Dlaczego Twoje reklamy NIE działają?

Poznaj 17 nieoczywistych powodów. Same konkrety. Zero lania wody.

Kup za 30 zł netto tylko do końca kwietnia!

Do końca promocyjnej ceny zostało:

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy
Cena regularna od maja: 40 zł netto

Reakcje przed startem sprzedaży:

Wybrane komentarze z mojego fanpage’a. Kliknij tutaj, aby przeczytać wszystkie!
Chciałem napisać, że mi się ten pomysł nie podoba, bo nie powinnaś tak tanio sprzedawać swojej wiedzy, bo wiem, że tam lania wody, to nie będzie i ta dostępność sprawi, że konkurencja będzie mi drapać po piętach🙉 .
Krzysztof Neryng
właściciel studia fotograficznego "Wiadukt"
Mam nadzieję, że żartem nie jest e-book, a co najwyzej cena. Can't wait!! 💪💪
Arkadiusz Filoda
ambasador marki PwC Polska
Biorę w ciemno 😎
Joanna Kisiel-Ciołek
wszechmatka w Zaqkacz.pl - tanie i szybkie EKO zakupy
Ja poproszę! jestem pierwszy w kolejce!
Sebastian Sitowski
właściciel Sitowski Marketing and Business Consulting
Już się bałam, że prima aprilis 😀 Czekam z niecierpliwością! <3
Monika Duda
CEO w Nivis Media
Kupuję! 🙋🏼‍♀️
Anna Karcz-Czajkowska
CEO w JCD.pl Software&Design

Z czego składa się e-book?

51

STRON A4

17

RODZIAŁÓW

20

PRAWDZIWYCH PRZYKŁADÓW Z ŻYCIA

17

SEKCJI "CZY TO MNIE DOTYCZY?"​

2

WERSJE PDF: NA KOMPUTER I MOBILE

Jak, dlaczego i skąd pomysł na e-booka?

Wiele razy słyszałam, że reklamy na Facebooku:

a) nie sprzedają

b) wystarczy je „wyklikać”

 

Skoro jesteś na tej stronie, to dobrze sobie zdajesz sprawę z tego, że obie teorie są niewiele warte, gdy robimy reklamy choćby odrobinę bardziej profesjonalnie.

 

W ciągu ostatnich kilku miesięcy mocno ograniczyłam liczbę dostępnych konsultacji 1 na 1, bo  czas muszę rozciągać na coraz więcej projektów. Z tego samego powodu są też coraz droższe.

Postanowiłam więc stworzyć mini kompendium nieoczywistych błędów, które może kupić dosłownie każdy, kto ma problem z reklamami i nie chce lub nie może zakupić u mnie którejś z usług. 

Uważam, że w dzisiejszych czasach dostęp do wiedzy opartej na realnym doświadczeniu jest sztucznie ograniczany: albo wysoką ceną albo pseudo okienkami sprzedażowymi. 

Dlatego właśnie cena tego e-booka jest tak niska. Nie zamierzam także wyłączać jego dostępności. Po zakończeniu sprzedaży w promocyjnej cenie, dalej będzie można go kupić.

Znajdziesz w nim esencję tego, czego nauczyłam się przez 5 lat robienia reklam. 

 

W momencie pisania tego zdania, łącznie na reklamy wydałam ponad 5 mln złotych moich klientów i zarobiłam wielokrotnie więcej. Stworzyłam ponad 1000 kampanii różnego typu. Oprócz tego przeprowadziłam setki konsultacji i dziesiątki audytów. Dzięki wiedzy zarówno od strony klienta, jak i „od środka”, wiem, jakie są najczęstsze błędy popełniane podczas tworzenia i optymalizacji reklam na Facebooku. Chcę zerwać z tabu, polegającym na niepokazywaniu konkretnych rozwiązań. 


Wierzę, że im więcej dobrych specjalistów na rynku, tym lepiej. 

Dla kogo jest ten e-book?

Starałam się zawrzeć w nim wszystkie problemy, które spotykają na swojej drodze osoby zajmujące się reklamą na Facebooku. Nie jest to podręcznik dla osób zupełnie początkujących. Nie tłumaczę w nim, czym są zainteresowania, czy grupy niestandardowych odbiorców. Wszelkie instrukcje, jak dotrzeć do określonej opcji są tylko w formie pisemnej.

 

Każdy rozdział e-booka zawiera specjalną sekcję: „Czy to mnie dotyczy”. Pomaga ona dowiedzieć się, czy omawiany problem dotyka konta reklamowego, którym się zajmujesz. Nie zawsze bowiem jest to takie oczywiste, szczególnie jeśli coś jest nie tak z pikselem Facebooka lub marketingiem całej marki, którą reklamujesz.

E-book składa się z 3 części:

Marketing

5 powodów

Technikalia

2 powody

Reklamy

10 powodów

Przykładowe strony:

Cześć, jestem Natalia!​

Od ponad 5 lat robię reklamy w Facebook i Google Ads.

 

Mam wieloletnie doświadczenie nie tylko w branży reklamowej, ale również w social media i e-commerce.

 

Współtworzyłam jeden z największych sklepów online home decor w Polsce.

Obecnie pomagam małym oraz dużym firmom robić lepsze reklamy na Facebooku.

 

Moje publikacje znajdziesz m.in. w Magazynie Social Media Manager, Magazynie Sprawny.Marketing, Bazie Wiedzy agencji reklamowej Tigers, czy na blogu Mały Marketing.

Napisałam ponad 100 rozbudowanych, eksperckich artykułów na moim blogu oraz nagrałam niemal równie dużo odcinków podcastu.

 

Robię kampanie reklamowe na Facebooku, Instagramie, w Messengerze i Audience Network.

Mój średni ROAS (zwrot z inwestycji marketingowej) osiąga w przypadku kampanii sprzedażowych średnio minimum 1477% (14.77), czyli wydając każdą 1 zł zarobiłam dla klienta prawie 15 zł.

Dlaczego Twoje reklamy NIE działają?

Poznaj 17 nieoczywistych powodów. Same konkrety. Zero lania wody.

Kup za 30 zł netto tylko do końca kwietnia!

Do końca promocyjnej ceny zostało:

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy
Cena regularna od maja: 40 zł netto