fbpx

Facebook Ads

Praca w marketingu - jak zacząć? Pierwsza praca
Czas czytania: 12 min.

W poprzedniej części dowiedziałeś się, jak to u mnie było ze studiami, dlaczego wybrałam marketing, jak przygotowałam CV oraz wytrenowałam umysł do rozmowy rekrutacyjnej.

Czas na długą opowieść o początkach i rozwoju mojej kariery zawodowej.

Praca w marketingu - moja historia - jak zacząć? cz. 1
Czas czytania: 7 min.

Ogólny poradnik, jak zacząć uczyć się o systemie reklamowym Facebook Ads i marketingu napisałam kilka tygodni temu. Dziś poznasz moją historię “od 0 do bohatera”, czyli jak w ogóle zaczęłam interesować się tym, co teraz jest moją pasją.

Startujemy!

Rozliczanie za efekt - agencje, freelancerzy
Czas czytania: 8 min.

Ostatnimi czasy widzę sporo pytań na temat tego, jak rozliczać pracę agencji, czy freelancera. W dobie coraz popularniejszej pracy zadaniowej, wielu właścicielom firm przechodzi przez myśl, że rozliczenie “za efekt” to może być całkiem dobry pomysł.

Jak jest w rzeczywistości?

Facebook Q&A - najciekawsze pytania
Czas czytania: 6 min.

Czy muszę mieć spory fanpage, aby opłacało się robić reklamy na Facebooku? Dlaczego nie pojawia się podgląd linków w poście na FB?

W dzisiejszym Q&A poznasz odpowiedzi na kilkanaście najciekawszych pytań zadanych w facebookowych grupach marketingowych!

3 błedy kont FB i IG
Czas czytania: 4 min.

Czasem zdarza się, że Instagram lub Facebook nie działają tak, jak powinny. Postanowiłam zebrać więc 3 najczęstsze problemy z kontem na Instagramie, które trudno rozwiązać bez znajomości kilku trików.

Nauka reklam na Facebooku - poradnik
Czas czytania: 11 min.

Na Facebookowych grupach co jakiś czas pojawia się zbłądzona duszyczka, która nie ma bladego pojęcia, jak rozpocząć naukę tworzenia reklam na Facebooku i Instagramie.
Zwykle otrzymuje odpowiedź “kup kurs X”, więc postanowiłam zebrać w jednym miejscu praktyczne porady, jak naprawdę uczyć się od zera, z zupełnie darmowych źródeł.

Facebook Ads - jakie dane analizować?
Czas czytania: 8 min.

Reklamy na Facebooku zostały stworzone w modelu “easy to learn, hard to master”. Niezwykle prosto można więc “wyklikać” dowolną kampanię, ale zoptymalizować ją i czytać jej efekty już niestety duużo trudniej.

Postanowiłam więc w jednym miejscu zebrać wszystkie (na dzień dzisiejszy) metryki, które możemy znaleźć pod opcją “Kolumny” w raportach Facebooka.

Każda z nich jest pokrótce opisana wraz z moją subiektywną opinią, kiedy warto ją analizować i dlaczego.

10 błędów piksela i katalogu Facebooka
Czas czytania: 8 min.

Jeśli chcesz robić skuteczne reklamy na Facebooku i Instagramie, to musisz mieć dobrze skonfigurowanego piksela. Kropka.
Zanim zaczniesz czytanie tego tekstu polecam ci mój dwuczęściowy poradnik, jak skonfigurować piksel. Jest to szczegółowy przewodnik krok po kroku, więc pomimo ilości kroków, które należy wykonać, konfiguracja nie powinna sprawić ci większych kłopotów.

Instagram - cel reklamy
Czas czytania: 8 min.

Instagram przez wielu traktowany jest dalej nieco po macoszemu. Nie zawsze działa tak skutecznie reklamowo, jak Facebook i niektórzy dalej uważają, że to medium dla nastolatków.

Jakie są cele reklamowe na Instagramie i czym się różnią? Który cel reklamowy wykorzystać na konkretnym etapie lejka sprzedażowego? Jak zmierzyć skuteczność reklam w aplikacji mobilnej i Menedżerze reklam?

 

Przeczytaj mój krótki poradnik.

Konwersje i zdarzenia standardowe Facebook Ads
Czas czytania: 9 min.

Facebook piksel to kawałek kodu, który niewiele by pomógł marketerom bez ustawionych zdarzeń i konwersji. Te standardowe, czyli rozpoznawane natywnie przez algorytm są kluczem do remarketingu dynamicznego oraz tego bardziej klasycznego.

W tym poradniku dowiesz się, jak wdrożyć konwersje i zdarzenia standardowe prosto i szybko. Zarówno za pomocą narzędzi wbudowanych w Menedżera reklam, jak i poprzez Google Tag Managera.

Odbierz darmowe materiały

Otrzymaj dostęp do WSZYSTKICH darmowych materiałów, które kiedykolwiek opublikowałam na blogu i które opublikuję w przyszłości.

Nie musisz wypisywać i zapisywać się ponownie, aby być na bieżąco! Wystarczy, że sprawdzisz tajny folder Google Drive :)

Link do tajnego folderu Google Drive z materiałami znajdziesz w mailu powitalnym. Jako bonus dorzucam też w nim historię założenia bloga :).

 

logo-podcast-mini-marketing

Podsłuchaj mojego podcastu!

3x w miesiącu publikuję wersję audio moich artykułów.

Dzięki temu zawsze będziesz na bieżąco, nawet jeśli nie masz czasu czytać!

Zamów Audyt Facebook Ads

Jeśli potrzebujesz kompleksowej analizy Twoich reklam.

ZOBACZ OFERTĘ

Umów się na Konsultację Facebook Ads

Gdy chcesz porozmawiać o konkretnej kampanii lub masz ogólne pytania.

ZOBACZ OFERTĘ

Natalia Charzyńska

NIP: 9591945115 | REGON: 385244620 | mail: [email protected]

Copyright charzynska.pl ©  All Rights Reserved