fbpx

Konsultacja konta reklamowego Facebook Ads przyda Ci się szczególnie gdy:

Jako właściciel biznesu:


1. Utknąłeś i nie wiesz, co jest nie tak z reklamą.

2. Nie wiesz, jak zrobić skuteczną reklamę w Twojej branży.

3. Chcesz połączyć marketing z reklamami w profesjonalny sposób..

Jako freelancer:


1. Potrzebujesz "świeżego spojrzenia" na reklamy swoje lub klienta.

2. Potrzebujesz pogłębionej analizy całego konta reklamowego.

3. Efektywność reklam gwałtownie spada i chcesz znaleźć powód, dlaczego.

Etapy konsultacji Facebook Ads

Zapoznaję się z briefem od Klienta

Wypełnij formularz kontaktowy - postaraj się uzupełnić jak największą liczbę pól. Jest on niezbędny do tego, bym wiedziała, pod jakim kątem analizować konto reklamowe. Dzięki temu oszczędzimy sporo czasu na wymianę informacji poprzez maila 🙂

Robię wstępną analizę reklam lub brandu

Przed rozmową sprawdzam stronę www Twojej marki, by wychwycić ewentualne oczywiste problemy, utrudniające wejście na nią lub dokonanie zakupów. Sprawdzam również, jak wyglądają reklamy, jeśli są aktywne.

Umawiam się na rozmowę

Rozmowa polega na połączeniu głosowym poprzez Skype, Microsoft Teams lub Messengera. Możesz mi udostępnić ekran, abyśmy mogli porozmawiać o reklamach bez fizycznego dostępu do konta reklamowego. Istnieje też możliwość konsultacji pisemnej, np. na Messengerze.

Wystawiam fakturę VAT

Po rozmowie wystawiam fakturę VAT na dane Twoje lub Twojej firmy. Możemy też umówić się na kolejne konsultacje lub audyt całego konta reklamowego, jeżeli potrzebujesz kompleksowej analizy Twoich kampanii Facebook Ads oraz piksela :).

Cześć, jestem Natalia!​

Od ponad 5 lat robię reklamy w Facebook i Google Ads.

 

Mam wieloletnie doświadczenie nie tylko w branży reklamowej, ale również w social media i e-commerce.

 

Współtworzyłam jeden z największych sklepów online home decor w Polsce.

Obecnie pomagam małym oraz dużym firmom robić lepsze reklamy na Facebooku.

 

Moje publikacje znajdziesz m.in. w Magazynie Social Media Manager, Bazie Wiedzy agencji reklamowej Social Tigers, czy na blogu Mały Marketing.

Napisałam ponad 90 rozbudowanych, eksperckich artykułów na moim blogu oraz nagrałam niemal równie dużo odcinków podcastu.

 

Robię kampanie reklamowe na Facebooku, Instagramie, w Messengerze i Audience Network.

Mój średni ROAS (zwrot z inwestycji marketingowej) osiąga w przypadku kampanii sprzedażowych średnio minimum 1477% (14.77), czyli wydając każdą 1 zł zarobiłam dla klienta prawie 15 zł.

Wybierz czas trwania konsultacji

Jeśli masz problem z wyborem, co jest najlepsze dla Ciebie – napisz maila na [email protected] lub skontaktuj się poprzez mój fanpage 🙂

Mini konsultacja reklamowa

30 minut rozmowy
PLN 125
netto
  • - Idealna, gdy potrzebujesz świeżego spojrzenia na reklamy lub masz kilka szybkich pytań.
  • - Współnie analizujemy wyniki reklamowe
  • - Odpowiadam na Twoje pytania dotyczące reklam jednej lub kilku marek

Standardowa konsultacja reklamowa

60 minut rozmowy
PLN 230
netto
  • - W sam na dłuższą rozmowę lub analizę reklam poprzez udostępnienie mi twojego ekranu
  • - Wspólnie oceniamy sposób targetowania
  • - Wspólnie analizujemy wyniki reklamowe

Pakiet konsultacji reklamowych

4 godziny rozmowy
PLN 880
netto
  • - Kilkutygodniowy mentoring lub 2-3 intensywne spotkania
  • - Wspólnie ustawiamy kampanie reklamowe
  • - Wspólnie analizujemy wyniki reklamowe
  • - Wspólnie optymalizujemy nowe lub stare kampanie reklamowe

Co dalej?

1. Skontaktuj się!

Jeśli chcesz zamówić konsultację, napisz do mnie na fanpage'u, mailowo lub wypełnij formularz na tej stronie.

2. Umów się na rozmowę

Konsultacji reklamowych udzielam od poniedziałku do piątku od godz. 14 do 17. W wiadomości określ, poprzez jaką aplikację chcesz odbyć rozmowę - Skype, Messenger, Microsoft Teams.

3. Opisz swój problem

Przedstaw w 2-3 zdaniach swój problem - poprzez maila lub wiadomość na fanpage'u. W ten sposób lepiej zrozumiem temat i będę w stanie przygotować się do konsultacji 🙂

4. Opłać fakturę

Po rozmowię wysyłam Ci fakturę - niezależnie, czy jesteś firmą, czy osobą fizyczną. Podaj swój NIP w briefe lub dane adresowe, abym mogła ją wystawić.

Wypełnij krótki brief

Przewidywany lub obecny
Według piksela lub Google Analytics. Podaj liczbę.
Twój NIP (jeśli masz firmę) lub Imię, nazwisko i adres (osoba prywatna)
Ta strona korzysta z plików cookies. Zajrzyj do Polityki prywatności albo zamknij to okno :)