Większość certyfikatów jest...

nic nie warta.

Idziesz na szkolenie lub korzystasz z opcji online.

 

Nawet, jeśli w tym czasie robisz sobie kanapki 🥪, wyprowadzasz psa 🐕 albo ci się przyśnie 😴, na końcu i tak otrzymasz pachnący certyfikat.

Jak wyróżnić się na rynku pracy, gdy każdy ma ten sam świstek?

Jak zdobyć klientów, gdy chwalisz się tym, że zapłaciłeś/aś za szkolenie czy kurs i w zasadzie… tyle?

Na przykład rozwiązując mój darmowy test wiedzy.

Zupełnie za free, bez żadnych kruczków.

Jak wygląda test?

Mniej więcej tak:

Rodzaje testów

Każdy poniższy test ma następujące ograniczenia dostępu:

Maksymalnie można do niego przystąpić 20x.

Kolejne próby można podejmować co 3 dni.

Test podstawowy

  • 19 pytań wielokrotnego i jednokrotnego wyboru.
  • Sprawdza podstawową znajomość celów kampanii, targetowania, kreacji reklamowych, analizy wyników, piksela, katalogu i grup odbiorców.
  • Otrzymanie certyfikatu możliwe tylko po uzyskaniu min. 70% maksymalnej punktacji i zakupie mojego podręcznika.
  • Jeśli chcesz się do niego przygotować, zalecam zapoznanie się z moim podręcznikiem oraz/lub zajrzenie na mojego bloga.

Test średniozaawansowany

  • 20 pytań wielokrotnego i jednokrotnego wyboru.
  • Masz tylko 30 minut na jego wykonanie.
  • Z założenia przeznaczony jest dla osób, które na co dzień zajmują się performance marketingiem: juniorów, specjalistów i seniorów.
  • Sprawdza wiedzę z zakresu zdarzeń i konwersji piksela, katalogu, celów kampanii, targetowania, kreacji reklamowych, analizy wyników i optymalizacji reklam.
  • Nawet, jeśli nie przerobiłeś/aś mojego podręcznika, możliwe, że uda ci się go zdać, o ile na serio wiesz co robisz.
  • Dla każdego test jest całkowicie darmowy.
  • Certyfikat jest dostępny TYLKO dla kupujących mój podręcznik „Profesjonalne reklamy Facebook Ads”.
  • Otrzymanie certyfikatu możliwe tylko po uzyskaniu min. 70% maksymalnej punktacji.
  • Jeśli chcesz się do niego przygotować, zalecam zapoznanie się z moim podręcznikiem oraz/lub zajrzenie na mojego bloga.

Test zaawansowany

  • 40 pytań wielokrotnego i jednokrotnego wyboru.
  • Masz tylko 45 minut na jego wykonanie.
  • Sprawdza zaawansowaną i ekspercką znajomość API Konwersji, piksela, katalogu, celów kampanii, targetowania, kreacji reklamowych, analizy wyników i optymalizacji reklam.
  • Docelowo przeznaczony jest głównie dla osób, które przerobiły mój podręcznik „Profesjonalne reklamy Facebook Ads”, gdyż pytania bazują właśnie na wiedzy z tego e-booka.
  • Dla każdego test jest całkowicie darmowy.
  • Certyfikat jest dostępny tylko dla kupujących mój podręcznik „Profesjonalne reklamy Facebook Ads”.
  • Otrzymanie certyfikatu możliwe tylko po uzyskaniu min. 70% maksymalnej punktacji.
  • Jeśli chcesz się do niego przygotować, zalecam dokładne przeczytanie notatek, dołączanych jako dodatek do e-booka.

Jak wygląda certyfikat?

Mniej więcej tak:

Na podanego maila otrzymasz wersję w pliku PDF.  Obraz nie będzie poddany kompresji, więc wszystkie dane będą dobrze widoczne :).

 

Poszczególne certyfikaty różnią się tylko oznaczeniem poziomu.

 

Każdy certyfikat ma 1 rok ważności, liczony od momentu zdania testu.