Kalkulator liczy maksymalny koszt konwersji z reklam Facebook Ads lub/i Google Ads.
Bazuje na wzorze, który opisałam w moim podręczniku “Profesjonalne reklamy Facebook Ads“, tj.:
( [średni przychód z usługi] / [podatek VAT] – (opcjonalne) [koszty pracownicze] ) *
[procentowa wartość zrealizowanych usług] = [maksymalny opłacalny koszt konwersji]
Za pomocą kalkulatora szybko i łatwo obliczysz maksymalny opłacalny koszt/konwersję.
Każdy koszt poniżej obliczonej kwoty oznacza, że jesteś na plusie. Oczywiście im niższy koszt konwersji, tym lepiej (o ile dbasz o jakość leadów) :).
Uważaj na kombinacje, które uprawiają niektóre agencje i freelancerzy: niski koszt pozykania leada wcale nie znaczy, że będziesz pływać w dolarach. Kluczowe jest sprawdzenie, jaki procent leadów zostaje realnymi klientami.
Dlatego właśnie w kalkulatorze umieściłam taką metrykę.
Kalkulator maksymalnego kosztu konwersji kampanii leadowej
Skorzystałeś/aś z kalkulatora!
Dzięki za skorzystanie z kalkulatora!
We faced problems while connecting to the server or receiving data from the server. Please wait for a few seconds and try again.
If the problem persists, then check your internet connectivity. If all other sites open fine, then please contact the administrator of this website with the following information.
TextStatus: undefined
HTTP Error: undefined
Some error has occured.