WSTĘP

 

Każdy kiedyś zaczynał.

Jeśli należysz do osób, które dopiero zaczęły przygodę z reklamami na Facebooku i Instagramie lub wracasz do performance marketingu po dłuższym czasie, to ten kurs pomoże ci ogarnąć kluczowe aspekty obsługi systemu reklamowego Meta Ads w Menedżerze reklam, Menedżerze sprzedaży i Menedżerze zdarzeń.

Być może też po prostu nigdy nie korzystałeś/aś z niektórych ich funkcjonalności, mimo wyższego poziomu zaawansowania. To zupełnie normalne. Każdy z nas nieco inaczej wykorzystuje reklamy na Facebooku i często bywa, że mój sposób odbiega od twojego, ale ani jeden ani drugi nie jest gorszy czy lepszy.

Zacznijmy od początku, czyli utworzenia niezbędnych kont – firmowego i reklamowego. Następnie przejdziemy do piksela. Kolejne rozdziały to instrukcje, jak dodawać kampanie, zestawy reklam, reklamy oraz jak tworzyć grupy odbiorców. Na końcu poznasz nieco bardziej zaawansowane techniki, takie jak dodawanie wskaźników do kolumn danych.

Pamiętaj, że jest to poradnik głównie dla osób, które jeszcze nieco przeraża złożoność systemu reklamowego Meta i nie chcą zagłębiać się w teoretyczne i praktyczne dywagacje na temat tego, jaki cel kampanii jest najlepszy w określonym przypadku, czy też jak optymalizować reklamy.

Za pomocą tego kursu masz szybko wskoczyć na głęboką wodę i jednocześnie się nie utopić przez pierwszych kilka godzin.

Dla kogo jest ten kurs?

Powstał on z myślą o osobach, które nigdy nie robiły reklam na Facebooku lub Instagramie lub do tej pory korzystały tylko z opcji „Promuj post”.

Będzie również przydatny, gdy działasz na prywatnym koncie reklamowym i chcesz wreszcie ogarnąć złożoność Menedżera reklam.

Kilka ostatnich rozdziałów i lekcji przyda się także osobom średnio-zaawansowanym, które po prostu nie znały tych konkretnych funkcji systemu reklamowego Meta.

Dla kogo NIE jest ten kurs?

Uważasz się za wymiatacza performance marketingu? No to w takim razie nie wiem, czemu interesujesz się tym kursem, a nie moim podręcznikiem „Profesjonalne reklamy Facebook Ads” ;).

Jeśli jednak już go nabyłeś/aś a nie tylko zapoznajesz się z darmowym fragmentem, to mogę Cię pocieszyć – niektóre instrukcje na serio mogą cię zaskoczyć i przydać się podczas analizy kampanii reklamowych!

Jeśli chcesz zostać świetnym specjalistą performance, to zachęcam cię do zapoznania się z moim poradnikiem  „Dlaczego Twoje reklamy NIE działają”. Dla całkiem niezłych speców przygotowałam natomiast kompleksowy podręcznik „Profesjonalne reklamy Facebook Ads”