Mówili, że to takie łatwe.
Mylili się.
Twórz, analizuj i optymalizuj prawdziwie profesjonalne reklamy na Facebooku i Instagramie.
Poziom zaawansowania: ⭐⭐⭐⭐
Doświadczony reklamodawca.
Edycja
2024
Mówili, że to takie łatwe.
Mylili się.
Twórz, analizuj i optymalizuj prawdziwie profesjonalne reklamy na Facebooku i Instagramie.
Poziom zaawansowania: ⭐⭐⭐⭐
Doświadczony reklamodawca.
Edycja
2024
Będziesz tworzyć zaawansowane, ręczne kampanie, które biją na głowę wyniki konkurencji.
Zrozumiesz, dlaczego do tej pory kampanie nie działały jak powinny.
Poprawisz działanie kampanii, generując nawet 100% większy zysk, w tym samym budżecie.
Skończysz z chaosem i wreszcie poczujesz pewność, że wyciskasz maksimum ze swoich reklam.
Ponad 600 stron samego „mięsa”.
75 realnych case studies.
Infografiki i checklisty do każdego rozdziału.
Kliknij w ikonę plusa, by rozwinąć informacje o rozdziale.
Dowiedz się, czy warto reklamować produkt X albo usługę Y.
Jak pokazać klientowi poprzez reklamy, że warto ci zaufać?
Czy na pewno ZAWSZE potrzebujesz lejka sprzedażowego?
Najlepsze sposoby na kierowanie w dół lejka poprzez Meta Ads.
Czy naprawdę algorytm reklamowy się zmienił i jeśli tak, to w jaki sposób?
Jak działa atrybucja w Meta Ads i co warto o niej wiedzieć?
Kiedy zobaczysz konwersję w Menedżerze reklam? W dniu jej zajścia czy może w dniu kliknięcia w reklamę?
Krótki poradnik, jak zmienić domyślne okno atrybucji.
Z jakiego powodu nie zobaczysz liczby np. zakupów w podziale na wiek, płeć czy umiejscowienie i jak z tym walczyć.
Krótki poradnik tworzenia i dodawania piksela na www.
Ręczne dodawanie produktów do katalogu za pomocą kreatora katalogu.
Czy tracisz dane piksela, jeżeli na chwilę przestanie działać?
Co się stanie, jeżeli zainstalujesz piksel na więcej niż 1 stronie?
Różnice pomiędzy konwersjami niestandardowymi a zdarzeniami.
Czym jest API Konwersji i dlaczego warto je mieć?
Przydatne i czasem ukryte opcje w katalogu produktów oraz jak z nich korzystać.
Jak pobrać plik danych potrzebny do katalogu?
Poznaj najlepsze i najgorsze ustawienia kampanii z celem Sprzedaż.
Poznaj najlepsze i najgorsze ustawienia kampanii z celem Kontakty.
Poznaj najlepsze i najgorsze ustawienia kampanii z celem Aktywność.
Naucz się ustalać i zarządzać budżetem kampanii.
Wady i zalety budżetu dziennego oraz całkowitego. Kiedy warto korzystać z którego?
Jak powinna wyglądać struktura kampanii na koncie reklamowym, by wycisnąć maksimum z reklam? Jakie typy kampanii tworzyć?
Naucz się nazywać kampanie, zestawy reklam i reklamy, by później łatwo je analizować i optymalizować.
Jaki budżet warto wydać na różne typy kampanii reklamowych?
Zaawansowane taktyki promocji postów organicznych.
W jaki sposób warto tworzyć kampanie dotyczące akcji promocyjnych?
Czym są szczególne kategorie reklam i z jakimi ograniczeniami się wiążą?
Omówienie typów lokalizacji konwersji i poradnik, które wybrać w różnych sytuacjach.
Jakie zdarzenie konwersji warto wybrać i od czego zależy twój wybór?
Czym są grupy Advantage+ i czy warto z nich korzystać.
Jak działa rozszerzone targetowanie Advantage+ oraz kiedy warto je wyłączyć.
Poradnik doboru targetowania do twojego celu biznesowego i marketingowego.
W jaki sposób wykluczać odbiorców, by miało to sens i przyniosło maksymalny zysk z reklam?
Omówienie wad i zalet nakładania się grup odbiorców w tych samych kampaniach lub zestawach reklam.
Jak dobrać idealny rozmiar grupy odbiorców?
Przydatne ustawienia lokalizacji.
Jakie umiejscowienia warto wybierać i czy ich ręczna selekcja ma w ogóle sens?
Omówienie typów celów wyniku oraz ich wad i zalet.
Poznaj sposoby na stworzenie atrakcyjnej grafiki reklamowej.
Poznaj sposoby na ciekawy tekst reklamowy.
Czy naprawdę musisz wymieniać reklamy i jeśli tak, to po jakim czasie?
Przewodnik po najciekawszych, zaawansowanych opcjach tworzenia reklam.
Jakie formaty reklam warto tworzyć – grafiki, wideo, karuzele, kolekcje.
Najważniejsze opcje dostępne podczas tworzenia reklam.
Poznaj tajniki profesjonalnej analizy wyników reklam.
Wady i zalety analizy wyników reklam w Google Analytics.
Rodzaje optymalizacji kampanii, zestawów reklam i reklam.
Moja rutyna analizy i optymalizacji reklam krok po kroku.
Cechy dobrego harmonogramu reklam i porady, jak nie pogubić się w wydatkach, nawet przy sześciocyfrowych budżetach.
Poradnik krok po kroku tworzenia raportu reklam w Looker Studio + szablon do pobrania.
Sposoby na szybkie tworzenie kampanii, zestawów reklam i reklam.
Jak szybko powielić kampanie, zestawy reklam i reklamy?
W jaki sposób kontrolować, ile algorytm wydał na zestawy z budżetem CBO?
Naucz się szybko wykluczać targetowanie w remarketingu.
Poradnik krok po kroku importowania kampanii do nowego konta reklamowego.
Omówienie wad i zalet reguł automatycznych.
Poznaj różnice pomiędzy różnymi typami atrybucji – w Meta Ads i nie tylko.
Przewodnik po opcjach statystyk w Meta Ads.
Poradnik wyjaśniający, dlaczego Google Analytics zupełnie inaczej przypisuje konwersje niż Menedżer reklam.
Słowniczek kilkadziesięciu pojęć reklamowych.
Pobierz darmowy fragment!
Sprawdź swoją skrzynkę i potwierdź zapis do newslettera 🙂
Po zapisie poczekaj na załadowanie się strony, na której pojawią się dwa linki: do pobrania pierwszych 30 stron podręcznika „Profesjonalne reklamy Facebook Ads” oraz do pobrania 24 stron e-booka „Dlaczego Twoje reklamy NIE działają” :).
Pobierając jednocześnie zapisujesz się do mojego bezspamowowego newslettera 🙂
Bonusy
Tylko dla kupujących
wartość: ok. 620 zł
Tylko kupujący ten podręcznik mogą otrzymać darmowy certyfikat, jeśli zdadzą test na poziomie podstawowym, średniozaawansowanym i/lub zaawansowanym.
Wartość bonusu: 120 zł netto.
W e-booku oraz w pliku notatek znajdziesz link do skopiowania na własny użytek szablonu raportu dla Google Data Studio.
To dokładnie taki sam raport, z jakiego korzystam na co dzień i obejmuje kluczowe metryki raportów Facebook Ads.
W podręczniku poświęciłam cały podrozdział na wyjaśnienie, jak modyfikować go na własne potrzeby :).
Wartość: 100 zł netto
Jeśli wydajesz minimum kilka tysięcy złotych miesięcznie na reklamy to po prostu nie możesz spokojnie spać bez harmonogramu promocji!
Dlaczego? Bo niezwykle ułatwia pracę i pozwala na szybkie sprawdzenie, ile pieniędzy wydasz w skali miesiąca czy tygodnia.
Harmonogram udostępniam w formacie Arkusza Google, który możesz skopiować na swoje konto Google albo pobrać w formacie XLS/CSV.
W podręczniku opisałam dokładnie, jak z niego korzystać i dopasować do własnych potrzeb :).
Wartość: 50 zł netto
Dzięki za skorzystanie z kalkulatora!
We faced problems while connecting to the server or receiving data from the server. Please wait for a few seconds and try again.
If the problem persists, then check your internet connectivity. If all other sites open fine, then please contact the administrator of this website with the following information.
TextStatus: undefined
HTTP Error: undefined
Some error has occured.
15 % taniej
– przy zakupie 2 lub 3 dowolnych produktów.
20 % taniej
– przy zakupie dowolnych 4+ produktów
Podręcznik o reklamach dla średnio-zaaw. i zaawansowanych.
229 zł netto
240,45 zł brutto
Kompleksowy podręcznik dla zaawansowanych w formie PDF, epub i mobi – ponad 600 stron konkretów!
Pakiet infografik streszczających najważniejsze info z rozdziałów.
Szablon raportu kampanii reklamowych.
Szablon harmonogramu kampanii.
Checklisty, które pomogą ci przełożyć teorię na praktykę.
46 zł taniej
Łącznie prawie 800 stron praktycznej wiedzy o reklamach na FB i IG!
295 zł netto
310,59 zł brutto
Najniższa cena z ost. 30 dni: 295 zł netto.
E-book „Profesjonalne reklamy Facebook Ads” oraz wszystkie dodatki (szablony, checklisty, infografiki) – kompleksowy podręcznik dla zaawansowanych w formie PDF, epub i mobi – ponad 600 stron konkretów!
E-book „Dlaczego Twoje reklamy NIE działają” – poznaj 32 najpoważniejsze błędy popełniane nawet przez doświadczonych specjalistów oraz naucz się je rozwiązywać.
81 zł taniej
Komplet moich wszystkich produktów dla zaawansowanych! Zostań wymiataczem performance marketingu.
456 zł netto
508,19 zł brutto
Najniższa cena z ost. 30 dni: 456 zł netto.
E-book „Profesjonalne reklamy Facebook Ads” oraz wszystkie dodatki (szablony, checklisty, infografiki).
Kurs wideo „Skalowanie kampanii Facebook Ads”– 1,5h kursu dla zaawansowanych, który pomoże ci logicznie i profesjonalnie wydawać budżet reklamowy.
Mam na imię Natalia i od 7 lat profesjonalnie robię reklamy Facebook Ads. Skonsultowałam kilkaset kont reklamowych i stworzyłam 4 produkty o Meta Ads. Ten, którego zakup właśnie rozważasz kupiło już ponad 1500 osób :).
Mam wieloletnie doświadczenie nie tylko w branży reklamowej, ale również w social media i e-commerce.
2x zaproszono mnie na I Love Marketing, ale odmówiłam z braku czasu ;).
Posiadam własną grupę na Facebooku, którą znajdziesz o tutaj.
Masz pytania dotyczące podręcznika albo płatności?
Napisz maila na [email protected] albo skontaktuj się ze mną poprzez mój fanpage 🙂
Płatności odbywają się poprzez szybkie przelewy PayU. Możesz także skorzystać z BLIK-a albo karty płatniczej (debetowa albo kredytowa).
Podczas składania zamówienia wpisz NIP, aby automatycznie otrzymać fakturę VAT.
Potrzebujesz faktury na firmę spoza Polski? Napisz do mnie, ogarnę sprawę :).
Jest! Nowe wydanie wypuściłam w styczniu 2024 roku. Zawiera WSZYSTKIE zmiany, które do tej pory zaszły w systemie Meta (Facebook) Ads :).
15 % taniej
– przy zakupie 2 lub 3 dowolnych produktów.
20 % taniej
– przy zakupie dowolnych 4+ produktów
Podręcznik o reklamach dla średnio-zaaw. i zaawansowanych.
229 zł netto
240,45 zł brutto
Kompleksowy podręcznik dla zaawansowanych w formie PDF, epub i mobi – ponad 600 stron konkretów!
Pakiet infografik streszczających najważniejsze info z rozdziałów.
Szablon raportu kampanii reklamowych.
Szablon harmonogramu kampanii.
Checklisty, które pomogą ci przełożyć teorię na praktykę.
46 zł taniej
Łącznie prawie 800 stron praktycznej wiedzy o reklamach na FB i IG!
295 zł netto
310,59 zł brutto
Najniższa cena z ost. 30 dni: 295 zł netto.
E-book „Profesjonalne reklamy Facebook Ads” oraz wszystkie dodatki (szablony, checklisty, infografiki) – kompleksowy podręcznik dla zaawansowanych w formie PDF, epub i mobi – ponad 600 stron konkretów!
E-book „Dlaczego Twoje reklamy NIE działają” – poznaj 32 najpoważniejsze błędy popełniane nawet przez doświadczonych specjalistów oraz naucz się je rozwiązywać.
81 zł taniej
Komplet moich wszystkich produktów dla zaawansowanych! Zostań wymiataczem performance marketingu.
456 zł netto
508,19 zł brutto
Najniższa cena z ost. 30 dni: 456 zł netto.
E-book „Profesjonalne reklamy Facebook Ads” oraz wszystkie dodatki (szablony, checklisty, infografiki).
Kurs wideo „Skalowanie kampanii Facebook Ads”– 1,5h kursu dla zaawansowanych, który pomoże ci logicznie i profesjonalnie wydawać budżet reklamowy.
Natalia Charzyńska
al. Powstania Warszawskiego 15, 31-539 Kraków
NIP: 9591945115