E-book

Genialny

marketing produktów

Poznaj od podszewki marketing najskuteczniejszych graczy na rynku i stwórz własny, niepowtarzalny przepis na sukces.

Zapisz się na listę zainteresowanych i odbierz rabat tuż przed premierą:

Ta książka to sam konkret:

Konkretne efekty kampanii

Skończ z zachwytem nad „kreatywnymi” plakatami i reklamówkami, które nie przynoszą żadnych efektów, poza byciem „viralem”. W tej książce znajdziesz tylko faktycznie skuteczne kampanie.

"Weaponized creativity"

Prawdziwie kreatywne kampanie zachwycają twoich klientów a nie tylko kolegów po fachu. Skończ z inspirowaniem się kampaniami od marketerów dla marketerów.

Esencja kreatywnych strategii

Wspólnie rozłożymy na czynniki pierwsze przyczyny sukcesu konkretnych kampanii marketingowych.

Konkretne rozwiązania bez względu na budżet

Pokażę ci, jak wykorzystać sukces gigantów, by wykuć własny, nawet w małym biznesie.

Wiedza, która się do ciebie "przyklei"

Na końcu każdego rozdziału czekać będą na ciebie quizy wiedzy i inne, sprawdzone techniki przyjemnej nauki. Dzięki temu nie zapomnisz po 5 min., co właśnie przeczytałeś/aś.

Brzmi fajnie? Mam nadzieję, bo Tworzę tę listę zainteresowanych… ze strachu.

 

Że książek o marketingu jest już wręcz „za dużo”.

 

Że kolejna nikogo nie zainteresuje.

 

Że poświęcę miesiące na research oraz pisanie i zwyczajnie mało kto ją kupi.

 

Jeżeli uważasz, tak jak ja, że wciąż brakuje konkretnych książek o marketingu, które zamiast „inspiracji” – uczą – to będzie mi super miło, jeżeli zapiszesz się na listę zainteresowanych.

 

W ten sposób pokażesz mi, że wierzysz w ten projekt.

 

W ramach podziękowania, tuż przed premierą e-booka, otrzymasz ode mnie dodatkowy, specjalny rabat!

Premiera książki odbędzie się za około:

Dni
Godz.
Min.
Sek.

Zapisz się za darmo na listę zainteresowanych

i skorzystaj ze specjalnego, dodatkowego rabatu, który Ci wyślę tuż przed premierą książki!

No dobra, ale kim ja w ogóle jestem?

Nazywam się Natalia Charzyńska i od ponad 8 lat jestem związana z szeroko rozumianym marketingiem oraz reklamą.

 

Uwielbiam konkretną wiedzę bez lania wody, dlatego od ponad 5 lat tworzę kursy i e-booki o Meta Ads oraz marketingu internetowym.

 

Pomysł na tę książkę narodził się już w 2021 roku, ale dopiero teraz mam chwilę czasu, by siąść do niego na poważnie.

 

W mojej karierze robiłam niemal wszystko, co związane z marketingiem: pomogłam stworzyć jeden z największych sklepów home decor – Homla, robiłam social media, reklamy (Meta Ads, Google Ads, Pinterest Ads), przez ponad 4 lata obsługiwałam sklep internetowy, siedziałam na tzw. supporcie (gdy brakowało rąk do pracy!) i w końcu – od ponad 5 lat rozwijam od A do Z swoją własną firmę. Jestem swoim CEO, CMO, CTO, grafikiem, szefem działu kreatywnego, contentowcem, specem od IT i co tylko możesz sobie wymyślić, jeśli chodzi o marketing i ogólnie mały biznes ;).

 

Zbudowałam swoją markę osobistą bez tzw. „znajomości” i bez uczestnictwach w branżowych konferencjach. Za pomocą sprawdzonych taktyk marketingowych generuję dla siebie pięciocyfrowe zyski – każdego miesiąca a dla moich klientów – wielokrotnie większe. 

 

Być może kojarzysz mnie z facebookowych grup o Meta Ads i social media (w tym mojej!), w których jestem aktywna od kilku lat ;).

Pracowałam z takimi markami jak:

Najczęściej zadawane pytania

Szczerze? Jeszcze nie mam pewności, bo jestem w trakcie researchu! Na pewno dokładnie przyjrzę się takim firmom jak Apple czy IKEA, ale mam na oku również kilka sporo mniejszych marek, których marketing jest turbo ciekawy i kreatywny :).

 

Mówiąc zupełnie szczerze – nie wiem, ale zaplanowałam sobie około pół roku na pracę nad tym e-bookiem.

Planowana premiera to więc początek września 2025 roku :).

 

Niestety na chwilę obecną nie planuję wersji papierowej z powodu skomplikowanej logistyki i kosztów.

Gdybym oddała książkę pod kuratelę wydawnictwa, to kilkumiesięczna praca skończyłaby się wypłatą niższą niż średnia krajowa, dlatego jeśli kiedykolwiek zdecyduję się na druk, to będzie to self-publishing :).

 

Każdy kupujący otrzyma książkę w trzech formatach: PDF, mobi oraz epub.

 

Nie mam pojęcia! Na pewno powyżej 300 stron, ale pamiętaj, że moje e-booki zawierają głównie tekst i nie wypełniam ich sztucznie nadmiarem grafik i zdjęć :).

 

Jak najbardziej tak! Przed premierą udostępnię darmowy fragment na stronie sprzedażowej.

Dostaniesz do niej linka, gdy już ją utworzę :).

 

Na chwilę obecną szacuję, że cena po premierze wyniesie 149 zł netto, natomiast cena premierowa to 99 zł netto.

 

Wyślę do ciebie maila prawdopodobnie kilka dni przed oficjalną premierą książki.

W ten sposób kupisz nie tylko taniej, ale i szybciej niż inni :).

 

Jeszcze nie wiem, ale zapewne będzie to dodatkowe -10% od ceny premierowej 🙂

 

A bo to jeden!

 

Jeśli interesuje Cię stricte marketing internetowy, to sprawdź moje darmowe szkolenie dla biznesów usługowych.

 

Jeżeli robisz reklamy Meta Ads, to sprawdź:

 

Możesz też zapisać się do newslettera reklamowego, w którym co miesiąc otrzymasz listę największych zmian i nowości w Meta Ads!

 

Już teraz możesz kupić mój e-book o robieniu skutecznych i zyskownych akcji promocyjnych. Dowiedz się o nim o tutaj.

 

Natomiast wszystkie moje produkty, w tym kursy o Meta Ads znajdziesz na tej stronie.

 

Jasna sprawa! Wystarczy, że po przejściu do kasy uzupełnisz okno z numerem NIP, podczas uzupełniania danych do zamówienia :).

Faktura przyjdzie automatycznie na podanego przez Ciebie maila.