Mówili, że to takie łatwe.

Mylili się.

chrzn nowa strona - puzzle 4.PNG

Reklamy na Facebooku to nie bułka z masłem.
Zanim osiągniesz choćby przeciętność musi minąć wiele tygodni a nawet miesięcy.

Ten podręcznik NIE skróci tego czasu. Ale go znacznie ułatwi.

Zamiast setek testów zrobisz kilka lub kilkanaście. Oszczędzisz tysiące złotych każdego miesiąca, bo zrozumiesz na co patrzeć. I kiedy.

NIE dowiesz się, jakich tajnych metod używam, bo takie nie istnieją.

Bez wciskania Ci kitu pokażę, dlaczego rozwiązanie A czasem działa świetnie a czasem beznadziejnie.

Tak, bardzo często kiepskie wyniki reklam to TWOJA wina. Ale nie zawsze.

Współcześni guru marketingu pokazują absolutne podstawy, nie zahaczając nawet czubkiem buta o jakąkolwiek rzetelną analizę, testowanie i wyciąganie wniosków.

W Polsce brakuje świetnych marketerów. Chcesz być jednym lub jedną z nich?

No to czas na KONKRETY.

chrzn nowa strona - rozw.PNG

Omiń blablabla, jeśli chcesz od razu poznać cenę – kliknij TUTAJ.

Zacznijmy od liczb, które mają powalić Cię na kolana.

Przynajmniej teoretycznie.

Dokładnie tyle realnych case studies znajdziesz w podręczniku.

Każde z nich szczegółowo omawiam.

75


Spójrz na przykłady:

3515%

ROAS

13,51%

CTR kliknięć linku

0,30 zł

CPC

Cel: Konwersje. Optymalizacja: Zakup.

Efekty: 1876 zakupów.

Zobacz oryginalny zrzut ekranu tutaj.

1,39 zł

koszt pozyskania kontaktu

1609

liczba zakupów

23,57 zł

koszt/zakup

Cel: Pozyskanie kontaktu.

Efekty: 27 283 zapisy.

Zobacz oryginalny zrzut ekranu tutaj.

2326,10 zł

koszt/zakup

2

zakupy

0,24 zł

koszt wyśw. strony

Cel: Ruch.

Efekty: 26 353 kliknięcia.

Zobacz oryginalny zrzut ekranu tutaj.

Zdziwił Cię ostatni przykład?

Nie uprawiam propagandy sukcesu i uważam, że jeszcze więcej nauczysz się analizując porażki, niż sukcesy.

Poza case studies dowiesz się WSZYSTKIEGO o poszczególnych elementach struktury reklam, czyli Kampaniach, Zestawach reklam i Reklamach.

chrzn nowa strona - elementy kampanii.PNG

Przykładowe zagadnienia

Kliknij w nagłówek, by przejść do karty.

Profesjonalista nie obędzie się bez analizy i optymalizacji. Zamiast bezmyślnie powielać cudze schematy zrozumiesz, jak sprawdzić, czy reklamy się opłacają.

A jeśli okaże się, że nie - poznasz sprawdzone sposoby na naprawę Twoich (albo cudzych) fakapów.

Przerobienie tego podręcznika zajmie Ci kilka tygodni rzetelnej pracy nad swoimi kampaniami.

Jednak zanim to zrobisz, pamiętaj o dwóch ostatnich elementach, które dopełnią Cię jako profesjonalnego performance marketera.

chrzn nowa strona - devices 6.PNG

Podręcznik dostępny jest w 3 formatach - PDF, mobi i epub. Wiem, że pewnie wolisz papier, dlatego nieco złagodzę Twoje rozczarowanie.

Jako DARMOWY bonus otrzymasz plik notatek i ćwiczeń, które możesz wydrukować w kilka minut na domowej drukarce.

Korzystając z druku dwustronnego i 2 stron na 1 kartce całość zajmie tylko 15 stron.

Bonusy

Tylko dla kupujących

wartość: ok. 620 zł

Wybacz, że nie 2-3 tys., jak u niektórych „guru”, ale jestem tutaj po prostu szczera :).

Niedawno uruchomiłam stronę z darmowymi testami wiedzy o Facebook Ads. Tylko kupujący ten podręcznik mogą otrzymać darmowy certyfikat, jeśli zdadzą test na poziomie podstawowym, średniozaawansowanym i/lub zaawansowanym.

Certyfikaty dla osób, które zdały test, ale nie kupiły podręcznika są płatne.

 

Wartość bonusu: 120 zł netto.

Wszyscy kupujący otrzymują dostęp do zamkniętej grupy na Facebooku. Odpowiadam na każde pytanie, na które znam odpowiedź 😉 i mamy tam naprawdę fajną atmosferę :).

 

Wartość: ok. 300 zł netto rocznie.

Do podręcznika dołączony jest plik z zeszytem ćwiczeń. Jeśli go przerobisz, łatwiej utrwalisz sobie wiedzę zawartą w e-booku.

 

Wartość: ok 50 zł netto.

Przeraża cię wizja ślęczenia godzinami nad notatkami? Spoko! Uznałam, że zrobię to za Ciebie. Do podręcznika dołączyłam plik notatek, czyli zgrabnego (raptem 60 stron hehe!) streszczenia wiedzy z e-booka.

Możesz go sobie wydrukować i przejrzeć przed lub po lekturze :).

 

Wartość: cenne godziny, które poświęcisz na coś innego, niż spisywanie notatek ;).

W e-booku oraz w pliku notatek znajdziesz link do skopiowania na własny użytek szablonu raportu dla Google Data Studio. 

To dokładnie taki sam raport, z jakiego korzystam na co dzień i obejmuje kluczowe metryki raportów Facebook Ads. 

W podręczniku poświęciłam cały podrozdział na wyjaśnienie, jak modyfikować go na własne potrzeby :).

 

Wartość: 100 zł netto

Jeśli wydajesz minimum kilka tysięcy złotych miesięcznie na reklamy to po prostu nie możesz spokojnie spać bez harmonogramu promocji!

Dlaczego? Bo niezwykle ułatwia pracę i pozwala na szybkie sprawdzenie, ile pieniędzy wydasz w skali miesiąca czy tygodnia.

Harmonogram udostępniam w formacie Arkusza Google, który możesz skopiować na swoje konto Google albo pobrać w formacie XLS/CSV.

W podręczniku opisałam dokładnie, jak z niego korzystać i dopasować do własnych potrzeb :).

Wartość: 50 zł netto

chrzn nowa strona - money.PNG

No dobra.

ILE to kosztuje?

20 zł? 30 zł? 60 zł? No raczej nie. Praca nad podręcznikiem zajęła mi około 500 godzin.

Przekazanie wiedzy z tego podręcznika w formie konsultacji zajęłoby mi pewnie jakieś 20 godzin, czyli zapłaciłbyś/abyś równo 5600 zł netto.

Dodajmy do tego koszt reklam, bez których nie miałabym jak zdobyć tej wiedzy: ok. 3 000 000 zł.

Posłużmy się się przykładem, by odpowiedzieć na pytanie z nagłówka: powiedzmy, że miesięcznie zarabiasz (na czysto) 3 000 zł dzięki reklamom. Polepszenie wyników kampanii o raptem 10% da Ci dodatkowy zysk wynoszący 300 zł netto. Oznacza to, że podręcznik zwróci ci się w... mniej, niż miesiąc.

Zarabiasz więcej? Może na przykład 30 000 zł miesięcznie? W takiej sytuacji wydatek zwróci Ci się w mniej, niż 3 dni!

Moim zdaniem spoko deal.

Prawie 6 000 zł to całkiem sporo, więc postanowiłam dać nieco niższą cenę.

Wersja indywidualna (1 osoba)

"Profesjonalne reklamy Facebook Ads"

Podręcznik w formacie PDF, epub, mobi
PLN 229
netto
  • Najbardziej zaawansowany podręcznik o reklamach.
    370 stron, w tym ponad 70 case studies.
  • Zawiera także zeszyt ćwiczeń i notatki.

"Profesjonalne reklamy" + "Dlaczego Twoje reklamy NIE działają?"

Zestaw dwóch e-booków o reklamach na Facebooku
PLN308
PLN 293
netto
  • Łącznie prawie 500 stron praktycznej wiedzy o Facebook Ads, wraz z ponad 130 case studies!
  • Zawiera także 2 bonusy z e-booka "Dlaczego Twoje reklamy NIE działają" oraz wszystkie gratisy z e-booka "Profesjonalne reklamy Facebook Ads".

Zapłacisz więc około 50 groszy za stronę podręcznika upakowanego prawdziwie unikatową wiedzą.

Ja bym brała.

Wersja firmowa (cały dział w firmie - dostęp do 5 osób)

W pełni legalnie udostępnij mój podręcznik w swojej organizacji :). Oszczędź prawie 170 zł netto w ramach zakupu każdej sztuki!

"Profesjonalne reklamy Facebook Ads"

Podręcznik w formacie PDF, epub, mobi
PLN 279
netto
  • Najbardziej zaawansowany podręcznik o reklamach.
    370 stron, w tym ponad 70 case studies.
  • Zawiera także zeszyt ćwiczeń i notatki.

"Profesjonalne reklamy" + "Dlaczego Twoje reklamy NIE działają?"

Zestaw dwóch e-booków o reklamach na Facebooku
PLN358
PLN 343
netto
  • Łącznie prawie 500 stron praktycznej wiedzy o Facebook Ads, wraz z ponad 130 case studies!
  • Zawiera także 2 bonusy z e-booka "Dlaczego Twoje reklamy NIE działają" oraz wszystkie gratisy z e-booka "Profesjonalne reklamy Facebook Ads".

Rzuć okiem na prawidziwe opinie ludzi, którzy za niego zapłacili:

Wszystkie pochodzą z mojego fanpage’a na Facebooku.

Wciąż jesteś na NIE albo się wahasz?

Spoczko, pobierz za darmo aż 50 stron:

Po zapisie w tym samym miejscu pojawią się dwa linki: do pobrania pierwszych 30 stron podręcznika „Profesjonalne reklamy Facebook Ads” oraz do pobrania 24 stron e-booka „Dlaczego  Twoje reklamy NIE działają” :).

 

Pobierając jednocześnie zapisujesz się do mojego bezspamowowego newslettera 🙂 Jeśli już w nim jesteś, wystarczy, że zajrzysz do tajnego folderu 😉

W sumie to jeszcze nie napisałam, kim ja w ogóle jestem. No więc:

Mam na imię Natalia i od 6 lat profesjonalnie robię reklamy Facebook Ads.

Mam wieloletnie doświadczenie nie tylko w branży reklamowej, ale również w social media i e-commerce.

Współtworzyłam jeden z największych sklepów online home decor w Polsce.

Obecnie pomagam małym oraz dużym firmom robić lepsze reklamy na Facebooku.

Moje publikacje znajdziesz m.in. w magazynie Sprawny.Marketing, Magazynie Social Media Manager, Bazie Wiedzy agencji reklamowej Tigers, czy na blogu Mały Marketing. Napisałam ponad 100 rozbudowanych, eksperckich artykułów na moim blogu oraz nagrałam niemal równie dużo odcinków podcastu.

Od jakiegoś czasu możesz przeczytać mojego e-booka „Dlaczego Twoje reklamy NIE działają? 32 nieoczywiste powody”.

Być może kojarzysz mnie z grupy "Tygrysy Socialu", w której jestem aktywna od przeszło 3 lat ;).

Szczegółowy spis treści znajdziesz poniżej:

  1. Dla kogo jest ten podręcznik?
  2. Dla kogo NIE jest ten podręcznik?
  3. Kim ja w ogóle jestem?

 

 

  1. Czy ten produkt ma potencjał? Jeśli tak – to jaki?
  2. Pokaż im to, czego pragną
  3. Lejek sprzedażowy – na co on komu?
  4. Sposoby na kierowanie w dół lejka

 

 

  1. Czym jest atrybucja i jak działa?
  2. Domyślne okno atrybucji i jak je zmienić.
  3. Dlaczego nie widzisz podsumowania wyników reklam?
  4. Jak naprawić skuteczność reklam po zmianach?

 

 

  1. Instalacja piksela dla totalnych laików.
  2. Rekomendowane sposoby instalacji piksela w wybranych CMS.
  3. Co się dzieje z danymi piksela, jeśli przeniosę go na inną stronę lub na chwilę usunę?
  4. Czy piksel może działać na dwóch różnych stronach?
  5. Jak samodzielnie zweryfikować problemy w pikselu?
  6. Konwersje niestandardowe vs zdarzenia – co lepsze?
  7. API Konwersji – co to takiego?
  8. Katalog produktów – najważniejsze funkcjonalności.
  9. Rekomendowane sposoby pobierania pliku danych na potrzeby katalogu produktów.

 

 

  1. Jaki cel mają mieć twoje kampanie?
    • Cel: Sprzedaż – jakie kampanie budować?
    • Cel: Wizerunek – jakie kampanie budować?
  2. Budżet kampanii – ile przeznaczyć kasy na reklamy?
    • Jaki budżet kampanii wybrać? Dzienny? Całkowity? Kampanii czy zestawu reklam?
    • Testowanie budżetu na mikro kwotach – czy to ma sens?
    • Duże budżety od samego początku – zabójca reklam?
    • Ile budżetu przeznaczyć na wybraną grupę odbiorców?
    • 500 złotych w miesiąc czy w jeden dzień? Różnice i co lepsze
  3. Struktura kampanii na koncie reklamowym
    • Jak podzielić targetowanie w kampaniach?
    • Jak nazywać kampanie reklamowe?
    • Jak podzielić budżet reklamowy?
    • Jak dzielić akcje promocyjne na osobne kampanie?

 

 

  1. Wybór zdarzenia konwersji – dobre i złe praktyki.
  2. Zamiast Audience Insights, czyli co Facebook powie ci o twojej personie?
  3. Zainteresowania.
  4. Lookalike.
  5. Bardzo szeroko = bardzo nieskutecznie?
  6. Remarketing.
  7. Zaawansowane wykluczanie.
  8. Nakładanie się grup odbiorców – naprawdę takie złe?
  9. Idealna wielkość grupy odbiorców – czy istnieje?
  10. Lokalizacja – dobre i złe pomysły.
  11. Wybór umiejscowień w zestawach reklam.
  12. Optymalizacja pod kątem wyświetleń reklamy.

 

 

  1. Jak stworzyć świetną grafikę reklamową?
  2. Najlepsza reklama to taka…bez grafiki?!
  3. Rodzaje grafik i wideo w reklamach na Facebooku, Instagramie, Marketplace itd.
  4. Jak napisać skuteczny tekst reklamy?
  5. Jak szybko reklamy nudzą się odbiorcom?
  6. Technikalia reklamowe – przewodnik po funkcjonalnościach reklam.
  7. Ważne funkcjonalności obecne w (prawie) każdym formacie reklam.

 

 

  1. Analityka reklam na Facebooku.
  2. Jak analizować w dobie coraz gorszego dostępu do danych?
  3. Optymalizacja reklam na Facebooku.
    • Jak optymalizować aby nie wyzerować?
    • Optymalizacja celu kampanii.
    • Optymalizacja budżetu.
    • Optymalizacja zdarzeń konwersji.
    • Optymalizacja targetowania.
    • Optymalizacja umiejscowień.
    • Optymalizacja reklam.
    • Kiedy warto zacząć optymalizować reklamy?
    • Skalowanie kampanii – jak robić to dobrze?
  4. Jak analizuję i optymalizuję – krok po kroku.

 

 

  1. Jak utworzyć dobry harmonogram reklam?
  2. Jak utworzyć dobry raport z reklam?

 

 

  1. Szybsze tworzenie nowych kampanii, zestawów reklam.
  2. Zmiana atrybucji na poziomie zestawów reklam.
  3. Kontrolowanie wydatków w kampaniach z włączoną optymalizacją budżetu kampanii.
  4. Szybkie wykluczanie w zaawansowanych kampaniach remarketingowych.
  5. Import kampanii do nowego konta reklamowego.

 

 

Krótkie omówienie korzystania z reguł automatycznych oraz dlaczego moim zdaniem… nie warto sobie nimi zaprzątać głowy!

 

 

  1. Nie rozumiesz swoich klientów.
  2. Twój piksel nie działa jak powinien.
  3. Brak ci cierpliwości.
  4. Nie stosujesz wykluczeń w kierowaniu na nowych odbiorców.
  5. Robisz niekontrastowe, nudne grafiki.

 

 

Podsumowanie najważniejszych powodów, dlaczego w Google Analytics bardzo często nie widać wszystkich konwersji z Facebook Ads.

 

 

Krótkie podsumowanie i pożegnanie oraz ważne linki.

 

Ponad 40 pojęć marketingowo-reklamowych wyjaśniony w prosty sposób.

 

chrzn nowa strona - pytania.PNG

Masz pytania dotyczące podręcznika albo płatności?

Napisz maila na [email protected] albo skontaktuj się ze mną poprzez mój fanpage 🙂

Płatności odbywają się poprzez szybkie przelewy PayU. Możesz także skorzystać z BLIK-a albo karty płatniczej (debetowa albo kredytowa).

Podczas składania zamówienia wpisz NIP, aby automatycznie otrzymać fakturę VAT.

Potrzebujesz faktury na firmę spoza Polski? Napisz do mnie, ogarnę sprawę :).

Dodaj do koszyka podręcznik lub pakiet.

Za pakiet podręcznika z moim pierwszym e-bookiem (jeszcze bardziej zaawansowanym i z osobnymi case studies!) zapłacisz 15 złotych netto taniej :).

Wersja indywidualna (1 osoba)

"Profesjonalne reklamy Facebook Ads"

Podręcznik w formacie PDF, epub, mobi
PLN 229
netto
  • Najbardziej zaawansowany podręcznik o reklamach.
    370 stron, w tym ponad 70 case studies.
  • Zawiera także zeszyt ćwiczeń i notatki.

"Profesjonalne reklamy" + "Dlaczego Twoje reklamy NIE działają?"

Zestaw dwóch e-booków o reklamach na Facebooku
PLN298
PLN 293
netto
  • Łącznie prawie 500 stron praktycznej wiedzy o Facebook Ads, wraz z ponad 130 case studies!
  • Zawiera także 2 bonusy z e-booka "Dlaczego Twoje reklamy NIE działają" oraz wszystkie gratisy z e-booka "Profesjonalne reklamy Facebook Ads".

Wersja firmowa (cały dział w firmie - dostęp do 5 osób)

W pełni legalnie udostępnij mój podręcznik w swojej organizacji :). Oszczędź prawie 170 zł netto w ramach zakupu każdej sztuki!

"Profesjonalne reklamy Facebook Ads"

Podręcznik w formacie PDF, epub, mobi
PLN 279
netto
  • Najbardziej zaawansowany podręcznik o reklamach.
    370 stron, w tym ponad 70 case studies.
  • Zawiera także zeszyt ćwiczeń i notatki.

"Profesjonalne reklamy" + "Dlaczego Twoje reklamy NIE działają?"

Zestaw dwóch e-booków o reklamach na Facebooku
PLN358
PLN 343
netto
  • Łącznie prawie 500 stron praktycznej wiedzy o Facebook Ads, wraz z ponad 130 case studies!
  • Zawiera także 2 bonusy z e-booka "Dlaczego Twoje reklamy NIE działają" oraz wszystkie gratisy z e-booka "Profesjonalne reklamy Facebook Ads".