Jak możemy razem współpracować?

Zobacz moją ofertę audytu konta Facebook Ads lub konsultacji reklamowej!

Dlaczego warto zainwestować w specjalistę?

Jako przedsiębiorca, freelancer, czy właściciel małej firmy masz mnóstwo obowiązków każdego dnia.

Nie zawsze więc możesz znaleźć czas i możliwości, by spojrzeć na swój marketing oczami twojego wymarzonego klienta.

Taki stan rzeczy stwarza duże ryzyko - od niezbyt trafionego komunikatu reklamowego aż po zupełnie błędne oszacowanie grupy docelowej.

Zatrudniając specjalistę - choćby na godzinę miesięcznie - zyskasz świeże spojrzenie, które pomoże ci wnieść swoją działalność na jeszcze bardziej profesjonalny poziom.

 

Liczby nie kłamią.

 

Jeśli wydajesz miesięcznie na reklamy np. 3 000 zł i twój ROAS (zwrot z inwestycji) wynosi 300%, to w ciągu miesiąca zarabiasz 9 000 zł.

Wzrost ich efektywności o zaledwie 10% przyniósłby Ci dodatkowy zysk wynoszący 900 zł. 

W ciągu roku liczba to urośnie aż do 10 800 zł, dając zwrot z inwestycji (którą jest audyt) wynoszący aż 1200%!

Trudno zrezygnować z takich pieniędzy, prawda?

Koszt audytu

799zł netto

Wzrost konwersji:

10%mies.

Zysk dodatkowy:

10800zł rocznie

Zwrot z inwestycji:

1200%
natalia charzyńska

Natalia Charzyńska

Ekspert Facebook Ads

Od ponad 5 lat robię reklamy w Facebook i Google Ads.

Mam wieloletnie doświadczenie nie tylko w branży reklamowej, ale również w social media i e-commerce.
Współtworzyłam jeden z największych sklepów online home decor w Polsce.

Obecnie pomagam małym oraz dużym firmom robić lepsze reklamy na Facebooku.

Od ponad dwóch lat dzielę się także za darmo wiedzą na facebookowych grupach, takich jak np. Tygrysy Socialu.

Moje publikacje znajdziesz m.in. w Magazynie Social Media Manager, Bazie Wiedzy agencji reklamowej Social Tigers, czy na blogu Mały Marketing.

Napisałam ponad 70 rozbudowanych, eksperckich artykułów na moim blogu oraz nagrałam niemal równie dużo odcinków podcastu.

Robię kampanie reklamowe na Facebooku, Instagramie, w Messengerze i Audience Network.

Mój średni ROAS (zwrot z inwestycji marketingowej) osiąga w przypadku kampanii sprzedażowych średnio minimum 1403% (14.03), czyli wydając każdą 1 zł zarobiłam dla klienta 14 zł.

5

lat doświadczenia zawodowego

897

przeprowadzonych kampanii

14.77

średni ROAS z kampanii sprzedażowych

Przykład średniego zwrotu z reklam sprzedażowych:

facebook ads roas - konsultacja

Przykład średniego zwrotu z reklam wizerunkowych:

facebook ads - konsultacja i audyt

Konsultacja i audyt Facebook Ads

Audyt Facebook Ads

Jeśli potrzebujesz kompleksowej analizy Twoich reklam.

ZOBACZ OFERTĘ

Konsultacja reklamowa Facebook Ads

Gdy chcesz porozmawiać o konkretnej kampanii lub masz ogólne pytania.

ZOBACZ OFERTĘ