Obecnie zupełnie nie mam mocy przerobowych, by nawiązać współpracę w prowadzeniu kont reklamowych nowych klientów (no chyba, że Twój budżet reklamowy to min. 50k miesięcznie – może się dogadamy ;)).
Jeśli szukasz super speca od reklam, marketingu, analityki albo wdrażania różnych kodów na stronie – skontaktuj się ze mną przez formularz na stronie Kontakt. Dam Ci odpowiednie namiary do freelancerów, których znam i wiem, że robią super robotę :).
Nope, skupiam się na konsultowaniu i audytowaniu kont reklamowych :). Tworzę też własne produkty cyfrowe oraz mam kilku klientów, którym obecnie prowadzę kampanie Facebook Ads.
Jak najbardziej tak!
Termin płatności faktury to 7 dni od daty wystawienia.
Obecnie mam mocno ograniczony zakres współprac z uwagi na własne spore projekty.
Wciąż prowadzę konsultacje kont reklamowych na Facebooku oraz ich audyty. Czasem poprawiam/naprawiam piksel Facebooka na platformie WooCommerce.
Poza usługami możesz kupić moje dwa e-booki o reklamach dla osób średnio-zaawansowanych i zaawansowanych :).
Możesz wybrać ręczny przelew na konto bankowe podane na fakturze (znajduje się na białej liście VAT) albo szybki przelew PayU/BLIK/karta płatnicza poprzez mój sklep online.
Daj mi znać w formularzu kontaktowym, jaką formę zapłaty preferujesz :).
Obecnie wszystkie moje produkty i usługi są płatne z góry, tj. najpóźniej godzinę przed wykonaniem usługi powinnam otrzymać od Ciebie potwierdzenie przelewu albo potwierdzenie wpłynięcia płatności na moje konto. Niestety musiałam przejść na taki model współpracy z uwagi na kilka oszustw, gdzie wykonałam usługę, z której klient był zadowolony, ale już „zapomniał” zapłacić :(.
To zależy od aktualnych planów i współprac, ale zazwyczaj konsultacje warto umawiać minimum 2-3 dni przed, natomiast raport z audytu wykonuję w max 5 dni roboczych od momentu zapłaty i otrzymania dostępów :).
Cała wiedza, jaką posiadam pochodzi z sekcji Pomocy Facebooka oraz własnego praktycznego doświadczenia. Serio!
Przerabiałam kilka książek i kursów o Facebook Ads, ale powiem dość delikatnie – niezbyt wiele mi dały. Zresztą właśnie dlatego postanowiłam stworzyć pierwsze na rynku poradniki nie dla całkowitych laików :).
Tobie natomiast polecam (jeśli nie masz kilku lat na naukę i sporych budżetów do „przepalenia) zapoznanie się z jakimiś podstawowymi materiałami, np. z „Księgą Adsów” (swoje polecę, gdy je zrobię!) a następnie sprawdź pakiet moich e-booków albo kup sam podręcznik „Profesjonalne reklamy Facebook Ads” :).
Jeśli już coś ogarniasz i potrzebujesz indywidualnego spojrzenia na twoje reklamy, sprawdź moją usługę audytu lub konsultacji :).
Dostałam kilka takich propozycji.
Każdej odmówiłam z prostego powodu: ilość pracy, którą musiałabym włożyć w tego typu szkolenie jest nieproporcjonalnie duża do realnej wartości jaką bym dała. Innymi słowy – wolę robić konsultacje i audyty, bo w przeliczeniu na godzinę roboczą dają setki razy większą wartość, niż np. 20 min prelekcja.
Nie wykładam na uczelniach z podobnych powodów jak wyżej. Nie jestem też zainteresowana fejmem, wolę pracę „u podstaw” :).
Nie można. Nie posiadam numeru służbowego.
Mam ku temu bardzo poważne powody:
a) jestem introwertykiem
b) cenię swój czas
c) mam słabą pamięć i wolę mieć wszystko „na papierze”
Bo nie lubię.
Nie potrafię się skupić, kiedy wiem, że ktoś się na mnie gapi. Serio!
Stresuję się wtedy i nie daję z siebie 100% a zależy mi, by czas za który płacisz był wykorzystany najlepiej jak jestem w stanie.
Często też konsultuję korzystając z komputera stacjonarnego, który nie ma wbudowanej kamerki.
To oznacza, że i Ty nie musisz mieć włączonej kamerki :). Nie obrażę się, obiecuję!
Jeśli masz na imię Grzegorz to dobrze wiesz dlaczego!
A jeśli nie, to pewnie dlatego, że po prostu nie znalazłam jeszcze na to czasu (ale znajdę, spokojnie!) albo złamałeś/aś jedną z zasad współpracy, np. piszesz do mnie w weekend albo po godz. 23 itp. :).
W takiej sytuacji nie proś o zadzwonienie. Nienawidzę gadać przed telefon. Introwertycy tak już mają!
Nie 😉 Wolę pomagać ludziom 🙂
Jeśli zadajesz mi takie pytania to należysz do puli specjalnych klientów, którzy otrzymują ode mnie rabat +100% do płatności za daną usługę oraz +7 dni roboczych na odpisanie na Twoją wiadomość 🙂
Dlaczego?
Zajrzyj proszę do sekcji „Zasady Współpracy”.
Natalia Charzyńska
al. Powstania Warszawskiego 15, 31-539 Kraków
NIP: 9591945115