzystać, nadeszła pora na strategię publikacji treści i reklam. Jakie sposoby promocji będą najskuteczniejsze dla lokalnej firmy?

Promocja lokalnej firmy w internecie cz.3
Czas czytania: 5 min.

W trzeciej części cyklu o promocji lokalnego biznesu w internecie dowiesz się, jak to jest z tymi social media.

Czy jest sens utworzyć fanpage na Facebooku? Czy warto założyć konto na Instagramie? A może spróbować Pinteresta, LinkedIna albo zupełnie nowych mediów, jak TikTok?

Google Data Studio Raport Facebook Fanpage Cover
Czas czytania: 7 min.

W pierwszej części cyklu o Google Data Studio poznałeś podstawy tego narzędzia. Z drugiej części już wiesz, jak zwizualizować dane z reklam Facebook Ads.

Tym razem mam dla ciebie poradnik, jak stworzyć raport twojego fanpage’a – krok po kroku!

Promocja lokalnej firmy w internecie cz.2
Czas czytania: 7 min.

Marketing szeptany, afiliacyjny, content marketing, e-mail marketing a może PPC marketing? Sposobów na reklamowanie się w internecie są dziesiątki albo nawet setki. Nie wszystkie z nich są jednak odpowiednie dla biznesu offline.

 

Pytania?

Skontaktuj się ze mną

Kontakt

Masz pytania, propozycje, prośby? :)

Pisz do mnie na mój adres email lub wypełnij formularz kontaktowy obok.

chrzn-logo-poziome-2019-black-mobile

Copyright 2018 charzynska.pl ©
All Rights Reserved