03. Tworzenie Menedżera Firmy [i]

 

 

Możesz ominąć ten etap, ale nie polecam. Działanie na prywatnym koncie reklamowym oznacza konieczność pogodzenia się z wieloma ograniczeniami, w tym z problemami ze skontaktowaniem się z supportem, jeśli zaistnieje taka konieczność.

Dlatego warto od razu zacząć działać profesjonalnie.

Wejdź na stronę business.facebook.com, gdy wylogujesz się ze swojego prywatnego konta na Facebooku. To ważne, bo będąc zalogowanym użytkownikiem, zobaczysz panel Business Suite a nie opcję dodawania konta firmowego.

Następnie kliknij w „Utwórz konto”. Zaloguj się do swojego prywatnego konta na Facebooku i ponownie kliknij w „Utwórz konto”.

Możesz także skorzystać z opcji tworzenia konta firmowego, poprzez panel Business Suite. Kliknij w nazwę swojego profilu w lewym, bocznym panelu i następnie wybierz „Utwórz konto firmowe”. Niestety, każde prywatne konto posiada limit zaledwie dwóch Menedżerów Firmy, dlatego widzisz wyszarzoną opcję w moim przypadku.

Jeśli twój limit nie został wyczerpany, po wybraniu opcji tworzenia konta, uzupełnij dane firmowe.

Zostaniesz przekierowany/a do Business Suite, gdzie kliknij w ikonę trzech poziomych linii w lewym bocznym panelu.

Następnie wybierz opcję Menedżera reklam.

Twoje konto reklamowe powinno zostać automatycznie utworzone. Jeśli tak nie jest, sprawdź dedykowany rozdział poświęcony tworzeniu konta reklamowego.