Mówili, że to takie łatwe.

Mylili się.

Twórz, analizuj i optymalizuj prawdziwie profesjonalne reklamy na Facebooku i Instagramie.

Poziom zaawansowania: ⭐⭐⭐⭐

Doświadczony reklamodawca.

Edycja

2024

ebook reklamy facebook ads okladka

Dla kogo jest ten podręcznik?

Przedsiębiorców

  • Chcesz robić samodzielnie reklamy po zakończeniu współpracy z freelancerem/agencją.

  • Dopiero zaczynasz działalność i chcesz zminimalizować koszt.

  •  Po prostu jarają cię reklamy i chcesz wnieść je na wyższy poziom.

  • Chcesz rozumieć, jak działają reklamy, by wiedzieć, czy twój specjalista robi dobrą robotę.

Specjalistów social / performance

  • Chcesz zderzyć swoje doświadczenie z innym ekspertem.

  • Coś już tam umiesz, ale chcesz rozszerzyć swoją wiedzę.

  • Chcesz nauczyć się analizować i optymalizować kampanie w PROFESJONALNY sposób.

  • Chcesz dowiedzieć się, jak skutecznie skalować kampanie – bez ryzyka zresetowania ich optymalizacji.

  • Masz dość książek o niczym i szukasz SAMEGO MIĘSA, pełnego case studies.

Po przerobieniu podręcznika:

Będziesz tworzyć zaawansowane, ręczne kampanie, które biją na głowę wyniki konkurencji.

Zrozumiesz, dlaczego do tej pory kampanie nie działały jak powinny.

Poprawisz działanie kampanii, generując nawet 100% większy zysk, w tym samym budżecie.

Skończysz z chaosem i wreszcie poczujesz pewność, że wyciskasz maksimum ze swoich reklam.

Nowe, trzecie wydanie podręcznika zawiera:

steak (1)

Ponad 600 stron samego „mięsa”.

paper

75 realnych case studies.

to-do-list

Infografiki i checklisty do każdego rozdziału.

refresh
Pełną aktualizację, m.in.: nowe cele reklamowe, API konwersji. Pełna lista zmian tutaj.

Czego się nauczysz?

Kliknij w ikonę plusa, by rozwinąć informacje o rozdziale.

Marketing

Dowiedz się, czy warto reklamować produkt X albo usługę Y.

Jak pokazać klientowi poprzez reklamy, że warto ci zaufać?

Czy na pewno ZAWSZE potrzebujesz lejka sprzedażowego?

Najlepsze sposoby na kierowanie w dół lejka poprzez Meta Ads.

Atrybucja

Czy naprawdę algorytm reklamowy się zmienił i jeśli tak, to w jaki sposób?

Jak działa atrybucja w Meta Ads i co warto o niej wiedzieć?

Kiedy zobaczysz konwersję w Menedżerze reklam? W dniu jej zajścia czy może w dniu kliknięcia w reklamę?

Krótki poradnik, jak zmienić domyślne okno atrybucji.

Z jakiego powodu nie zobaczysz liczby np. zakupów w podziale na wiek, płeć czy umiejscowienie i jak z tym walczyć.

Piksel i Katalog produktów

Krótki poradnik tworzenia i dodawania piksela na www.

Ręczne dodawanie produktów do katalogu za pomocą kreatora katalogu.

Czy tracisz dane piksela, jeżeli na chwilę przestanie działać?

Co się stanie, jeżeli zainstalujesz piksel na więcej niż 1 stronie?

Różnice pomiędzy konwersjami niestandardowymi a zdarzeniami.

Czym jest API Konwersji i dlaczego warto je mieć?

Przydatne i czasem ukryte opcje w katalogu produktów oraz jak z nich korzystać.

Kampanie

Poznaj najlepsze i najgorsze ustawienia kampanii z celem Sprzedaż.

Poznaj najlepsze i najgorsze ustawienia kampanii z celem Kontakty.

Poznaj najlepsze i najgorsze ustawienia kampanii z celem Aktywność.

Naucz się ustalać i zarządzać budżetem kampanii.

Wady i zalety budżetu dziennego oraz całkowitego. Kiedy warto korzystać z którego?

Jak powinna wyglądać struktura kampanii na koncie reklamowym, by wycisnąć maksimum z reklam? Jakie typy kampanii tworzyć?

Naucz się nazywać kampanie, zestawy reklam i reklamy, by później łatwo je analizować i optymalizować.

Jaki budżet warto wydać na różne typy kampanii reklamowych?

Zaawansowane taktyki promocji postów organicznych.

W jaki sposób warto tworzyć kampanie dotyczące akcji promocyjnych?

Czym są szczególne kategorie reklam i z jakimi ograniczeniami się wiążą?

Zestawy reklam

Omówienie typów lokalizacji konwersji i poradnik, które wybrać w różnych sytuacjach.

Jakie zdarzenie konwersji warto wybrać i od czego zależy twój wybór?

Czym są grupy Advantage+ i czy warto z nich korzystać.

Jak działa rozszerzone targetowanie Advantage+ oraz kiedy warto je wyłączyć.

Poradnik doboru targetowania do twojego celu biznesowego i marketingowego.

W jaki sposób wykluczać odbiorców, by miało to sens i przyniosło maksymalny zysk z reklam?

Omówienie wad i zalet nakładania się grup odbiorców w tych samych kampaniach lub zestawach reklam.

Jak dobrać idealny rozmiar grupy odbiorców?

Przydatne ustawienia lokalizacji.

Jakie umiejscowienia warto wybierać i czy ich ręczna selekcja ma w ogóle sens?

Omówienie typów celów wyniku oraz ich wad i zalet.

Reklamy

Poznaj sposoby na stworzenie atrakcyjnej grafiki reklamowej.

Poznaj sposoby na ciekawy tekst reklamowy.

Czy naprawdę musisz wymieniać reklamy i jeśli tak, to po jakim czasie?

Przewodnik po najciekawszych, zaawansowanych opcjach tworzenia reklam.

Jakie formaty reklam warto tworzyć – grafiki, wideo, karuzele, kolekcje.

Najważniejsze opcje dostępne podczas tworzenia reklam.

Analiza i optymalizacja

Poznaj tajniki profesjonalnej analizy wyników reklam.

Wady i zalety analizy wyników reklam w Google Analytics.

Rodzaje optymalizacji kampanii, zestawów reklam i reklam.

Moja rutyna analizy i optymalizacji reklam krok po kroku.

Harmonogram i raportowanie

Cechy dobrego harmonogramu reklam i porady, jak nie pogubić się w wydatkach, nawet przy sześciocyfrowych budżetach.

Poradnik krok po kroku tworzenia raportu reklam w Looker Studio + szablon do pobrania.

Przydatne taktyki

Sposoby na szybkie tworzenie kampanii, zestawów reklam i reklam.

Jak szybko powielić kampanie, zestawy reklam i reklamy?

W jaki sposób kontrolować, ile algorytm wydał na zestawy z budżetem CBO?

Naucz się szybko wykluczać targetowanie w remarketingu.

Poradnik krok po kroku importowania kampanii do nowego konta reklamowego.

Omówienie wad i zalet reguł automatycznych.

Dodatki

Poznaj różnice pomiędzy różnymi typami atrybucji – w Meta Ads i nie tylko.

Przewodnik po opcjach statystyk w Meta Ads.

Poradnik wyjaśniający, dlaczego Google Analytics zupełnie inaczej przypisuje konwersje niż Menedżer reklam.

Słowniczek kilkadziesięciu pojęć reklamowych.

Pobierz darmowy fragment!

Pobierz za darmo aż 50 stron:

.

Po zapisie poczekaj na załadowanie się strony, na której pojawią się dwa linki: do pobrania pierwszych 30 stron podręcznika „Profesjonalne reklamy Facebook Ads” oraz do pobrania 24 stron e-booka „Dlaczego Twoje reklamy NIE działają” :).

 

Pobierając jednocześnie zapisujesz się do mojego bezspamowowego newslettera 🙂 

Bonusy

Tylko dla kupujących

wartość: ok. 620 zł

Tylko kupujący ten podręcznik mogą otrzymać darmowy certyfikat, jeśli zdadzą test na poziomie podstawowym, średniozaawansowanym i/lub zaawansowanym.


Wartość bonusu: 120 zł netto.

Wszyscy kupujący otrzymują dostęp do zamkniętej grupy na Facebooku. Odpowiadam na każde pytanie, na które znam odpowiedź 😉 i mamy tam naprawdę fajną atmosferę :).

Do grupy obecnie może dołączyć każdy, ale tylko kupujący otrzymują gwarancję odpowiedzi prosto ode mnie :).

Wartość: ok. 300 zł netto rocznie.
Do podręcznika dołączony jest plik z infografikami. To szybszy i lepszy sposób na przyswojenie kluczowej wiedzy z każdego rozdziału.

Wartość: ok 50 zł netto.
Checklista / to do lista to świetny sposób na wdrożenie realnych zmian w Twoje konto reklamowe! Nie czytaj dla samego czytania – działaj :).

Bezcenne, bo poradnik przekujesz na realne działanie ;).

W e-booku oraz w pliku notatek znajdziesz link do skopiowania na własny użytek szablonu raportu dla Google Data Studio. 

To dokładnie taki sam raport, z jakiego korzystam na co dzień i obejmuje kluczowe metryki raportów Facebook Ads. 

W podręczniku poświęciłam cały podrozdział na wyjaśnienie, jak modyfikować go na własne potrzeby :).

 

Wartość: 100 zł netto

Jeśli wydajesz minimum kilka tysięcy złotych miesięcznie na reklamy to po prostu nie możesz spokojnie spać bez harmonogramu promocji!

Dlaczego? Bo niezwykle ułatwia pracę i pozwala na szybkie sprawdzenie, ile pieniędzy wydasz w skali miesiąca czy tygodnia.

Harmonogram udostępniam w formacie Arkusza Google, który możesz skopiować na swoje konto Google albo pobrać w formacie XLS/CSV.

W podręczniku opisałam dokładnie, jak z niego korzystać i dopasować do własnych potrzeb :).

Wartość: 50 zł netto

Dlaczego jest wyjątkowy?

Dlaczego jest wyjątkowy?

profesjonalne reklamy fb landing mockup features - poziom 6a

Oblicz, ile zyskasz:

Trwa wczytywanie

I poznaj opinię o cenie podręcznika:

Cennik

Kup sam podręcznik lub sprawdź pakiety

15 % taniej

– przy zakupie 2 lub 3 dowolnych produktów.

20 % taniej

– przy zakupie dowolnych 4+ produktów

"Profesjonalne reklamy Facebook Ads"

Podręcznik o reklamach dla średnio-zaaw. i zaawansowanych.

229 zł netto

240,45 zł brutto

Kompleksowy podręcznik dla zaawansowanych w formie PDF, epub i mobi – ponad 600 stron konkretów!

Pakiet infografik streszczających najważniejsze info z rozdziałów.

Szablon raportu kampanii reklamowych.

Szablon harmonogramu kampanii.

Checklisty, które pomogą ci przełożyć teorię na praktykę.

46 zł taniej

"Profesjonalne reklamy" + "Dlaczego Twoje reklamy NIE działają?"

Łącznie prawie 800 stron praktycznej wiedzy o reklamach na FB i IG!

295 zł netto

310,59 zł brutto

Najniższa cena z ost. 30 dni: 295 zł netto.

E-book „Profesjonalne reklamy Facebook Ads” oraz wszystkie dodatki (szablony, checklisty, infografiki) – kompleksowy podręcznik dla zaawansowanych w formie PDF, epub i mobi – ponad 600 stron konkretów!

E-book „Dlaczego Twoje reklamy NIE działają” – poznaj 32 najpoważniejsze błędy popełniane nawet przez doświadczonych specjalistów oraz naucz się je rozwiązywać.

81 zł taniej

Pakiet eksperta Meta Ads

Komplet moich wszystkich produktów dla zaawansowanych! Zostań wymiataczem performance marketingu.

456 zł netto

508,19 zł brutto

Najniższa cena z ost. 30 dni: 456 zł netto.

E-book „Profesjonalne reklamy Facebook Ads” oraz wszystkie dodatki (szablony, checklisty, infografiki).

Kurs wideo „Skalowanie kampanii Facebook Ads”– 1,5h kursu dla zaawansowanych, który pomoże ci logicznie i profesjonalnie wydawać budżet reklamowy. 

Kupujesz dla więcej, niż 1 osoby w Twojej firmie? Skontaktuj się!

Kim ja w ogóle jestem?

Mam na imię Natalia i od 7 lat profesjonalnie robię reklamy Facebook Ads. Skonsultowałam kilkaset kont reklamowych i stworzyłam 4 produkty o Meta Ads. Ten, którego zakup właśnie rozważasz kupiło już ponad 1500 osób :).

 

Mam wieloletnie doświadczenie nie tylko w branży reklamowej, ale również w social media i e-commerce.

 

2x zaproszono mnie na I Love Marketing, ale odmówiłam z braku czasu ;).

 

Posiadam własną grupę na Facebooku, którą znajdziesz o tutaj.

Pracowałam z takimi markami jak:

Rzuć okiem na opinie ludzi, którzy za niego zapłacili:

Wszystkie pochodzą z mojego fanpage’a na Facebooku.

Masz pytania dotyczące podręcznika albo płatności?


Napisz maila na [email protected] albo skontaktuj się ze mną poprzez mój fanpage 🙂

Płatności odbywają się poprzez szybkie przelewy PayU. Możesz także skorzystać z BLIK-a albo karty płatniczej (debetowa albo kredytowa).

Podczas składania zamówienia wpisz NIP, aby automatycznie otrzymać fakturę VAT.

Potrzebujesz faktury na firmę spoza Polski? Napisz do mnie, ogarnę sprawę :).

W e-booku poruszam wiele podstawowych kwestii, ale nie wyjaśniam dokładnie, np. czym są grupy niestandardowych odbiorców. Pokazuję jak z nich korzystać.

Jeśli nie masz pewności, czy podołasz, spróbuj zdać mój test z reklam na poziomie podstawowym. Jeśli Ci się uda – podręcznik jest dla Ciebie :).

Zapewne dobrze wiesz, że ilu marketerów tyle opinii na dany temat ;), więc myślę, że tak. Dotychczas otrzymałam kilkanaście wiadomości od osób zadowolonych z zakupów, które na co dzień zajmują się reklamami na Facebooku.

E-book zawiera mój punkt widzenia na robienie reklam. Jeśli chcesz go poznać – zapraszam :).

To jedyna tego typu pozycja na rynku.

Podręcznik pisałam przeszło rok, projektując na jego potrzeby testy, na które wydałam kilkadziesiąt tysięcy złotych. Poza tymi specjalnymi case studies, podaję również przykłady kampanii, które robiłam w przeszłości. Łącznie jest ich ponad 70 i do każdego zamieszczam dokładną analizę.

Jeśli znasz jakiś materiał o Facebook Ads, który operuje konkretami dla zaawansowanych a nie opisuje same podstawy podstaw – napisz do mnie, chętnie się z nim zapoznam :).

Mogłabym zrobić z tego podręcznika kurs i sprzedawać go za 2000 zł, jak robią to niektórzy zawodowi edukatorzy.

Uważam jednak, że profesjonalna wiedza powinna być dostępna dla szerokiego grona odbiorców.

Dlatego od momentu wydania e-booka podniosłam jego cenę tylko o 10 zł, pomimo szalejącej inflacji. I nie mam zamiaru podnosić jeszcze bardziej.

Jest! Nowe wydanie wypuściłam w styczniu 2024 roku. Zawiera WSZYSTKIE zmiany, które do tej pory zaszły w systemie Meta (Facebook) Ads :).


Konsultacje są dużo droższe, niż ten e-book, dlatego zawsze polecam zapoznanie się z podręcznikiem.

Jeśli masz po jego lekturze jakieś pytania, dopiero wtedy warto udać się na konsultacje :). Podczas rozmowy dowiesz się mniej więcej tego, co z książki, więc nie warto przepłacać.

Nie robię promocji i nie rozdaję rabatów na ten podręcznik. Jego stosunek ceny do jakości jest zbyt dobry, by psuć go sztucznym pompowaniem ceny, by potem sztucznie ją obniżać :).

Ale w tajemnicy powiem Ci, że jeśli podejdziesz do któregoś z moich testów Facebook Ads, to czeka Cię miła niespodzianka ;). Tylko tam, nigdzie indziej – w zamian za Twój wysiłek ;).

Jasna sprawa! Wystarczy, że uzupełnisz okno z numerem NIP, podczas uzupełniania danych do zamówienia :). Faktura przyjdzie automatycznie na podanego przez Ciebie maila.

Najlepiej jeśli zrobisz to na moim fanpage’u w zakładce Recenzje :).

Ale jeśli się krępujesz, napisz do mnie maila na [email protected] albo napisz priv wiadomość na fanpage’u :). Za każdą opinię i uwagi jestem super wdzięczna!

Cennik

Kup sam podręcznik lub sprawdź pakiety

15 % taniej

– przy zakupie 2 lub 3 dowolnych produktów.

20 % taniej

– przy zakupie dowolnych 4+ produktów

"Profesjonalne reklamy Facebook Ads"

Podręcznik o reklamach dla średnio-zaaw. i zaawansowanych.

229 zł netto

240,45 zł brutto

Kompleksowy podręcznik dla zaawansowanych w formie PDF, epub i mobi – ponad 600 stron konkretów!

Pakiet infografik streszczających najważniejsze info z rozdziałów.

Szablon raportu kampanii reklamowych.

Szablon harmonogramu kampanii.

Checklisty, które pomogą ci przełożyć teorię na praktykę.

46 zł taniej

"Profesjonalne reklamy" + "Dlaczego Twoje reklamy NIE działają?"

Łącznie prawie 800 stron praktycznej wiedzy o reklamach na FB i IG!

295 zł netto

310,59 zł brutto

Najniższa cena z ost. 30 dni: 295 zł netto.

E-book „Profesjonalne reklamy Facebook Ads” oraz wszystkie dodatki (szablony, checklisty, infografiki) – kompleksowy podręcznik dla zaawansowanych w formie PDF, epub i mobi – ponad 600 stron konkretów!

E-book „Dlaczego Twoje reklamy NIE działają” – poznaj 32 najpoważniejsze błędy popełniane nawet przez doświadczonych specjalistów oraz naucz się je rozwiązywać.

81 zł taniej

Pakiet eksperta Meta Ads

Komplet moich wszystkich produktów dla zaawansowanych! Zostań wymiataczem performance marketingu.

456 zł netto

508,19 zł brutto

Najniższa cena z ost. 30 dni: 456 zł netto.

E-book „Profesjonalne reklamy Facebook Ads” oraz wszystkie dodatki (szablony, checklisty, infografiki).

Kurs wideo „Skalowanie kampanii Facebook Ads”– 1,5h kursu dla zaawansowanych, który pomoże ci logicznie i profesjonalnie wydawać budżet reklamowy. 

Kupujesz dla więcej, niż 1 osoby w Twojej firmie? Skontaktuj się!

Chcesz być na bieżąco z newsami o Meta Ads?