W indyjską odnogę Amazona firma zainwestowała już aż 5 mld dolarów. W jaki sposób Amazon szturmem przejął rosnący rynek e-commerce w Indiach? O tym dowiesz się w poniższym case study.

Hotjar to obecnie jedno z najpopularniejszych narzędzi mierzących aktywność użytkownika na stronie www. Jak mały, 5-osobowy startup wygenerował ponad 10 mln dolarów przychodu rocznego? Bez dofinansowania! Jakie błędy popełniali na swojej drodze? Które kroki okazały się być decydującymi o finalnym sukcesie narzędzia?

Jak Supreme przyciąga nowych klientów? W jaki sposób się z nimi komunikuje? Czy działania marki są ściśle zaplanowane i przemyślane? Odpowiedzi na te i kilka innych pytań poznasz w drugiej części mojego case study.

Supreme można kochać lub nienawidzić, ale jego twórcy trudno odmówić szczypty geniuszu stojącego za zmiksowaniem marki dla skaterów ze współpracą z najbardziej popularnymi markami na świecie. Dlaczego Supreme stało się tak popularne?