fbpx

13 maja 2019

Cześć!

Jeśli szukasz starszego specjalisty ds. marketingu lub marketing managera na pełen etat, to niestety muszę Cię zmartwić. Obecnie pracuję na pół etatu i skupiam cały swój wolny czas na rozwijaniu tego bloga.

Z chęcią natomiast podejmę się współpracy na maksimum pół etatu lub freelancersko 🙂

 

Moją specjalnością są reklamy Facebook Ads dla e-commerce, ale nic nie stoi na przeszkodzie, abyśmy współpracowali dużo szerzej. Moja wiedza marketingowa i zdobyte doświadczenie wykraczają znacznie poza niszę performance marketingu.

 

 

Reklamy Facebook Ads

 

W przypadku pracy na pół etatu absolutne minimum wynagrodzenia to 3000 zł netto.

Obecnie nie wystawiam faktur VAT, więc jeśli poszukujesz freelancera, to rozliczeń możemy dokonywać poprzez umowę o dzieło lub fakturę z serwisu useme.pl (link do mojego profilu znajdziesz tutaj).

 

Co mogę Ci zaproponować w ramach naszej współpracy?

  • tworzenie grafik reklamowych w Photoshopie (nie jestem grafikiem, ale coś tam potrafię :))
  • strategia komunikacji reklamowej
  • strategia dystrybucji reklam w internecie – wybór platform reklamowych (Facebook i Google Ads)
  • copy reklamowe
  • optymalizacja reklam Facebook Ads i Google Ads
  • analityka obecnych działań oraz bieżąca analiza wyników działań reklamowych
  • wsparcie w opracowaniu ogólnej strategii marki (branding, komunikacja itp.)

 

Jaki jest koszt prowadzenia reklam dla e-commerce?

 

 Budżet reklamowy poniżej 20 000 zł miesięcznie

  • Stała opłata wynosząca 1 000 zł netto miesięcznie
  • Marża 10%  budżetu reklamowego

 

Budżet reklamowy powyżej 20 000 zł miesięcznie

  • Stałą opłata wynosząca 500 zł netto miesięcznie
  • Marża 10% budżetu reklamowego

 

W obu przypadkach dodatkowa opłata za całkowite uruchomienie pierwszych kampanii (puste konto reklamowe) wynosi 700 zł.

W ramach tej usługi wchodzi w skład: dokładne zapoznanie się z wymaganiami klienta, utworzenie grup odbiorców, ustawienie piksela, plan działania: targetowanie, cel reklamowy itp.

 

 

Konsultacje marketingowe (mentoring) – reklamy Facebook Ads

 

 

Co mogę Ci zaproponować w ramach naszej współpracy?

 

Dokładny audyt

W którego skład wchodzą poniższe czynności:

  • dokładne zapoznanie się z briefem od klienta – budżety, cele marketingowe, potencjalni klienci, problemy itp.
  • sprawdzenie piksela – poprawność działania oraz propozycja naprawy ewentualnych błędów
  • sprawdzenie grup odbiorców – czy zostały prawidłowo utworzone, zgodnie z potrzebami marketingowymi marki
  • dokładna analiza każdej reklamy na koncie reklamowym – copy, grafiki, nagłówki oraz propozycja poprawek, dopasowanych do potencjalnych klientów
  • dokładna analiza targetowania każdej grupy reklam – czy jest zgodne z celami marketingowymi oraz propozycja poprawek
  • szczegółowa propozycja dalszych działań reklamowych, z podziałem na sugerowany budżet na każdy cel

 

 

Dalszy consulting (nieobligatoryjny)

Po upływie około tygodnia-dwóch od wprowadzenia poprawek w reklamach:

  • ocena, czy zmiany zostały prawidłowo wdrożone
  • dalsze propozycje dotyczące rozwoju reklamowego firmy

 

 

Jaki jest koszt konsultacji (mentoringu)?

 

Koszt samego audytu uzależniony jest od wielkości konta reklamowego – im więcej danych (kampanie, budżet), tym więcej czasu zajmuje dokładna analiza działań oraz zaproponowanie zmian.

W związku z powyższym, koszt zarówno konsultacji, jak i audytu przedstawia się następująco:

150 zł netto / godzinę

 

 

 

Jeśli masz więcej pytań lub chcesz zaproponować mi współpracę:

 

 

 

Efekty działań performance marketingowych na Facebooku:

 

Poniżej znajdziesz moje wyniki, które udało mi się osiągnąć z jedną z marek, z którą współpracowałam przez dłuższy czas:

 

Wyniki reklam z celem Zakup, Dodanie do koszyka lub Przejście do kasy:

Facebook Ads - roas, zakupy

 

Wyniki reklam z celem Polubienia strony:

 

Wyniki reklam z celem Pozyskanie kontaktów (Lead Ads):

 

Wyniki reklam z celem Obejrzenia filmu:

Wyświetlenia filmu na FB - koszt

 

 

 

W powyższym przykładzie odpowiadałam za większość elementów reklam: copy, strategię wydawania budżetu, styl komunikacji, optymalizację reklam oraz w wielu przypadkach również grafiki (reklamy na polubienia oraz Lead Ads, sporadycznie również pokaz slajdów).

 

 

Gdzie się udzielam?

Chętnie odpowiadam na pytania odbiorców na kilku facebookowych grupach:

 

 

Współpraca na blogu

 

Obecnie jeszcze nie publikuję na blogu żadnych treści we współpracy z markami. W ciągu najbliższych miesięcy być może się to nieco zmieni, więc stay tuned 😉




me

O mnie

Cześć, jestem Natalia!

Od blisko 4 lat prowadzę kampanie w Facebook Ads i Google Ads. Codziennie znajdziesz mnie na grupie Tygrysy Socialu, gdzie zupełnie za darmo dzielę się wiedzą z zakresu performance marketingu.

Zawodowo obecnie skupiam się na konsultacjach kont reklamowych Facebook Ads oraz robię reklamy dla branży e-commerce. Więcej informacji znajdziesz na stronie Współpraca :).

Możemy też współpracować dużo szerzej - napisz, czego potrzebujesz a na pewno razem stworzymy coś fajnego!

Pytania?

Skontaktuj się ze mną

Kontakt

Masz pytania, propozycje, prośby? :)

Pisz do mnie na mój adres email lub wypełnij formularz kontaktowy obok.

chrzn-logo-poziome-2019-black-mobile

Copyright 2018 charzynska.pl ©
All Rights Reserved