fbpx

Promocja Lokalnej Firmy w Internecie

Promocja lokalnej firmy w internecie cz.5
Czas czytania: 4 min.

Jak zmierzyć skuteczność reklamy online, gdy promujemy lokalny biznes? W jaki sposób możesz jednocześnie zachęcić do odwiedzin twojej firmy i dowiedzieć się, skąd przychodzi?

Promocja lokalnej firmy w internecie cz.4
Czas czytania: 11 min.

Gdy już wybrałeś, z jakich platform będziesz korzystać, nadeszła pora na strategię publikacji treści i reklam. Jakie sposoby promocji będą najskuteczniejsze dla lokalnej firmy?

Promocja lokalnej firmy w internecie cz.3
Czas czytania: 6 min.

W trzeciej części cyklu o promocji lokalnego biznesu w internecie dowiesz się, jak to jest z tymi social media.

Czy jest sens utworzyć fanpage na Facebooku? Czy warto założyć konto na Instagramie? A może spróbować Pinteresta, LinkedIna albo zupełnie nowych mediów, jak TikTok?

Promocja lokalnej firmy w internecie cz.2
Czas czytania: 8 min.

Marketing szeptany, afiliacyjny, content marketing, e-mail marketing a może PPC marketing? Sposobów na reklamowanie się w internecie są dziesiątki albo nawet setki. Nie wszystkie z nich są jednak odpowiednie dla biznesu offline.

 

Promocja lokalnej firmy w internecie cz.1
Czas czytania: 8 min.

Na wielu grupach facebokoowych oraz forach niemal codziennie ktoś zadaje pytanie w rodzaju “jak promować usługi X” albo “jak znaleźć klientów dla mojego sklepu online?”. Odpowiedź na te pytania jest całkiem prosta i brzmi „to zależy”.

Podcast

Fanpage

Newsletter

Quora

Masz pytanie?

Chcesz zamówić audyt albo umówić się na konsultację?

Copyright charzynska.pl ©  All Rights Reserved