fbpx

Wielki Poradnik marketingu szeptanego

Marketing Szeptany Poradnik cz. 2
Czas czytania: 12 min.

W części pierwszej mojego Wielkiego Poradnika Marketingu Szeptanego, dowiedziałeś się, czym jest buzz marketing, jakich działań powinieneś się wystrzegać oraz, czy negatywny szum popłaca. W drugiej i ostatniej części poznasz szczegółowe wskazówki, jak osiągnąć sukces w marketingu szeptanym i stworzyć (niemal) pewniaka na virala!

Marketing Szeptany Poradnik cz. 1
Czas czytania: 10 min.

Z tego tekstu nie dowiesz się, jak oszukiwać ludzi, zamieszczając fałszywe opinie w internecie. Pokażę Ci za to, jak przekonać innych, aby mówili o twojej marce.

Na czym polega prawdziwy marketing szeptany? Jak stworzyć buzz (szum), który przełoży się na tysiące złotych zysku? W jaki sposób powstają virale?

Podcast

Fanpage

Newsletter

Quora

Masz pytanie?

Chcesz zamówić audyt albo umówić się na konsultację?

Copyright charzynska.pl ©  All Rights Reserved