Czy warto kupić kurs Facebook Analytics od Social Tigers? Z jakich elementów się składa? Jakie ma wady i zalety? Przeczytaj moją recenzję!

Czy bugi na Facebooku wpływają na kampanie reklamowe Facebook Ads? Jak pobrać pojedynczą fakturę VAT na koncie reklamowym? Czy w reklamach lead ads muszę wykluczać już pozyskane maile?
W dzisiejszym Q&A poznasz odpowiedzi na kilkanaście najciekawszych pytań zadanych w facebookowych grupach marketingowych!

Piksel Facebooka – w teorii mały i prosty kod, który w praktyce może przysporzyć wielu problemów.
Z tego poradnika dowiesz się, czym jest, jak go zainstalować na stronie, jakie dane gromadzi oraz jak sprawdzić, czy zbiera je dobrze.

Nie każdy właściciel firmy powinien od razu inwestować w reklamy Facebook Ads lub Google Ads.
Zbyt wczesne ich puszczanie może skończyć się przepaleniem budżetu, niechęcią do dalszych prób płatnej promocji a w najgorszym przypadku całkowitą rezygnacją z prowadzonej działalności.
No bo skoro nikt nie chce kupować, to po co się męczyć?

Bycie performance marketerem oznacza, że na jednym koncie reklamowym Facebook Ads możesz prowadzić zarówno jedną, czy dwie kampanie, jak i 22 lub 33. Jednocześnie.
Jak nie zamotać się w gąszczu danych i mieć zawsze pewność, że nie wydajesz za dużo?

Jak właściwie analizować kampanie reklamowe na Facebooku? W jaki sposób możesz mierzyć ich skuteczność? Jak ocenić, którą kampanię wyłączyć, a którą zostawić? Jak eksportować dane do raportu?
W tym poradniku krok po kroku dowiesz się, jak analizować reklamy, by były skuteczne i dobrze zoptymalizowane!

Czy warto organizować konkursy na Facebooku? Jak uzyskać korektę faktury VAT? Jak zdobyć tanio fanów? W dzisiejszym Q&A poznasz odpowiedzi na kilkanaście najciekawszych pytań zadanych w facebookowych grupach marketingowych!

Promocja profilu na Instagramie to dużo trudniejszy orzech do zgryzienia, niż w przypadku reklamy fanpage’a na Facebooku.
Obecnie nie możesz utworzyć reklamy z celem “Obserwujący na Instagramie”. Jak więc poradzić sobie z tym problemem i tanio pozyskać wartościowych obserwujących?

Jak oznaczyć produkty na Instagramie? Jak nadać komuś dostęp w bezpieczny sposób? Dlaczego po zmianie budżetu moje reklamy idą dużo gorzej?
W dzisiejszym Q&A poznasz odpowiedzi na 10 najciekawszych pytań zadanych w facebookowych grupach marketingowych!

Przeczytaj obszerne streszczenie książki Paula Jarvisa – „Firma, czyli Ty”.
Jak zbudować małą firmę? Dlaczego jednoosobowa działalność ma sens?