fbpx

Przewodniki po marketingu

Content Marketing Poradnik Cz. 1
Czas czytania: 10 min.

Content marketing kilka lat temu został obwołany mianem “króla marketingu”. Czy rzeczywiście warto poświęcić mnóstwo czasu, by stworzyć treści warte czytania i dzielenia się nimi? Dlaczego niektórzy twierdzą, że marketing treści nie działa?

Dzisiaj przeczytasz pierwszą część potężnego poradnika Content Marketing od A do Z!

Promocja lokalnej firmy w internecie cz.5
Czas czytania: 4 min.

Jak zmierzyć skuteczność reklamy online, gdy promujemy lokalny biznes? W jaki sposób możesz jednocześnie zachęcić do odwiedzin twojej firmy i dowiedzieć się, skąd przychodzi?

Promocja lokalnej firmy w internecie cz.4
Czas czytania: 11 min.

Gdy już wybrałeś, z jakich platform będziesz korzystać, nadeszła pora na strategię publikacji treści i reklam. Jakie sposoby promocji będą najskuteczniejsze dla lokalnej firmy?

Promocja lokalnej firmy w internecie cz.3
Czas czytania: 6 min.

W trzeciej części cyklu o promocji lokalnego biznesu w internecie dowiesz się, jak to jest z tymi social media.

Czy jest sens utworzyć fanpage na Facebooku? Czy warto założyć konto na Instagramie? A może spróbować Pinteresta, LinkedIna albo zupełnie nowych mediów, jak TikTok?

Promocja lokalnej firmy w internecie cz.2
Czas czytania: 8 min.

Marketing szeptany, afiliacyjny, content marketing, e-mail marketing a może PPC marketing? Sposobów na reklamowanie się w internecie są dziesiątki albo nawet setki. Nie wszystkie z nich są jednak odpowiednie dla biznesu offline.

 

Marketing Szeptany Poradnik cz. 2
Czas czytania: 12 min.

W części pierwszej mojego Wielkiego Poradnika Marketingu Szeptanego, dowiedziałeś się, czym jest buzz marketing, jakich działań powinieneś się wystrzegać oraz, czy negatywny szum popłaca. W drugiej i ostatniej części poznasz szczegółowe wskazówki, jak osiągnąć sukces w marketingu szeptanym i stworzyć (niemal) pewniaka na virala!

Marketing Szeptany Poradnik cz. 1
Czas czytania: 10 min.

Z tego tekstu nie dowiesz się, jak oszukiwać ludzi, zamieszczając fałszywe opinie w internecie. Pokażę Ci za to, jak przekonać innych, aby mówili o twojej marce.

Na czym polega prawdziwy marketing szeptany? Jak stworzyć buzz (szum), który przełoży się na tysiące złotych zysku? W jaki sposób powstają virale?

Google AdSense Poradnik
Czas czytania: 20 min.

Jeszcze kilka lat temu system reklamowy Google AdSense był niesłychanie popularnym narzędziem do monetyzacji blogów i portali internetowych. Jak jest dzisiaj? Czy w czasach ślepoty banerowej umieszczanie banerów na stronach ma jakikolwiek sens?

Marketing Afiliacyjny - Poradnik
Czas czytania: 14 min.

Właśnie dowiedziałeś się, że przez ostatnie 24 godziny zarobiłeś 1200 złotych… w zasadzie nie robiąc nic.
Wielu fanów przychodu pasywnego tak właśnie wyobraża sobie życie kogoś, kto żyje z marketingu afiliacyjnego. Jak jest w rzeczywistości?

Nowy Marketing Mix - 4C, 7P i SAVE
Czas czytania: 10 min.

Od momentu wykreowania marketingu mix w jego tradycyjnej postaci 4P, minęło już ponad 60 lat. Od tego czasu wielu ekspertów dyskutowało nad ograniczeniami, które niesie ze sobą strategia oparta zaledwie czterech, mocno ograniczonych składnikach.

Podcast

Fanpage

Newsletter

Quora

Masz pytanie?

Chcesz zamówić audyt albo umówić się na konsultację?

Copyright charzynska.pl ©  All Rights Reserved