PROFESJONALNE REKLAMY FACEBOOK ADS

Zapisz się na listę oczekujących i zgarnij 2x większy premierowy rabat!

Kod zostanie wysłany na twojego maila tuż przed startem przedsprzedaży - 27.09 lub 28.09.

Zapisz się na listę oczekujących:

Zapisy zakończone!
Do zamknięcia listy oczekujących zostało:
Dni
Godziny
Minuty
Sekundy

370 stron

podręcznika

3 formaty

PDF, epub, mobi

60 stron

notatki + ćwiczenia

Po co w ogóle powstała ta książka?

 Bycie PRO wcale nie oznacza, że musisz wydawać na reklamy na Facebooku dziesiątki tysięcy złotych.

 

Dysponując budżetem wielkości 1 000 – 2 000 zł możesz zwiększyć swoje dochody, poprawić efektywność reklam i wejść na wyższy poziom.

 

Niemal każda książka, kurs, czy szkolenie dotyczące Facebook Ads opiera się na samych podstawach. Co gorsza, eksperci pokazują ci wyłącznie teorię, unikając praktycznych rozwiązań, które możesz wykorzystać TU i TERAZ.

 

Ten e-book z założenia miał być inny. Krok po kroku przeprowadzi cię przez proces strategii, technikaliów, budżetowania, analizy i optymalizacji reklam.

 

Za ułamek ceny dowiesz się tego, czego uczę na moich konsultacjach i audytach. Oszczędzisz setki lub wręcz tysiące złotych nie tylko na materiałach edukacyjnych, ale przede wszystkim – na reklamach.

 

Moja dewiza jest prosta – same konkretny i bez lania wody.

 

Każde zdanie w moim e-booku służy określonemu celowi. Nie powtarzam 20x tej samej teorii i nie zachęcam cię na co drugiej stronie do zakupu moich innych produktów.

 

Starałam się zebrać wszystkie odpowiedzi na pytania, z którymi spotkałam się podczas setek godzin konsultacji, audytów oraz dyskusji na grupach facebookowych.

 

Każde z nich przybliży cię o krok do zostania profesjonalistą, który potrafi nie tylko “wyklikać” reklamy, ale przede wszystkim analizować i optymalizować KAŻDĄ kampanię reklamową.

SPIS TREŚCI

Rok i trzy miesiące. Właśnie tyle czasu zajęło mi napisanie podręcznika, który (mam nadzieję) pomoże ci w robieniu jeszcze lepszych reklam na Facebooku. Całą moją wiedzę o Facebook Ads zawarłam w 13 rozdziałach.

 

W pierwszej kolejności poznasz kluczowe zagadnienia potrzebne, by w ogóle zacząć myśleć o tym, jak twoje kampanie powinny wyglądać. Rozdział “Marketing” pomoże ci zrozumieć wagę wiedzy o tych, których chcesz przekonać do zostania twoimi klientami. “Atrybucja” przybliży ci sposób “patrzenia” algorytmu reklamowego na to, jakie akcje podejmują odbiorcy oraz w jakim przedziale czasu. Za pomocą rozdziału “Piksel i katalog” zrozumiesz jak działają oraz nauczysz się implementować je i naprawiać ich błędy.

 

Środkową część podręcznika zajmuje obszerna instrukcja tworzenia kampanii, zestawów reklam i reklam. Za pomocą tych rozdziałów nie nauczysz się podstawowych funkcji narzędzi, lecz dowiesz się, jak z nich efektywnie korzystać.

 

“Analiza i optymalizacja” to moje ulubione rozdziały. Dzięki nim poznasz profesjonalne podejście do działań, które bywają dużo ważniejsze, niż “wyklikanie” kampanii.

 

Żaden zawodowiec nie może obejść się bez harmonogramu działań i raportów, dlatego specjalnie na potrzeby tego podręcznika w “Harmonogramie i raportowaniu” pokazałam ci jak wyglądają te, z których ja korzystam. Udostępniam ci też linki do szablonów.

 

Ostatnie rozdziały podręcznika dotyczą bardziej ogólnych zagadnień związanych z systemem Facebook Ads. Dowiesz się z nich, z jakich “tricków” korzystam, aby robić kampanie szybciej i sprawniej, poznasz najczęstsze problemy z reklamami oraz zrozumiesz różnice między raportami Facebooka a tymi, które znajdziesz w Google Analytics.

 

Na końcu dodałam słowniczek ponad 40 pojęć marketingowo-sprzedażowych.

 

Pamiętaj o oddzielnym pliku notatek i ćwiczeń. Stworzyłam go po to, abyś nie musiał/musiała robić notatek samodzielnie podczas czytania. Przeczytaj ten podręcznik i dopiero po lekturze zapoznaj się ze skryptem oraz zrób ćwiczenia. Możesz też zadziałać zupełnie odwrotnie – decyzja należy do ciebie!

 

Dla kogo jest ten podręcznik?

Marketing to bardzo pojemna branża, jeśli chodzi o liczbę materiałów edukacyjnych. Poza stricte biznesowymi i popularnonaukowymi książkami, oferuje największą liczbę pozycji, za pomocą których możesz zdobyć wiedzę.

 

Niestety, jakieś 90 procent dotyczy wyłącznie podstaw. Specyficzna nisza, jaką jest performance marketing ubolewa z tego powodu podwójnie. Jak niedługo się dowiesz, “wyklikanie” kampanii to tylko mikroskopijny wierzchołek gigantycznej góry lodowej. Dlaczego więc nikt nie próbuje zajrzeć choćby nieco niżej?

 

Postanowiłam zapełnić tę lukę. Mój e-book dotyczy zagadnień dla średnio-zaawansowanych i zaawansowanych. Oznacza to, że np. nie dowiesz się z niego, jak utworzyć grupy niestandardowych odbiorców, za to zrozumiesz jak prawidłowo z nich korzystać.

 

Bardzo obszerny rozdział o analityce i optymalizacji wzniesie cię na poziom, którego nie osiąga nawet 1% marketerów. Nauczysz się… logicznie myśleć i wyciągać wnioski przyczynowo-skutkowe. Taką przynajmniej mam nadzieję!

 

Dla kogo NIE jest ten podręcznik?

To nie jest książka o narzędziu “Menedżer Firmy”, “Menedżer reklam”, “Menedżer zdarzeń” itd. Nie nauczysz się z niej, jak połączyć Instagram z Facebookiem ani jak dodać uprawnienia do konta reklamowego.

 

Tego typu zagadnienia moim zdaniem pasują do osobnej publikacji dotyczącej obsługi narzędzia i są bez problemu dostępne w bardzo rozbudowanym portalu pomocy Facebooka.

 

W tym podręczniku unikam tłumaczenia, co i gdzie “wyklikać”, poza kilkoma wyjątkami. Skupiam się na tym, co odróżnia dobrego markera od przeciętnego, czy wręcz początkującego, tj. na skutecznym i prawidłowym wykorzystaniu dostępnych opcji, wraz z dopasowaniem ich użycia do twojego biznesu.

 

Kim ja w ogóle jestem?

Jak już pewnie wiesz mam na imię Natalia i od prawie 6 lat zajmuję się performance marketingiem. Moim ulubionym system reklamowym jest Facebook Ads, dlatego obecnie 100% swojego czasu poświęcam na tę niszę.

 

Robię audyty i konsultacje kont reklamowych, ale jestem także praktykiem, więc wciąż prowadzę kampanie dla klientów. Dzięki temu trzymam rękę na pulsie i mam na kim testować nowe pomysły ;). Pracuję jako freelancer z wyboru. Nie planuję zakładania agencji, bo wierzę, że prawdziwy ekspert musi sobie “pobrudzić” ręce, zamiast skupiać się wyłącznie na edukacji.

 

Uwielbiam tworzyć i optymalizować reklamy dla e-commerce (np. sklepy spożywcze, sportowe, moda, wydawnictwa książkowe itd.) ale bardzo często konsultuję także przeróżne biznesy usługowe B2C i B2B z branż takich jak fotowoltaika, edukacja, coaching biznesowy, sprzedaż kursów, fotografia, doradztwo prawne.

 

W kwietniu 2021 roku wydałam swojego pierwszego e-booka dotyczącego 32 najpowszechniejszych błędów w robieniu reklam na Facebooku. Póki co licznik wskazuje na ponad 600 sprzedanych sztuk. Jeśli jesteś jednym z jego czytelników lub czytelniczek, będzie mi niezmiernie miło, jeśli podzielisz się swoją opinią na Mapach Google, wyszukując moje imię i nazwisko :).

 

W tej książce postaram się zrobić z ciebie nie tylko świetnego “reklamiarza”, ale przede wszystkim marketera!

 

  1. Czy ten produkt ma potencjał? Jeśli tak – to jaki?
  2. Pokaż im to, czego pragną
  3. Lejek sprzedażowy – na co on komu?
  4. Sposoby na kierowanie w dół lejka
  1. Czym jest atrybucja i jak działa?
  2. Domyślne okno atrybucji i jak je zmienić.
  3. Dlaczego nie widzisz podsumowania wyników reklam?
  4. Jak naprawić skuteczność reklam po zmianach?
  1. Instalacja piksela dla totalnych laików.
  2. Rekomendowane sposoby instalacji piksela w wybranych CMS.
  3. Co się dzieje z danymi piksela, jeśli przeniosę go na inną stronę lub na chwilę usunę?
  4. Czy piksel może działać na dwóch różnych stronach?
  5. Jak samodzielnie zweryfikować problemy w pikselu?
  6. Konwersje niestandardowe vs zdarzenia – co lepsze?
  7. API Konwersji – co to takiego?
  8. Katalog produktów – najważniejsze funkcjonalności.
  9. Rekomendowane sposoby pobierania pliku danych na potrzeby katalogu produktów.
  1. Jaki cel mają mieć twoje kampanie?
    • Cel: Sprzedaż – jakie kampanie budować?
    • Cel: Wizerunek – jakie kampanie budować?
  2. Budżet kampanii – ile przeznaczyć kasy na reklamy?
    • Jaki budżet kampanii wybrać? Dzienny? Całkowity? Kampanii czy zestawu reklam?
    • Testowanie budżetu na mikro kwotach – czy to ma sens?
    • Duże budżety od samego początku – zabójca reklam?
    • Ile budżetu przeznaczyć na wybraną grupę odbiorców?
    • 500 złotych w miesiąc czy w jeden dzień? Różnice i co lepsze
  3. Struktura kampanii na koncie reklamowym
    • Jak podzielić targetowanie w kampaniach?
    • Jak nazywać kampanie reklamowe?
    • Jak podzielić budżet reklamowy?
    • Jak dzielić akcje promocyjne na osobne kampanie?
  1. Wybór zdarzenia konwersji – dobre i złe praktyki.
  2. Zamiast Audience Insights, czyli co Facebook powie ci o twojej personie?
  3. Zainteresowania.
  4. Lookalike.
  5. Bardzo szeroko = bardzo nieskutecznie?
  6. Remarketing.
  7. Zaawansowane wykluczanie.
  8. Nakładanie się grup odbiorców – naprawdę takie złe?
  9. Idealna wielkość grupy odbiorców – czy istnieje?
  10. Lokalizacja – dobre i złe pomysły.
  11. Wybór umiejscowień w zestawach reklam.
  12. Optymalizacja pod kątem wyświetleń reklamy.
  1. Jak stworzyć świetną grafikę reklamową?
  2. Najlepsza reklama to taka…bez grafiki?!
  3. Rodzaje grafik i wideo w reklamach na Facebooku, Instagramie, Marketplace itd.
  4. Jak napisać skuteczny tekst reklamy?
  5. Jak szybko reklamy nudzą się odbiorcom?
  6. Technikalia reklamowe – przewodnik po funkcjonalnościach reklam.
  7. Ważne funkcjonalności obecne w (prawie) każdym formacie reklam.
  1. Analityka reklam na Facebooku.
  2. Jak analizować w dobie coraz gorszego dostępu do danych?
  3. Optymalizacja reklam na Facebooku.
    • Jak optymalizować aby nie wyzerować?
    • Optymalizacja celu kampanii.
    • Optymalizacja budżetu.
    • Optymalizacja zdarzeń konwersji.
    • Optymalizacja targetowania.
    • Optymalizacja umiejscowień.
    • Optymalizacja reklam.
    • Kiedy warto zacząć optymalizować reklamy?
    • Skalowanie kampanii – jak robić to dobrze?
  4. Jak analizuję i optymalizuję – krok po kroku.
  1. Jak utworzyć dobry harmonogram reklam?
  2. Jak utworzyć dobry raport z reklam?
  1. Szybsze tworzenie nowych kampanii, zestawów reklam.
  2. Zmiana atrybucji na poziomie zestawów reklam.
  3. Kontrolowanie wydatków w kampaniach z włączoną optymalizacją budżetu kampanii.
  4. Szybkie wykluczanie w zaawansowanych kampaniach remarketingowych.
  5. Import kampanii do nowego konta reklamowego.
  1. Nie rozumiesz swoich klientów.
  2. Twój piksel nie działa jak powinien.
  3. Brak ci cierpliwości.
  4. Nie stosujesz wykluczeń w kierowaniu na nowych odbiorców.
  5. Robisz niekontrastowe, nudne grafiki.
Zapisz się na listę oczekujących:

Zapisy zakończone!

Do zamknięcia listy oczekujących zostało:
Dni
Godziny
Minuty
Sekundy