PROFESJONALNE REKLAMY FACEBOOK ADS

Najbardziej zaawansowany podręcznik o reklamach na Facebooku. Ponad 150 case studies!

Kup za 219 zł netto

Cena brutto: 229,95 zł.

370 stron

podręcznika

3 formaty

PDF, epub, mobi

60 stron

notatki + ćwiczenia

Porównaj oferty:

"Profesjonalne reklamy Facebook Ads"

Podręcznik w formacie PDF, epub, mobi
PLN 219
netto
  • Najbardziej zaawansowany podręcznik o reklamach.
    370 stron, w tym ponad 150 case studies.
  • Zawiera także zeszyt ćwiczeń i notatki.

"Profesjonalne reklamy" + "Dlaczego Twoje reklamy NIE działają?"

Zestaw dwóch e-booków o reklamach na Facebooku
PLN298
PLN 283
netto
  • Łącznie prawie 500 stron praktycznej wiedzy o Facebook Ads, wraz z ponad 200 case studies!
  • Zawiera także 2 bonusy z e-booka "Dlaczego Twoje reklamy NIE działają" oraz wszystkie gratisy z e-booka "Profesjonalne reklamy Facebook Ads".

Po co w ogóle powstała ta książka?

Nie wiem jak ty, ale ja mam dość kursów i książek pisanych przez teoretyków.

Takich, które wydają się być tworzone “na kolanie” i wyłącznie dla laików. 

 

 

W branży marketingowej brakuje treści edukacyjnych, które szczegółowo omawiają każdy ważny temat, bez streszczenia pod tytułem “to zależy” albo “sprawdź to na własną rękę”. 

 

 

Dlatego właśnie mój e-podręcznik ma aż 370 stron. Każde słowo w nim zawarte ma jakiś cel. Nie leję wody i nie powtarzam 5x tego samego zagadnienia.

 

 

Chciałam stworzyć coś, co sama pragnęłabym przeczytać nie tylko 5 czy 6 lat temu, gdy dopiero zaczynałam przygodę z Facebook Ads, ale nawet rok temu, gdy moja wiedza nie była jeszcze tak pełna jak dzisiaj. Nie obiecuję ci złotych gór. 

 

 

Dzięki temu zakupowi nie zarobisz milionów ani nawet miliardów. Dostaniesz bardzo solidną wiedzę, popartą ogromnym praktycznym doświadczeniem. Jeśli sumiennie ją wykorzystasz to zapewniam cię, że na tym dobrze skorzystasz.

 

 

Rzadko kiedy jestem dumna ze swojego dzieła, ale w tym przypadku właśnie tak jest. W podręczniku znajdziesz dosłownie CAŁĄ moją wiedzę. Bez żadnych haczyków, bez nawoływania do zakupu innych produktów.

 

 

Mój pierwszy e-book o błędach w reklamach jest wart ponad 7000 złotych. Ten e-podręcznik pisałam przeszło rok i wydałam ponad 100 000 złotych, aby stworzyć do niego dedykowane case studies. 

 

 

Jeśli wdrożysz porady w nim zawarte, zarobisz dodatkowo tysiące złotych. Każdego miesiąca. Taka jest właśnie moc profesjonalnie zrobionych kampanii, ich analizy i optymalizacji.

ebook profesjonalne reklamy facebook - landing - rozkladowka - 00

Na 370 stronach znajdziesz 13 rozdziałów, z których dowiesz się m.in:

  • Jak poprawnie zainstalować piksel Facebooka i jak sprawdzić, czy nie ma w nim błędów.
  • Czym jest atrybucja i jak wpływa na wyniki reklam.
  • Który cel reklamowy najlepiej pasuje do Twojego biznesu i dlaczego nie będzie nim raczej „Zasięg”.
  • Jak prawidłowo i profesjonalnie targetować reklamy.
  • Jak stworzyć atrakcyjną kreację, która nakłoni do kliknięcia.
  • Jak analizować i optymalizować kampanie, zestawy reklam i reklamy.

Pod każdym ważnym zrzutem ekranu znajdziesz tabelę ze wszystkimi danymi. Dzięki temu żaden szczegół Ci nie umknie.

ebook profesjonalne reklamy facebook - landing - rozkladowka - 02

Oprócz podręcznika otrzymasz także plik z notatkami i ćwiczeniami. Przerób je po lekturze – w ten sposób lepiej utrwalisz wiedzę i wdrożysz ją w życie!

Gratis dołączam także profesjonalny szablon raportu wyników reklam oraz szablon harmonogramu reklam! Linki znajdziesz w rozdziale „Harmonogram i raportowanie” oraz w pliku notatek.

Dostępne formaty:

  • PDF
  • mobi (Kindle)
  • epub (urządzenia mobilne)

SPIS TREŚCI

Rok i trzy miesiące. Właśnie tyle czasu zajęło mi napisanie podręcznika, który (mam nadzieję) pomoże ci w robieniu jeszcze lepszych reklam na Facebooku. Całą moją wiedzę o Facebook Ads zawarłam w 13 rozdziałach.

 

W pierwszej kolejności poznasz kluczowe zagadnienia potrzebne, by w ogóle zacząć myśleć o tym, jak twoje kampanie powinny wyglądać. Rozdział “Marketing” pomoże ci zrozumieć wagę wiedzy o tych, których chcesz przekonać do zostania twoimi klientami. “Atrybucja” przybliży ci sposób “patrzenia” algorytmu reklamowego na to, jakie akcje podejmują odbiorcy oraz w jakim przedziale czasu. Za pomocą rozdziału “Piksel i katalog” zrozumiesz jak działają oraz nauczysz się implementować je i naprawiać ich błędy.

 

Środkową część podręcznika zajmuje obszerna instrukcja tworzenia kampanii, zestawów reklam i reklam. Za pomocą tych rozdziałów nie nauczysz się podstawowych funkcji narzędzi, lecz dowiesz się, jak z nich efektywnie korzystać.

 

“Analiza i optymalizacja” to moje ulubione rozdziały. Dzięki nim poznasz profesjonalne podejście do działań, które bywają dużo ważniejsze, niż “wyklikanie” kampanii.

 

Żaden zawodowiec nie może obejść się bez harmonogramu działań i raportów, dlatego specjalnie na potrzeby tego podręcznika w “Harmonogramie i raportowaniu” pokazałam ci jak wyglądają te, z których ja korzystam. Udostępniam ci też linki do szablonów.

 

Ostatnie rozdziały podręcznika dotyczą bardziej ogólnych zagadnień związanych z systemem Facebook Ads. Dowiesz się z nich, z jakich “tricków” korzystam, aby robić kampanie szybciej i sprawniej, poznasz najczęstsze problemy z reklamami oraz zrozumiesz różnice między raportami Facebooka a tymi, które znajdziesz w Google Analytics.

 

Na końcu dodałam słowniczek ponad 40 pojęć marketingowo-sprzedażowych.

 

Pamiętaj o oddzielnym pliku notatek i ćwiczeń. Stworzyłam go po to, abyś nie musiał/musiała robić notatek samodzielnie podczas czytania. Przeczytaj ten podręcznik i dopiero po lekturze zapoznaj się ze skryptem oraz zrób ćwiczenia. Możesz też zadziałać zupełnie odwrotnie – decyzja należy do ciebie!

 

Dla kogo jest ten podręcznik?

Marketing to bardzo pojemna branża, jeśli chodzi o liczbę materiałów edukacyjnych. Poza stricte biznesowymi i popularnonaukowymi książkami, oferuje największą liczbę pozycji, za pomocą których możesz zdobyć wiedzę.

 

Niestety, jakieś 90 procent dotyczy wyłącznie podstaw. Specyficzna nisza, jaką jest performance marketing ubolewa z tego powodu podwójnie. Jak niedługo się dowiesz, “wyklikanie” kampanii to tylko mikroskopijny wierzchołek gigantycznej góry lodowej. Dlaczego więc nikt nie próbuje zajrzeć choćby nieco niżej?

 

Postanowiłam zapełnić tę lukę. Mój e-book dotyczy zagadnień dla średnio-zaawansowanych i zaawansowanych. Oznacza to, że np. nie dowiesz się z niego, jak utworzyć grupy niestandardowych odbiorców, za to zrozumiesz jak prawidłowo z nich korzystać.

 

Bardzo obszerny rozdział o analityce i optymalizacji wzniesie cię na poziom, którego nie osiąga nawet 1% marketerów. Nauczysz się… logicznie myśleć i wyciągać wnioski przyczynowo-skutkowe. Taką przynajmniej mam nadzieję!

 

Dla kogo NIE jest ten podręcznik?

To nie jest książka o narzędziu “Menedżer Firmy”, “Menedżer reklam”, “Menedżer zdarzeń” itd. Nie nauczysz się z niej, jak połączyć Instagram z Facebookiem ani jak dodać uprawnienia do konta reklamowego.

 

Tego typu zagadnienia moim zdaniem pasują do osobnej publikacji dotyczącej obsługi narzędzia i są bez problemu dostępne w bardzo rozbudowanym portalu pomocy Facebooka.

 

W tym podręczniku unikam tłumaczenia, co i gdzie “wyklikać”, poza kilkoma wyjątkami. Skupiam się na tym, co odróżnia dobrego markera od przeciętnego, czy wręcz początkującego, tj. na skutecznym i prawidłowym wykorzystaniu dostępnych opcji, wraz z dopasowaniem ich użycia do twojego biznesu.

 

Kim ja w ogóle jestem?

Jak już pewnie wiesz mam na imię Natalia i od prawie 6 lat zajmuję się performance marketingiem. Moim ulubionym system reklamowym jest Facebook Ads, dlatego obecnie 100% swojego czasu poświęcam na tę niszę.

 

Robię audyty i konsultacje kont reklamowych, ale jestem także praktykiem, więc wciąż prowadzę kampanie dla klientów. Dzięki temu trzymam rękę na pulsie i mam na kim testować nowe pomysły ;). Pracuję jako freelancer z wyboru. Nie planuję zakładania agencji, bo wierzę, że prawdziwy ekspert musi sobie “pobrudzić” ręce, zamiast skupiać się wyłącznie na edukacji.

 

Uwielbiam tworzyć i optymalizować reklamy dla e-commerce (np. sklepy spożywcze, sportowe, moda, wydawnictwa książkowe itd.) ale bardzo często konsultuję także przeróżne biznesy usługowe B2C i B2B z branż takich jak fotowoltaika, edukacja, coaching biznesowy, sprzedaż kursów, fotografia, doradztwo prawne.

 

W kwietniu 2021 roku wydałam swojego pierwszego e-booka dotyczącego 32 najpowszechniejszych błędów w robieniu reklam na Facebooku. Póki co licznik wskazuje na ponad 600 sprzedanych sztuk. Jeśli jesteś jednym z jego czytelników lub czytelniczek, będzie mi niezmiernie miło, jeśli podzielisz się swoją opinią na Mapach Google, wyszukując moje imię i nazwisko :).

 

W tej książce postaram się zrobić z ciebie nie tylko świetnego “reklamiarza”, ale przede wszystkim marketera!

 

  1. Czy ten produkt ma potencjał? Jeśli tak – to jaki?
  2. Pokaż im to, czego pragną
  3. Lejek sprzedażowy – na co on komu?
  4. Sposoby na kierowanie w dół lejka
  1. Czym jest atrybucja i jak działa?
  2. Domyślne okno atrybucji i jak je zmienić.
  3. Dlaczego nie widzisz podsumowania wyników reklam?
  4. Jak naprawić skuteczność reklam po zmianach?
  1. Instalacja piksela dla totalnych laików.
  2. Rekomendowane sposoby instalacji piksela w wybranych CMS.
  3. Co się dzieje z danymi piksela, jeśli przeniosę go na inną stronę lub na chwilę usunę?
  4. Czy piksel może działać na dwóch różnych stronach?
  5. Jak samodzielnie zweryfikować problemy w pikselu?
  6. Konwersje niestandardowe vs zdarzenia – co lepsze?
  7. API Konwersji – co to takiego?
  8. Katalog produktów – najważniejsze funkcjonalności.
  9. Rekomendowane sposoby pobierania pliku danych na potrzeby katalogu produktów.
  1. Jaki cel mają mieć twoje kampanie?
    • Cel: Sprzedaż – jakie kampanie budować?
    • Cel: Wizerunek – jakie kampanie budować?
  2. Budżet kampanii – ile przeznaczyć kasy na reklamy?
    • Jaki budżet kampanii wybrać? Dzienny? Całkowity? Kampanii czy zestawu reklam?
    • Testowanie budżetu na mikro kwotach – czy to ma sens?
    • Duże budżety od samego początku – zabójca reklam?
    • Ile budżetu przeznaczyć na wybraną grupę odbiorców?
    • 500 złotych w miesiąc czy w jeden dzień? Różnice i co lepsze
  3. Struktura kampanii na koncie reklamowym
    • Jak podzielić targetowanie w kampaniach?
    • Jak nazywać kampanie reklamowe?
    • Jak podzielić budżet reklamowy?
    • Jak dzielić akcje promocyjne na osobne kampanie?
  1. Wybór zdarzenia konwersji – dobre i złe praktyki.
  2. Zamiast Audience Insights, czyli co Facebook powie ci o twojej personie?
  3. Zainteresowania.
  4. Lookalike.
  5. Bardzo szeroko = bardzo nieskutecznie?
  6. Remarketing.
  7. Zaawansowane wykluczanie.
  8. Nakładanie się grup odbiorców – naprawdę takie złe?
  9. Idealna wielkość grupy odbiorców – czy istnieje?
  10. Lokalizacja – dobre i złe pomysły.
  11. Wybór umiejscowień w zestawach reklam.
  12. Optymalizacja pod kątem wyświetleń reklamy.
  1. Jak stworzyć świetną grafikę reklamową?
  2. Najlepsza reklama to taka…bez grafiki?!
  3. Rodzaje grafik i wideo w reklamach na Facebooku, Instagramie, Marketplace itd.
  4. Jak napisać skuteczny tekst reklamy?
  5. Jak szybko reklamy nudzą się odbiorcom?
  6. Technikalia reklamowe – przewodnik po funkcjonalnościach reklam.
  7. Ważne funkcjonalności obecne w (prawie) każdym formacie reklam.
  1. Analityka reklam na Facebooku.
  2. Jak analizować w dobie coraz gorszego dostępu do danych?
  3. Optymalizacja reklam na Facebooku.
    • Jak optymalizować aby nie wyzerować?
    • Optymalizacja celu kampanii.
    • Optymalizacja budżetu.
    • Optymalizacja zdarzeń konwersji.
    • Optymalizacja targetowania.
    • Optymalizacja umiejscowień.
    • Optymalizacja reklam.
    • Kiedy warto zacząć optymalizować reklamy?
    • Skalowanie kampanii – jak robić to dobrze?
  4. Jak analizuję i optymalizuję – krok po kroku.
  1. Jak utworzyć dobry harmonogram reklam?
  2. Jak utworzyć dobry raport z reklam?
  1. Szybsze tworzenie nowych kampanii, zestawów reklam.
  2. Zmiana atrybucji na poziomie zestawów reklam.
  3. Kontrolowanie wydatków w kampaniach z włączoną optymalizacją budżetu kampanii.
  4. Szybkie wykluczanie w zaawansowanych kampaniach remarketingowych.
  5. Import kampanii do nowego konta reklamowego.
  1. Nie rozumiesz swoich klientów.
  2. Twój piksel nie działa jak powinien.
  3. Brak ci cierpliwości.
  4. Nie stosujesz wykluczeń w kierowaniu na nowych odbiorców.
  5. Robisz niekontrastowe, nudne grafiki.

Co mówią o mnie inni?

Nie możesz się zdecydować? Pobierz 30 stron e-booka za free!

 

Pobierając jednocześnie zapisujesz się do mojego bezspamowowego newslettera 🙂 Jeśli już w nim jesteś, wystarczy, że zajrzysz do tajnego folderu 😉

Cześć, jestem Natalia!​

Od ponad 5 lat robię reklamy w Facebook i Google Ads. Mam wieloletnie doświadczenie nie tylko w branży reklamowej, ale również w social media i e-commerce.

 

Współtworzyłam jeden z największych sklepów online home decor w Polsce.

Obecnie pomagam małym oraz dużym firmom robić lepsze reklamy na Facebooku.

 

Moje publikacje znajdziesz m.in. w magazynie Sprawny.Marketing, Magazynie Social Media Manager, Bazie Wiedzy agencji reklamowej Tigers, czy na blogu Mały Marketing.

 

Napisałam ponad 100 rozbudowanych, eksperckich artykułów na moim blogu oraz nagrałam niemal równie dużo odcinków podcastu. Od jakiegoś czasu możesz przeczytać mojego e-booka „Dlaczego Twoje reklamy NIE działają? 32 nieoczywiste powody”.

 

Mój średni ROAS (zwrot z inwestycji marketingowej) osiąga w przypadku kampanii sprzedażowych średnio minimum 1477% (14.77), czyli wydając każdą 1 zł zarobiłam dla klienta prawie 15 zł.

Porównaj oferty:

"Profesjonalne reklamy Facebook Ads"

Podręcznik w formacie PDF, epub, mobi
PLN 219
netto
  • Najbardziej zaawansowany podręcznik o reklamach.
    370 stron, w tym ponad 150 case studies.
  • Zawiera także zeszyt ćwiczeń i notatki.

"Profesjonalne reklamy" + "Dlaczego Twoje reklamy NIE działają?"

Zestaw dwóch e-booków o reklamach na Facebooku
PLN298
PLN 283
netto
  • Łącznie prawie 500 stron praktycznej wiedzy o Facebook Ads, wraz z ponad 200 case studies!
  • Zawiera także 2 bonusy z e-booka "Dlaczego Twoje reklamy NIE działają" oraz wszystkie gratisy z e-booka "Profesjonalne reklamy Facebook Ads".
Korzystam z plików cookies. Zajrzyj do Polityki prywatności albo kliknij OK!