fbpx

Facebook Ads

#5 Facebookowe Q&A - Odpowiedzi na pytania Facebook
Czas czytania: 5 min.

Zapraszam Cię do przeczytania czwartego odcinka socialowego Q&A! Jak zawsze odpowiadam na najciekawsze pytania na temat Facebooka i jego systemu reklamowego.

Pytania zebrałam z facebookowych grup Social media, Tygrysy Socialu oraz Facebook Ad Buyers.

#4 Facebookowe Q&A - Odpowiedzi na pytania Facebook
Czas czytania: 6 min.

Zapraszam Cię do przeczytania czwartego odcinka socialowego Q&A! Jak zawsze odpowiadam na najciekawsze pytania na temat Facebooka i jego systemu reklamowego.

Pytania zebrałam z facebookowych grup Tygrysy Socialu oraz Facebook Ad Buyers.

#3 Facebookowe Q&A - Odpowiedzi na pytania Facebook
Czas czytania: 5 min.

Zapraszam Cię do przeczytania trzeciego odcinka socialowego Q&A! Jak zawsze odpowiadam na najciekawsze pytania na temat Facebooka i jego systemu reklamowego.

Pytania zebrałam z facebookowej grupy Social media, Tygrysy Socialu oraz grupy Facebook Ad Buyers.

#2 Facebookowe Q&A - Odpowiedzi na pytania Facebook
Czas czytania: 6 min.

Zapraszam Cię do przeczytania drugiego odcinka socialowego Q&A! Jak zawsze odpowiadam na najciekawsze pytania na temat Facebooka i jego systemu reklamowego.

Pytania zebrałam z facebookowej grupy Tygrysy Socialu oraz grupy Facebook Ad Buyers.

#1 Facebookowe Q&A - Odpowiedzi na pytania Facebook
Czas czytania: 8 min.

Facebookowe grupy pełne są ciekawych pytań, na które czasem trudno odpowiedzieć w kilku zdaniach komentarza. Pomyślałam więc, że w cyklicznych, cotygodniowych wpisach zbiorę te najciekawsze i na łamach bloga odpowiem bardziej szczegółowo na omawiane tematy.

Facebook Audience Network Poradnik - cover photo
Czas czytania: 8 min.

Czym jest Audience Network? Czy opłaca się korzystać z tego umiejscowienia reklam na Facebooku? Na jakich stronach pojawiają się nasze treści i czy możemy kontrolować miejsce ich wyświetlania? Poznaj jedno z najmniej popularnych umiejscowień Facebooka.

 

Bardzo dokładne targetowanie w Google i Facebook Ads
Czas czytania: 8 min.

Niewielu marketerów korzysta z ogromnych możliwości targetowania w Google Ads oraz Facebook Ads. Większość posiłkuje się podstawowymi opcjami, takimi jak grupy ostatnich odwiedzających stronę www, czy aktywni na naszym fanpage. W tym tekście pokażę Ci, że można inaczej. Dzięki precyzyjnemu targetowaniu twoich przyszłych (lub obecnych) klientów nie tylko zwiększysz współczynnik kliknięć reklamy, ale przede wszystkim znacząco obniżysz koszt konwersji.
Do dzieła!

Konwersje Google Analytics vs Facebook Ads
Czas czytania: 5 min.

Czujesz się jak meczu w tenisa ziemnego. Spoglądasz raz w lewo, raz w prawo. Której zakładce uwierzyć?

Tej z raportem konwersji Facebook Ads czy kolorowym raportom Google Analytics? Chcesz wytłumaczyć swojemu przełożonemu lub klientowi, dlaczego widać tak ogromne różnice w statystykach?

Błędy które popełniasz tworząc reklamę na facebooku
Czas czytania: 5 min.

W swoim „reklamowym” życiu na pewno popełnisz jeszcze wiele błędów. Nie powinno Cię to załamywać czy zniechęcać – to naturalny i jedyny sposób nauki reklam Facebook Ads. Poniżej znajdziesz te mniej oczywiste błędy, których unikanie, moim zdaniem, ułatwi Ci pracę nad reklamami.

Jak zoptymalizować reklamy Facebook Ads?
Czas czytania: 9 min.

Umiesz tworzyć rozmaite zestawy reklam, wiesz, który typ kampanii powinieneś stosować dla osiągnięcia korzystnego celu, ale w dalszym ciągu coś jest nie tak. Niby kliki się zgadzają, nie są bardzo drogie i ludzie chętnie wchodzą na stronę. W tym problem, że nie kupują.

Pytania?

Skontaktuj się ze mną

Kontakt

Masz pytania, propozycje, prośby? :)

Pisz do mnie na mój adres email lub wypełnij formularz kontaktowy obok.

logo3-white-charzynska

Copyright 2018 charzynska.pl ©
All Rights Reserved