Audyt konta reklamowego Facebook Ads

Audyt konta reklamowego Facebook Ads polega na bardzo dokładnym sprawdzeniu reklam, grup odbiorców, targetowania, piksela i wszelkich innych ustawień oraz optymalizacji, które mają wpływ na to, że zarabiasz lub tracisz pieniądze.

Wszelkie wnioski zamieszczam w szczegółowym raporcie, który zawiera rekomendacje zmian.

To szczególnie przydatny raport jeżeli:

Nie jesteś pewien, czy twój specjalista wyciska maksimum z reklam.

Potrzebujesz informacji, jak samodzielnie lepiej ustawiać reklamy i jakie błędy popełniłeś.

Chcesz sprawdzić, czy agencja reklamowa prawidłowo ustawia kampanie.

Potrzebujesz "świeżego spojrzenia" na reklamy swoje lub klienta.

Etapy audytu reklamowego Facebook Ads

1.

Zapoznaję się z briefem od Klienta

Wypełnij formularz kontaktowy - postaraj się uzupełnić jak największą liczbę pól. Jest on niezbędny do tego, bym wiedziała, pod jakim kątem analizować konto reklamowe. Dzięki temu oszczędzimy sporo czasu na wymianę informacji poprzez maila 🙂

2.

Sprawdzam poprawność instalacji Piksela

To najważniejszy etap analizy konta reklamowego. Błędnie zaimplementowany kod piksela może poważnie zaburzyć dane i wręcz uniemożliwić poprawną analizę konta reklamowego. Na ogół niestety niewiele firm podejmuje się tego zadania.

3.

Robię krótką analizę strony www

Analizę strony przeprowadzam pod kątem wpływu jej funkcjonalności na reklamę. Nawet najbardziej kreatywna reklama nie pomoże w sprzedaży, jeżeli sklep internetowy będzie ciężki i powolny a obrazki i opisy na stronie nieatrakcyjne.

4.

Dokładnie analizuję reklamy na koncie

Po wstępnej analizie czas na sprawdzenie ważnych szczegółów. Przy każdym audycie sprawdzam 10 ostatnich kampanii. Analizuję, co zostało zrobione dobrze, a co źle i dokładnie opisuję, jak poprawić ewentualne błędy. Daję również przykłady copy, czy grafik, które moim zdaniem zadziałałyby lepiej.

5.

Dokładnie analizuję targetowanie reklam

Utworzenie grupy odbiór to dopiero pierwszy etap. Kolejnym jest właściwy dobór jej do konkretnej reklamy. Na tym etapie sprawdzam również, czy grupy reklam zawierają poprawne wykluczenia oraz, czy np. wybrane zainteresowania pasują do reklamy , są efektywne i nie są zbyt wąskie lub ogólne.

6.

Przekazuję propozycję dalszych działań

W raporcie znajdziesz wszystkie informacje, które pomogą Ci zrozumieć, jakie popełniłeś błędy w reklamach (lub agencja/freelancer, którego zatrudniasz), które czynności wykonałeś dobrze oraz otrzymasz szczegółowe wskazówki, jak robić lepsze reklamy i skuteczniej targetować twoich potencjalnych klientów.

natalia charzyńska

NATALIA CHARZYŃSKA

Ekspert Facebook Ads

Od ponad 5 lat robię reklamy w Facebook i Google Ads.

Mam wieloletnie doświadczenie nie tylko w branży reklamowej, ale również w social media i e-commerce.
Współtworzyłam jeden z największych sklepów online home decor w Polsce.

Obecnie pomagam małym oraz dużym firmom robić lepsze reklamy na Facebooku.

Od ponad dwóch lat dzielę się także za darmo wiedzą na facebookowych grupach, takich jak np. Tygrysy Socialu.

Moje publikacje znajdziesz m.in. w Magazynie Social Media Manager, Bazie Wiedzy agencji reklamowej Social Tigers, czy na blogu Mały Marketing.

Napisałam ponad 70 rozbudowanych, eksperckich artykułów na moim blogu oraz nagrałam niemal równie dużo odcinków podcastu.

5

lat doświadczenia reklamowego

897

przeprowadzonych kampanii na Facebooku

936

osób, którym pomogłam za darmo na grupach FB. And still counting!

Koszt mini audytu

499 PLN NETTO

613,77 PLN brutto

Koszt audytu to kilka godzin analizy konta reklamowego oraz dokładny raport końcowy bez analizy piksela Facebooka.

 

Koszt pełnego audytu

799 PLN NETTO

982,77 PLN brutto

Koszt audytu to kilka godzin analizy konta reklamowego i piksela Facebooka oraz dokładny raport końcowy.

 

1. Skontaktuj się!

Jeśli chcesz zamówić audyt, napisz do mnie na fanpage'u, mailowo lub wypełnij formularz na tej stronie.

2. Nadaj dostępy

Otrzymasz ode mnie dokładną instrukcję nadawania dostępu do konta reklamowego i piksela.

3. Zapłać fakturę

Wraz z raportem otrzymasz ode mnie fakturę VAT lub nr konta bankowego do wpłaty, jeśli nie masz firmy.

4. Odbierz raport po audycie

W ciągu następnych maksymalnie 2 dni roboczych wykonam audyt i wyślę Ci mailowo szczegółowy raport.

Wypełnij krótki brief i skontaktuj się!

Obowiązkowe dane oznaczone *
Przewidywany lub obecny
Według piksela lub Google Analytics. Podaj liczbę.
Twój NIP (jeśli masz firmę) lub Imię, nazwisko i adres (osoba prywatna)