Mówili, że to takie łatwe.

Mylili się.

chrzn nowa strona - puzzle 4.PNG

Reklamy na Facebooku to nie bułka z masłem.
Zanim osiągniesz choćby przeciętność musi minąć wiele tygodni a nawet miesięcy.

Ten podręcznik NIE skróci tego czasu. Ale go znacznie ułatwi.

Zamiast setek testów zrobisz kilka lub kilkanaście. Oszczędzisz tysiące złotych każdego miesiąca, bo zrozumiesz na co patrzeć. I kiedy.

NIE dowiesz się, jakich tajnych metod używam, bo takie nie istnieją.

Bez wciskania Ci kitu pokażę, dlaczego rozwiązanie A czasem działa świetnie a czasem beznadziejnie.

Tak, bardzo często kiepskie wyniki reklam to TWOJA wina. Ale nie zawsze.

Współcześni guru marketingu pokazują absolutne podstawy, nie zahaczając nawet czubkiem buta o jakąkolwiek rzetelną analizę, testowanie i wyciąganie wniosków.

chrzn nowa strona - rozw.PNG

Ja się nie boję konkurencji

Ja chcę ją stworzyć.

chrzn nowa strona - konkret 2.PNG

W Polsce brakuje świetnych marketerów. Chcesz być jednym lub jedną z nich?

No to czas na KONKRETY.

Omiń blablabla, jeśli chcesz od razu poznać cenę – kliknij TUTAJ.

Zacznijmy od liczb, które mają powalić Cię na kolana.

Przynajmniej teoretycznie.

Dokładnie tyle realnych case studies znajdziesz w podręczniku.

Każde z nich szczegółowo omawiam.

75


Spójrz na przykłady:

3515%

ROAS

13,51%

CTR kliknięć linku

0,30 zł

CPC

1,39 zł

koszt pozyskania kontaktu

1609

liczba zakupów

23,57 zł

koszt/zakup

2326,10 zł

koszt/zakup

2

zakupy

0,24 zł

koszt wyśw. strony

Cel: Konwersje. Optymalizacja: Zakup.

Efekty: 1876 zakupów.

Zobacz oryginalny zrzut ekranu tutaj.

Cel: Pozyskanie kontaktu.

Efekty: 27 283 zapisy.

Zobacz oryginalny zrzut ekranu tutaj.

Cel: Ruch.

Efekty: 26 353 kliknięcia.

Zobacz oryginalny zrzut ekranu tutaj.

Zdziwił Cię ostatni przykład?

Nie uprawiam propagandy sukcesu i uważam, że jeszcze więcej nauczysz się analizując porażki, niż sukcesy.

Poza case studies dowiesz się WSZYSTKIEGO o poszczególnych elementach struktury reklam, czyli Kampaniach, Zestawach reklam i Reklamach.

chrzn nowa strona - elementy kampanii.PNG

KAMPANIE

przykładowe zagadnienia

  • Czym jest atrybucja?
  • Jaki cel reklamy wybrać i dlaczego NIE zasięg?
  • Budżet kampanii czy zestawu reklam?
  • Sprzedaż z katalogu vs Konwersje

ZESTAWY REKLAM

przykładowe zagadnienia

  • Targetowanie nowych – jak robić to DOBRZE
  • Wykluczenia – wreszcie przestaniesz robić to ŹLE
  • Zaawansowany remarketing
  • Umiejscowienia – po co i czy warto je zmieniać?

REKLAMY

przykładowe zagadnienia

  • Świetna grafika reklamowa – NIE musisz być grafikiem!
  • Skuteczny tekst reklamy – weźże się postaraj!
  • Jak szybko reklamy nudzą się odbiorcom…i czy w ogóle?
  • Technikalia reklamowe – ważne i ukryte opcje

Profesjonalista nie obędzie się bez analizy i optymalizacji. Zamiast bezmyślnie powielać cudze schematy zrozumiesz, jak sprawdzić, czy reklamy się opłacają.

A jeśli okaże się, że nie - poznasz sprawdzone sposoby na naprawę Twoich (albo cudzych) fakapów.

ANALIZA

przykładowe zagadnienia

  • Jak dobrać wskaźniki do analizy?
  • Jak ustalić swoje KPI?
  • Jak obliczyć realny ROAS, ROI, koszt pozyskania leada?
  • Jak prawidłowo wyciągać wnioski z wyników?

OPTYMALIZACJA

przykładowe zagadnienia

  • Jak zoptymalizować budżet, by go nie przepalać?
  • Jak optymalizować zestawy reklam i reklamy?
  • Kiedy warto zacząć optymalizować reklamy?
  • Skalowanie budżetu – jak robić to DOBRZE?

Przerobienie tego podręcznika zajmie Ci kilka tygodni rzetelnej pracy nad swoimi kampaniami.

Jednak zanim to zrobisz, pamiętaj o dwóch ostatnich elementach, które dopełnią Cię jako profesjonalnego performance marketera.

HARMONOGRAM

przykładowe zagadnienia

  • Jak utworzyć dobry harmonogram reklam?
  • Udostępniam Ci SZABLON i dokładnie wyjaśnienie, jak go wypełnić.

RAPORTY

przykładowe zagadnienia

  • Jak wygląda dobry raport z reklam?
  • Otrzymasz SZABLON rozbudowanego raportu w Google Data Studio, wraz z obszernym opisem jak edytować go na własne potrzeby. Wyrzuć Excela – Twój klient lub szef będzie Ci za to wdzięczny!
chrzn nowa strona - devices 6.PNG

Podręcznik dostępny jest w 3 formatach - PDF, mobi i epub. Wiem, że pewnie wolisz papier, dlatego nieco złagodzę Twoje rozczarowanie.

Jako DARMOWY bonus otrzymasz plik notatek i ćwiczeń, które możesz wydrukować w kilka minut na domowej drukarce.

Korzystając z druku dwustronnego i 2 stron na 1 kartce całość zajmie tylko 15 stron.

chrzn nowa strona - money.PNG

No dobra.

ILE to kosztuje?

20 zł? 30 zł? 60 zł? No raczej nie.

Praca nad podręcznikiem zajęła mi około 500 godzin. Moja obecna stawka za 1h konsultacji to 280 zł netto.

Wychodziłoby więc jakoś... 140 000 zł za same roboczogodziny.

Dodajmy do tego koszt reklam, bez których nie miałabym jak zdobyć tej wiedzy: ok. 3 000 000 zł.

Podręcznik, który być może zechcesz kupić jest więc wart jakieś...
3 100 000 zł.

To całkiem sporo, więc postanowiłam dać nieco niższą cenę.

"Profesjonalne reklamy Facebook Ads"

Podręcznik w formacie PDF, epub, mobi
PLN 219
netto
  • Najbardziej zaawansowany podręcznik o reklamach.
    370 stron, w tym ponad 70 case studies.
  • Zawiera także zeszyt ćwiczeń i notatki.

"Profesjonalne reklamy" + "Dlaczego Twoje reklamy NIE działają?"

Zestaw dwóch e-booków o reklamach na Facebooku
PLN298
PLN 283
netto
  • Łącznie prawie 500 stron praktycznej wiedzy o Facebook Ads, wraz z ponad 130 case studies!
  • Zawiera także 2 bonusy z e-booka "Dlaczego Twoje reklamy NIE działają" oraz wszystkie gratisy z e-booka "Profesjonalne reklamy Facebook Ads".

Zapłacisz więc około 50 groszy za stronę podręcznika upakowanego prawdziwie unikatową wiedzą.

Ja bym brała.

Rzuć okiem na prawidziwe opinie ludzi, którzy za niego zapłacili:

Wszystkie pochodzą z mojego fanpage’a na Facebooku.

Wciąż jesteś na NIE albo się wahasz?

Spoczko, pobierz sobie pierwszych 20 stron:

   
   

Pobierając jednocześnie zapisujesz się do mojego bezspamowowego newslettera 🙂 Jeśli już w nim jesteś, wystarczy, że zajrzysz do tajnego folderu 😉

 

W sumie to jeszcze nie napisałam, kim ja w ogóle jestem. No więc:

ofiszial-foto-blog-homepage-2-szaryv2-kw

Mam na imię Natalia i od 6 lat profesjonalnie robię reklamy Facebook Ads.

Mam wieloletnie doświadczenie nie tylko w branży reklamowej, ale również w social media i e-commerce.

Współtworzyłam jeden z największych sklepów online home decor w Polsce.

Obecnie pomagam małym oraz dużym firmom robić lepsze reklamy na Facebooku.

Moje publikacje znajdziesz m.in. w magazynie Sprawny.Marketing, Magazynie Social Media Manager, Bazie Wiedzy agencji reklamowej Tigers, czy na blogu Mały Marketing. Napisałam ponad 100 rozbudowanych, eksperckich artykułów na moim blogu oraz nagrałam niemal równie dużo odcinków podcastu.

Od jakiegoś czasu możesz przeczytać mojego e-booka „Dlaczego Twoje reklamy NIE działają? 32 nieoczywiste powody”.

Być może kojarzysz mnie z grupy "Tygrysy Socialu", w której jestem aktywna od przeszło 3 lat ;).

Szczegółowy spis treści znajdziesz poniżej:

Rok i trzy miesiące. Właśnie tyle czasu zajęło mi napisanie podręcznika, który (mam nadzieję) pomoże ci w robieniu jeszcze lepszych reklam na Facebooku. Całą moją wiedzę o Facebook Ads zawarłam w 13 rozdziałach.

 

W pierwszej kolejności poznasz kluczowe zagadnienia potrzebne, by w ogóle zacząć myśleć o tym, jak twoje kampanie powinny wyglądać. Rozdział “Marketing” pomoże ci zrozumieć wagę wiedzy o tych, których chcesz przekonać do zostania twoimi klientami. “Atrybucja” przybliży ci sposób “patrzenia” algorytmu reklamowego na to, jakie akcje podejmują odbiorcy oraz w jakim przedziale czasu. Za pomocą rozdziału “Piksel i katalog” zrozumiesz jak działają oraz nauczysz się implementować je i naprawiać ich błędy.

 

Środkową część podręcznika zajmuje obszerna instrukcja tworzenia kampanii, zestawów reklam i reklam. Za pomocą tych rozdziałów nie nauczysz się podstawowych funkcji narzędzi, lecz dowiesz się, jak z nich efektywnie korzystać.

 

“Analiza i optymalizacja” to moje ulubione rozdziały. Dzięki nim poznasz profesjonalne podejście do działań, które bywają dużo ważniejsze, niż “wyklikanie” kampanii.

 

Żaden zawodowiec nie może obejść się bez harmonogramu działań i raportów, dlatego specjalnie na potrzeby tego podręcznika w “Harmonogramie i raportowaniu” pokazałam ci jak wyglądają te, z których ja korzystam. Udostępniam ci też linki do szablonów.

 

Ostatnie rozdziały podręcznika dotyczą bardziej ogólnych zagadnień związanych z systemem Facebook Ads. Dowiesz się z nich, z jakich “tricków” korzystam, aby robić kampanie szybciej i sprawniej, poznasz najczęstsze problemy z reklamami oraz zrozumiesz różnice między raportami Facebooka a tymi, które znajdziesz w Google Analytics.

 

Na końcu dodałam słowniczek ponad 40 pojęć marketingowo-sprzedażowych.

 

Pamiętaj o oddzielnym pliku notatek i ćwiczeń. Stworzyłam go po to, abyś nie musiał/musiała robić notatek samodzielnie podczas czytania. Przeczytaj ten podręcznik i dopiero po lekturze zapoznaj się ze skryptem oraz zrób ćwiczenia. Możesz też zadziałać zupełnie odwrotnie – decyzja należy do ciebie!

 

Dla kogo jest ten podręcznik?

Marketing to bardzo pojemna branża, jeśli chodzi o liczbę materiałów edukacyjnych. Poza stricte biznesowymi i popularnonaukowymi książkami, oferuje największą liczbę pozycji, za pomocą których możesz zdobyć wiedzę.

 

Niestety, jakieś 90 procent dotyczy wyłącznie podstaw. Specyficzna nisza, jaką jest performance marketing ubolewa z tego powodu podwójnie. Jak niedługo się dowiesz, “wyklikanie” kampanii to tylko mikroskopijny wierzchołek gigantycznej góry lodowej. Dlaczego więc nikt nie próbuje zajrzeć choćby nieco niżej?

 

Postanowiłam zapełnić tę lukę. Mój e-book dotyczy zagadnień dla średnio-zaawansowanych i zaawansowanych. Oznacza to, że np. nie dowiesz się z niego, jak utworzyć grupy niestandardowych odbiorców, za to zrozumiesz jak prawidłowo z nich korzystać.

 

Bardzo obszerny rozdział o analityce i optymalizacji wzniesie cię na poziom, którego nie osiąga nawet 1% marketerów. Nauczysz się… logicznie myśleć i wyciągać wnioski przyczynowo-skutkowe. Taką przynajmniej mam nadzieję!

 

Dla kogo NIE jest ten podręcznik?

To nie jest książka o narzędziu “Menedżer Firmy”, “Menedżer reklam”, “Menedżer zdarzeń” itd. Nie nauczysz się z niej, jak połączyć Instagram z Facebookiem ani jak dodać uprawnienia do konta reklamowego.

 

Tego typu zagadnienia moim zdaniem pasują do osobnej publikacji dotyczącej obsługi narzędzia i są bez problemu dostępne w bardzo rozbudowanym portalu pomocy Facebooka.

 

W tym podręczniku unikam tłumaczenia, co i gdzie “wyklikać”, poza kilkoma wyjątkami. Skupiam się na tym, co odróżnia dobrego markera od przeciętnego, czy wręcz początkującego, tj. na skutecznym i prawidłowym wykorzystaniu dostępnych opcji, wraz z dopasowaniem ich użycia do twojego biznesu.

 

Kim ja w ogóle jestem?

Jak już pewnie wiesz mam na imię Natalia i od prawie 6 lat zajmuję się performance marketingiem. Moim ulubionym system reklamowym jest Facebook Ads, dlatego obecnie 100% swojego czasu poświęcam na tę niszę.

 

Robię audyty i konsultacje kont reklamowych, ale jestem także praktykiem, więc wciąż prowadzę kampanie dla klientów. Dzięki temu trzymam rękę na pulsie i mam na kim testować nowe pomysły ;). Pracuję jako freelancer z wyboru. Nie planuję zakładania agencji, bo wierzę, że prawdziwy ekspert musi sobie “pobrudzić” ręce, zamiast skupiać się wyłącznie na edukacji.

 

Uwielbiam tworzyć i optymalizować reklamy dla e-commerce (np. sklepy spożywcze, sportowe, moda, wydawnictwa książkowe itd.) ale bardzo często konsultuję także przeróżne biznesy usługowe B2C i B2B z branż takich jak fotowoltaika, edukacja, coaching biznesowy, sprzedaż kursów, fotografia, doradztwo prawne.

 

W kwietniu 2021 roku wydałam swojego pierwszego e-booka dotyczącego 32 najpowszechniejszych błędów w robieniu reklam na Facebooku. Póki co licznik wskazuje na ponad 600 sprzedanych sztuk. Jeśli jesteś jednym z jego czytelników lub czytelniczek, będzie mi niezmiernie miło, jeśli podzielisz się swoją opinią na Mapach Google, wyszukując moje imię i nazwisko :).

 

W tej książce postaram się zrobić z ciebie nie tylko świetnego “reklamiarza”, ale przede wszystkim marketera!

 

  1. Czy ten produkt ma potencjał? Jeśli tak – to jaki?
  2. Pokaż im to, czego pragną
  3. Lejek sprzedażowy – na co on komu?
  4. Sposoby na kierowanie w dół lejka
  1. Czym jest atrybucja i jak działa?
  2. Domyślne okno atrybucji i jak je zmienić.
  3. Dlaczego nie widzisz podsumowania wyników reklam?
  4. Jak naprawić skuteczność reklam po zmianach?
  1. Instalacja piksela dla totalnych laików.
  2. Rekomendowane sposoby instalacji piksela w wybranych CMS.
  3. Co się dzieje z danymi piksela, jeśli przeniosę go na inną stronę lub na chwilę usunę?
  4. Czy piksel może działać na dwóch różnych stronach?
  5. Jak samodzielnie zweryfikować problemy w pikselu?
  6. Konwersje niestandardowe vs zdarzenia – co lepsze?
  7. API Konwersji – co to takiego?
  8. Katalog produktów – najważniejsze funkcjonalności.
  9. Rekomendowane sposoby pobierania pliku danych na potrzeby katalogu produktów.
  1. Jaki cel mają mieć twoje kampanie?
    • Cel: Sprzedaż – jakie kampanie budować?
    • Cel: Wizerunek – jakie kampanie budować?
  2. Budżet kampanii – ile przeznaczyć kasy na reklamy?
    • Jaki budżet kampanii wybrać? Dzienny? Całkowity? Kampanii czy zestawu reklam?
    • Testowanie budżetu na mikro kwotach – czy to ma sens?
    • Duże budżety od samego początku – zabójca reklam?
    • Ile budżetu przeznaczyć na wybraną grupę odbiorców?
    • 500 złotych w miesiąc czy w jeden dzień? Różnice i co lepsze
  3. Struktura kampanii na koncie reklamowym
    • Jak podzielić targetowanie w kampaniach?
    • Jak nazywać kampanie reklamowe?
    • Jak podzielić budżet reklamowy?
    • Jak dzielić akcje promocyjne na osobne kampanie?
  1. Wybór zdarzenia konwersji – dobre i złe praktyki.
  2. Zamiast Audience Insights, czyli co Facebook powie ci o twojej personie?
  3. Zainteresowania.
  4. Lookalike.
  5. Bardzo szeroko = bardzo nieskutecznie?
  6. Remarketing.
  7. Zaawansowane wykluczanie.
  8. Nakładanie się grup odbiorców – naprawdę takie złe?
  9. Idealna wielkość grupy odbiorców – czy istnieje?
  10. Lokalizacja – dobre i złe pomysły.
  11. Wybór umiejscowień w zestawach reklam.
  12. Optymalizacja pod kątem wyświetleń reklamy.
  1. Jak stworzyć świetną grafikę reklamową?
  2. Najlepsza reklama to taka…bez grafiki?!
  3. Rodzaje grafik i wideo w reklamach na Facebooku, Instagramie, Marketplace itd.
  4. Jak napisać skuteczny tekst reklamy?
  5. Jak szybko reklamy nudzą się odbiorcom?
  6. Technikalia reklamowe – przewodnik po funkcjonalnościach reklam.
  7. Ważne funkcjonalności obecne w (prawie) każdym formacie reklam.
  1. Analityka reklam na Facebooku.
  2. Jak analizować w dobie coraz gorszego dostępu do danych?
  3. Optymalizacja reklam na Facebooku.
    • Jak optymalizować aby nie wyzerować?
    • Optymalizacja celu kampanii.
    • Optymalizacja budżetu.
    • Optymalizacja zdarzeń konwersji.
    • Optymalizacja targetowania.
    • Optymalizacja umiejscowień.
    • Optymalizacja reklam.
    • Kiedy warto zacząć optymalizować reklamy?
    • Skalowanie kampanii – jak robić to dobrze?
  4. Jak analizuję i optymalizuję – krok po kroku.
  1. Jak utworzyć dobry harmonogram reklam?
  2. Jak utworzyć dobry raport z reklam?
  1. Szybsze tworzenie nowych kampanii, zestawów reklam.
  2. Zmiana atrybucji na poziomie zestawów reklam.
  3. Kontrolowanie wydatków w kampaniach z włączoną optymalizacją budżetu kampanii.
  4. Szybkie wykluczanie w zaawansowanych kampaniach remarketingowych.
  5. Import kampanii do nowego konta reklamowego.
  1. Nie rozumiesz swoich klientów.
  2. Twój piksel nie działa jak powinien.
  3. Brak ci cierpliwości.
  4. Nie stosujesz wykluczeń w kierowaniu na nowych odbiorców.
  5. Robisz niekontrastowe, nudne grafiki.
chrzn nowa strona - pytania.PNG

Masz pytania dotyczące podręcznika albo płatności?

Napisz maila na [email protected] albo skontaktuj się ze mną poprzez mój fanpage 🙂

Płatności odbywają się poprzez szybkie przelewy PayU. Możesz także skorzystać z BLIK-a albo karty płatniczej (debetowa albo kredytowa).

Podczas składania zamówienia wpisz NIP, aby automatycznie otrzymać fakturę VAT.

Dodaj do koszyka podręcznik lub pakiet.

Za pakiet podręcznika z moim pierwszym e-bookiem (jeszcze bardziej zaawansowanym i z osobnymi case studies!) zapłacisz 15 złotych netto taniej :).

"Profesjonalne reklamy Facebook Ads"

Podręcznik w formacie PDF, epub, mobi
PLN 219
netto
  • Najbardziej zaawansowany podręcznik o reklamach.
    370 stron, w tym ponad 70 case studies.
  • Zawiera także zeszyt ćwiczeń i notatki.

"Profesjonalne reklamy" + "Dlaczego Twoje reklamy NIE działają?"

Zestaw dwóch e-booków o reklamach na Facebooku
PLN298
PLN 283
netto
  • Łącznie prawie 500 stron praktycznej wiedzy o Facebook Ads, wraz z ponad 130 case studies!
  • Zawiera także 2 bonusy z e-booka "Dlaczego Twoje reklamy NIE działają" oraz wszystkie gratisy z e-booka "Profesjonalne reklamy Facebook Ads".
Korzystam z plików cookies. Zajrzyj do Polityki prywatności albo kliknij OK!