FAQ i Zasady Współpracy

FAQ, czyli najczęściej zadawane pytania

Obecnie zupełnie nie mam mocy przerobowych, by nawiązać współpracę w prowadzeniu kont reklamowych nowych klientów (no chyba, że Twój budżet reklamowy to min. 50k miesięcznie – może się dogadamy ;)).


Jeśli szukasz super speca od reklam, marketingu, analityki albo wdrażania różnych kodów na stronie – skontaktuj się ze mną przez formularz na stronie Kontakt. Dam Ci odpowiednie namiary do freelancerów, których znam i wiem, że robią super robotę :).

Nope, skupiam się na konsultowaniu i audytowaniu kont reklamowych :). Tworzę też własne produkty cyfrowe oraz mam kilku klientów, którym obecnie prowadzę kampanie Facebook Ads.

Jak najbardziej tak!

Termin płatności faktury to 7 dni od daty wystawienia.

Obecnie mam mocno ograniczony zakres współprac z uwagi na własne spore projekty.

 

Wciąż prowadzę konsultacje kont reklamowych na Facebooku oraz ich audyty. Czasem poprawiam/naprawiam piksel Facebooka na platformie WooCommerce.

 

Poza usługami możesz kupić moje dwa e-booki o reklamach dla osób średnio-zaawansowanych i zaawansowanych :).

Możesz wybrać ręczny przelew na konto bankowe podane na fakturze (znajduje się na białej liście VAT) albo szybki przelew PayU/BLIK/karta płatnicza poprzez mój sklep online.

 

Daj mi znać w formularzu kontaktowym, jaką formę zapłaty preferujesz :).

 

Obecnie wszystkie moje produkty i usługi są płatne z góry, tj. najpóźniej godzinę przed wykonaniem usługi powinnam otrzymać od Ciebie potwierdzenie przelewu albo potwierdzenie wpłynięcia płatności na moje konto. Niestety musiałam przejść na taki model współpracy z uwagi na kilka oszustw, gdzie wykonałam usługę, z której klient był zadowolony, ale już „zapomniał” zapłacić :(.

To zależy od aktualnych planów i współprac, ale zazwyczaj konsultacje warto umawiać minimum 2-3 dni przed, natomiast raport z audytu wykonuję w max 5 dni roboczych od momentu zapłaty i otrzymania dostępów :).

Cała wiedza, jaką posiadam pochodzi z sekcji Pomocy Facebooka oraz własnego praktycznego doświadczenia. Serio!

Przerabiałam kilka książek i kursów o Facebook Ads, ale powiem dość delikatnie – niezbyt wiele mi dały. Zresztą właśnie dlatego postanowiłam stworzyć pierwsze na rynku poradniki nie dla całkowitych laików :).

 

Tobie natomiast polecam (jeśli nie masz kilku lat na naukę i sporych budżetów do „przepalenia) zapoznanie się z jakimiś podstawowymi materiałami, np. z „Księgą Adsów” (swoje polecę, gdy je zrobię!) a następnie sprawdź pakiet moich e-booków albo kup sam podręcznik „Profesjonalne reklamy Facebook Ads” :).

 

Jeśli już coś ogarniasz i potrzebujesz indywidualnego spojrzenia na twoje reklamy, sprawdź moją usługę audytu lub konsultacji :).

Dostałam kilka takich propozycji.

 

Każdej odmówiłam z prostego powodu: ilość pracy, którą musiałabym włożyć w tego typu szkolenie jest nieproporcjonalnie duża do realnej wartości jaką bym dała. Innymi słowy – wolę robić konsultacje i audyty, bo w przeliczeniu na godzinę roboczą dają setki razy większą wartość, niż np. 20 min prelekcja.

 

Nie wykładam na uczelniach z podobnych powodów jak wyżej. Nie jestem też zainteresowana fejmem, wolę pracę „u podstaw” :).

Nie można. Nie posiadam numeru służbowego.

 

Mam ku temu bardzo poważne powody:

a) jestem introwertykiem

b) cenię swój czas 

c) mam słabą pamięć i wolę mieć wszystko „na papierze”

Bo nie lubię.

Nie potrafię się skupić, kiedy wiem, że ktoś się na mnie gapi. Serio!

Stresuję się wtedy i nie daję z siebie 100% a zależy mi, by czas za który płacisz był wykorzystany najlepiej jak jestem w stanie.

Często też konsultuję korzystając z komputera stacjonarnego, który nie ma wbudowanej kamerki.

 

To oznacza, że i Ty nie musisz mieć włączonej kamerki :). Nie obrażę się, obiecuję!

Jeśli masz na imię Grzegorz to dobrze wiesz dlaczego!

 

A jeśli nie, to pewnie dlatego, że po prostu nie znalazłam jeszcze na to czasu (ale znajdę, spokojnie!) albo złamałeś/aś jedną z zasad współpracy, np. piszesz do mnie w weekend albo po godz. 23 itp. :).

 

W takiej sytuacji nie proś o zadzwonienie. Nienawidzę gadać przed telefon. Introwertycy tak już mają!

Nie 😉 Wolę pomagać ludziom 🙂

Jeśli zadajesz mi takie pytania to należysz do puli specjalnych klientów, którzy otrzymują ode mnie rabat +100% do płatności za daną usługę oraz +7 dni roboczych na odpisanie na Twoją wiadomość 🙂

Dlaczego?

Zajrzyj proszę do sekcji „Zasady Współpracy”.

Zasady Współpracy - usługi

    1. Jesteśmy na Ty :).
    2. Współpraca ze mną to… współpraca. Oznacza to, że obie strony tej relacji są równe. Nie wywyższam się, jestem miła i staram się przekazywać rady jak najbardziej zrozumiałym językiem. Z każdego terminu się wywiązuję a jeśli coś mi wypadnie – informuję wcześniej, że np. raport wyślę następnego dnia (co zdarza się bardzo rzadko). W związku z powyższym od Ciebie również oczekuję równego i miłego traktowania. Szanuj mój czas i moją wiedzę :).
    3. Jeśli masz pytania – pisz maila na natalia@charzynska.pl.
    4. Nie pisz do mnie na priv – i tak przekieruję Cię na maila :).
    5. Wszystkie usługi są płatne z góry – poprzez tradycyjny przelew albo szybkie płatności.
    6. Płacisz za konkretną usługę, np. 1 godzinę konsultacji. Jeśli masz konkretne pytania o reklamy przed, po lub pomiędzy konsultacjami, kup pisemną konsultację. Oczywiście bardzo ogólne lub obszerne pytania typu „jak stworzyć strategię” wymagają znacznie więcej czasu i nie odpowiem na nie w kilka minut :). Nie zawsze jestem też w stanie na nie odpowiedzieć w formie „złapania” mnie na Messengerze.
    7. Nie doradzam jak oszukać Facebooka. Oznacza to, że niestety nie pomogę Ci w reklamach kryptowalut, narkotyków, CBD, broni czy hazardu.
    8. Na moje konsultacje i audyty nie daję rabatów z góry. Każdy klient, który wykupi więcej, niż 1h konsultacji albo więcej niż 1 usługę dostaje na stałe rabat -10%.
    9. Konsultacja ma formę doradczą – nie ustawiam za Ciebie reklam (np. przez TeamViewera), ale możemy to zrobić wspólnie :).
    10. Audyt polega na analizie konta reklamowego oraz piksela. Kończy się raportem. Jeśli masz pytania o swój biznes już po otrzymaniu go (albo przed), umów się na konsultację albo napisz pytanie na mojej facebookowej grupie, dostępnej tylko dla klientów. Link do niej znajdziesz na stronie podziękowania za zakup w moim sklepie albo klikając tutaj.
    11. Godziny i dni konsultacji są stałe. Obecnie to wtorki i środy pomiędzy 9:00 a 14:00. Oczywiście możesz przełożyć konsultację, ale nie pracuję w weekendy, święta oraz popołudniami i wieczorami.
    12. Obecnie NIE robię reklam dla nowych klientów. Mogę Cię przekierować do innego specjalisty, jeśli potrzebujesz polecenia dobrego speca. Wyjątkiem może być (jeśli będę mieć czas) duże konto reklamowe, z budżetem min. 40-50 tys. zł miesięcznie. Chodzi o kwoty wydawane już teraz a nie np. za pół roku „jak okaże się, że dobrze pracujesz” :). Moja stawka jest zawsze taka sama i przy budżecie +50k zł wynosi: 8% budżetu reklamowego netto miesięcznie.
    13. Nie akceptuję ofert o pracę na pełen etat. Działam freelancersko i nawet duże konto reklamowe, które jest profesjonalnie ustawione nie wymaga siedzenia nad nim 6 czy 8h dziennie. Agencje zwykle na największych klientów poświęcają max 1h dziennie, bo specjalista ma pod sobą np. 10 czy 15 klientów. Dlatego mogę Ci zagwarantować max 2h dziennie mojego czasu, jeśli nawiążemy współpracę, czyli 2x więcej, niż otrzymasz w dużych firmach :).
    14. Nie gwarantuję, że moje rady Ci pomogą. Zawsze doradzam tak, jak sama zrobiłabym na Twoim miejscu. Pamiętaj, że wiele porad wymaga testów, czy zadziałają w Twoim przypadku. Nawet, jeśli mam doświadczenie w Twojej branży, produkt, grupa odbiorców i strona www mają ogromne znaczenie.
    15. Nie zajmuję się sprawami biznesowymi po godzinie 15:00. Niezależnie czy piszesz na maila, Messengera czy priv, odpowiedź dostaniesz następnego dnia. Tak, pytanie, które zajmie mi „2 minutki” to również praca :).
    16. Na maile odpowiadam w ciągu 48 godzin. Proszę, nie pisz po kilku godzinach do mnie, że wysłałeś/aś maila – widzę go i odpowiem najszybciej jak to możliwe :).
    17. Zawsze wystawiam faktury VAT :). Nie akceptuję płacenia „na boku” na prywatne konto bankowe.