fbpx

Audyt konta reklamowego Facebook Ads to szczególnie przydatny raport jeżeli:

Jako właściciel biznesu:


1. Nie jesteś pewien, czy twój specjalista wyciska maksimum z reklam.

2. Potrzebujesz informacji, jak samodzielnie lepiej ustawiać reklamy i jakie błędy popełniłeś.

3. Chcesz sprawdzić, czy agencja reklamowa prawidłowo ustawia kampanie.

Jako freelancer:


1. Potrzebujesz "świeżego spojrzenia" na reklamy swoje lub klienta.

2. Chcesz nauczyć się optymalizować i analizować reklamy.

3. Chcesz poszerzyć swoje umiejętności reklamowe o nowe branże, np. e-commerce.

Etapy audytu reklamowego Facebook Ads

Zapoznaję się z briefem od Klienta

Wypełnij formularz kontaktowy - postaraj się uzupełnić jak największą liczbę pól. Jest on niezbędny do tego, bym wiedziała, pod jakim kątem analizować konto reklamowe. Dzięki temu oszczędzimy sporo czasu na wymianę informacji poprzez maila 🙂

Sprawdzam poprawność instalacji Piksela

To najważniejszy etap analizy konta reklamowego. Błędnie zaimplementowany kod piksela może poważnie zaburzyć dane i wręcz uniemożliwić poprawną analizę konta reklamowego. Na ogół niestety niewiele firm podejmuje się tego zadania.

Robię krótką analizę strony www

Analizę strony przeprowadzam pod kątem wpływu jej funkcjonalności na reklamę. Nawet najbardziej kreatywna reklama nie pomoże w sprzedaży, jeżeli sklep internetowy będzie ciężki i powolny a obrazki i opisy na stronie nieatrakcyjne.

Dokładnie analizuję reklamy na koncie

Po wstępnej analizie czas na sprawdzenie ważnych szczegółów. Przy każdym audycie sprawdzam 10 ostatnich kampanii. Analizuję, co zostało zrobione dobrze, a co źle i dokładnie opisuję, jak poprawić ewentualne błędy. Daję również przykłady copy, czy grafik, które moim zdaniem zadziałałyby lepiej.

Dokładnie analizuję targetowanie reklam

Utworzenie grupy odbiór to dopiero pierwszy etap. Kolejnym jest właściwy dobór jej do konkretnej reklamy. Na tym etapie sprawdzam również, czy grupy reklam zawierają poprawne wykluczenia oraz, czy np. wybrane zainteresowania pasują do reklamy , są efektywne i nie są zbyt wąskie lub ogólne.

Przekazuję propozycję dalszych działań

W raporcie znajdziesz wszystkie informacje, które pomogą Ci zrozumieć, jakie popełniłeś błędy w reklamach (lub agencja/freelancer, którego zatrudniasz), które czynności wykonałeś dobrze oraz otrzymasz szczegółowe wskazówki, jak robić lepsze reklamy i skuteczniej targetować twoich potencjalnych klientów.

Cześć, jestem Natalia!​

Od ponad 5 lat robię reklamy w Facebook i Google Ads.

 

Mam wieloletnie doświadczenie nie tylko w branży reklamowej, ale również w social media i e-commerce.

 

Współtworzyłam jeden z największych sklepów online home decor w Polsce.

Obecnie pomagam małym oraz dużym firmom robić lepsze reklamy na Facebooku.

 

Moje publikacje znajdziesz m.in. w Magazynie Social Media Manager, Bazie Wiedzy agencji reklamowej Social Tigers, czy na blogu Mały Marketing.

Napisałam ponad 90 rozbudowanych, eksperckich artykułów na moim blogu oraz nagrałam niemal równie dużo odcinków podcastu.

 

Robię kampanie reklamowe na Facebooku, Instagramie, w Messengerze i Audience Network.

Mój średni ROAS (zwrot z inwestycji marketingowej) osiąga w przypadku kampanii sprzedażowych średnio minimum 1477% (14.77), czyli wydając każdą 1 zł zarobiłam dla klienta prawie 15 zł.

Wybierz rodzaj audytu

Jeśli masz problem z wyborem, co jest najlepsze dla Ciebie – napisz maila na [email protected] lub skontaktuj się poprzez mój fanpage 🙂

Mini audyt konta reklamowego

PLN 599
netto
  • - Ocena sposobu targetowania
  • - Analiza wyników reklamowych
  • - Weryfikacja jakości reklam
  • - Obszerny raport końcowy

Pełny audyt konta reklamowego FB Ads

PLN 999
netto
  • - Sprawdzenie piksela Facebooka
  • - Ocena sposobu targetowania
  • - Analiza wyników reklamowych
  • - Weryfikacja jakości reklam
  • - Obszerny raport końcowy

Pełny audyt konta reklamowego + 1h konsultacji

PLN 1199
netto
  • - 1h konsultacji kilka dni po wdrożeniu przez klienta zmian wg raportu
  • - Sprawdzenie piksela Facebooka
  • - Ocena sposobu targetowania
  • - Analiza wyników reklamowych
  • - Weryfikacja jakości reklam
  • - Obszerny raport końcowy

Co dalej?

1. Skontaktuj się!

Jeśli chcesz zamówić audyt, napisz do mnie na fanpage'u, mailowo lub wypełnij formularz na tej stronie.

2. Nadaj dostępy

Otrzymasz ode mnie dokładną instrukcję nadawania dostępu do konta reklamowego i piksela

3. Zapłać fakturę

Wraz z raportem otrzymasz ode mnie fakturę VAT lub nr konta bankowego do wpłaty, jeśli nie masz firmy.

4. Odbierz raport po audycie

W ciągu następnych maksymalnie 2 dni roboczych wykonam audyt i wyślę Ci mailowo szczegółowy raport.

Wypełnij krótki brief

Przewidywany lub obecny
Według piksela lub Google Analytics. Podaj liczbę.
Twój NIP (jeśli masz firmę) lub Imię, nazwisko i adres (osoba prywatna)
Ta strona korzysta z plików cookies. Zajrzyj do Polityki prywatności albo zamknij to okno :)