Audyt konta reklamowego Facebook Ads

to szczególnie przydatny raport jeżeli:

Jako właściciel biznesu:


1. Nie jesteś pewien, czy twój specjalista wyciska maksimum z reklam.

2. Potrzebujesz informacji, jak samodzielnie lepiej ustawiać reklamy i jakie błędy popełniłeś.

3. Chcesz sprawdzić, czy agencja reklamowa prawidłowo ustawia kampanie.

Jako freelancer/specjalista:


1. Potrzebujesz "świeżego spojrzenia" na reklamy swoje lub klienta.

2. Chcesz nauczyć się optymalizować i analizować reklamy.

3. Chcesz poszerzyć swoje umiejętności reklamowe o nowe branże, np. e-commerce.

Etapy audytu reklamowego Facebook Ads

Zapoznaję się z briefem od Klienta

Wypełnij formularz kontaktowy - pojawi się po kliknięciu w "Chcę zamówić audyt". Postaraj się uzupełnić jak największą liczbę pól. Jest on niezbędny do tego, bym wiedziała, pod jakim kątem analizować konto reklamowe. Dzięki temu oszczędzimy sporo czasu na wymianę informacji poprzez maila 🙂

Sprawdzam poprawność instalacji Piksela

To najważniejszy etap analizy konta reklamowego. Błędnie zaimplementowany kod piksela może poważnie zaburzyć dane i wręcz uniemożliwić poprawną analizę konta reklamowego. Na ogół niestety niewiele firm podejmuje się tego zadania.

Robię krótką analizę strony www

Analizę strony przeprowadzam pod kątem wpływu jej funkcjonalności na reklamę. Nawet najbardziej kreatywna reklama nie pomoże w sprzedaży, jeżeli sklep internetowy będzie ciężki i powolny a obrazki i opisy na stronie nieatrakcyjne.

Dokładnie analizuję reklamy na koncie

Po wstępnej analizie czas na sprawdzenie ważnych szczegółów. Przy każdym audycie sprawdzam 4-5 ostatnich kampanii, które wydały najwięcej w ostatnich 30 dniach. Jeśli chcesz, bym przeanalizowała jakąś konkretną kampanię z przeszłości - jest to również możliwe. Analizuję, co zostało zrobione dobrze, a co źle i dokładnie opisuję, jak poprawić ewentualne błędy. Daję również przykłady copy, czy grafik, które moim zdaniem zadziałałyby lepiej.

Dokładnie analizuję targetowanie reklam

Utworzenie grupy odbiór to dopiero pierwszy etap. Kolejnym jest właściwy dobór jej do konkretnej reklamy. Na tym etapie sprawdzam również, czy grupy reklam zawierają poprawne wykluczenia oraz, czy np. wybrane zainteresowania pasują do reklamy , są efektywne i nie są zbyt wąskie lub ogólne.

Przekazuję propozycję dalszych działań

W raporcie znajdziesz wszystkie informacje, które pomogą Ci zrozumieć, jakie popełniłeś błędy w reklamach (lub agencja/freelancer, którego zatrudniasz), które czynności wykonałeś dobrze oraz otrzymasz szczegółowe wskazówki, jak robić lepsze reklamy i skuteczniej targetować twoich potencjalnych klientów.

Kim ja w ogóle jestem? No więc:

Mam na imię Natalia i od 6 lat profesjonalnie robię reklamy Facebook Ads.

Mam wieloletnie doświadczenie nie tylko w branży reklamowej, ale również w social media i e-commerce.

Współtworzyłam jeden z największych sklepów online home decor w Polsce.

Obecnie pomagam małym oraz dużym firmom robić lepsze reklamy na Facebooku.

Moje publikacje znajdziesz m.in. w magazynie Sprawny.Marketing, Magazynie Social Media Manager, Bazie Wiedzy agencji reklamowej Tigers, czy na blogu Mały Marketing. Napisałam ponad 100 rozbudowanych, eksperckich artykułów na moim blogu oraz nagrałam niemal równie dużo odcinków podcastu.

Od jakiegoś czasu możesz przeczytać mojego e-booka „Dlaczego Twoje reklamy NIE działają? 32 nieoczywiste powody”.

Być może kojarzysz mnie z grupy "Tygrysy Socialu", w której jestem aktywna od przeszło 3 lat ;).

Ile kosztuje audyt konta reklamowego?

Obliczenia są szacunkowe – potwierdź je, wysyłając formularz, po zaznaczeniu „Chcę zamówić audyt” :).

Jeśli masz problem z wyborem, co jest najlepsze dla Ciebie – napisz maila na [email protected] lub skontaktuj się poprzez mój fanpage 🙂

W formularzu zdecyduj się, czy preferujesz samodzielne obliczenie kosztu na podstawie konkretnych kampanii, zestawów i reklam, czy zdajesz się na moją wiedzę i decydujesz się na stały koszt :).

Wybierając standardowy audyt, analizuję do 5 kampanii, do 8 zestawów i do 10 reklam.

Pełny audyt Facebook Ads na podstawie kalkulatora

od PLN 300
netto
  • Sprawdzenie piksela Facebooka
  • • Ocena sposobu targetowania
  • • Analiza wyników reklamowych
  • • Weryfikacja jakości reklam
  • • Obszerny raport końcowy

Pełny audyt konta reklamowego FB Ads

PLN 1199
netto
  • • Analiza do 5 kampanii, 8 zestawów reklam i 10 reklam.
  • • Sprawdzenie piksela Facebooka
  • • Ocena sposobu targetowania
  • • Analiza wyników reklamowych
  • • Weryfikacja jakości reklam
  • • Obszerny raport końcowy

Pełny audyt konta reklamowego + 1h konsultacji

PLN 1467
netto
  • 1h konsultacji kilka dni po wdrożeniu przez klienta zmian wg raportu
  • • Analiza do 5 kampanii, 8 zestawów reklam i 10 reklam.
  • • Sprawdzenie piksela Facebooka
  • • Ocena sposobu targetowania
  • • Analiza wyników reklamowych
  • • Weryfikacja jakości reklam
  • • Obszerny raport końcowy

Zamów audyt i oblicz koszt

Wypełnij formularz, by wysłać zapytanie o audyt :).

Przy okazji obliczysz jego koszt, jeśli wybierzesz skorzystanie z kalkulatora.

Trwa wczytywanie
Nie wiesz jak obliczyć liczbę kampanii, zestawów i reklam?

Obejrzyj krótkie wideo:

Co dalej?

1. Skontaktuj się!

Jeśli chcesz zamówić audyt, napisz do mnie na fanpage'u, mailowo lub wypełnij formularz na tej stronie.

2. Nadaj dostępy

Nadaj mi dostęp do konta reklamowego, piksela, katalogu (jeśli taki istnieje) oraz podstawowy dostęp do fanpage'a, bym mogła podejrzeć wygląd reklam. Dokładny poradnik wideo jak to zrobić znajdziesz tutaj.

3. Zapłać fakturę

Przed wykonaniem audytu proszę Cię o wysłanie mi potwierdzenia płatności za fakturę lub podsyłam Ci link do szybkiej płatności w moim sklepie, jeśli wolisz zapłacić BLIKiem, kartą lub szybkim przelewem PayU. Po otrzymaniu płatności mogę rozpocząć audyt.

4. Odbierz raport po audycie

W ciągu następnych maksymalnie 5 dni roboczych wykonam audyt i wyślę Ci mailowo szczegółowy raport. Jeśli potrzebujesz konsultacji po audycie - sprawdź pakiet audyt + 1h konsultacji.

Wypełnij krótki brief

Wszystkie usługi są płatne z góry.
Przewidywany lub obecny
Twój NIP (jeśli masz firmę) lub Imię, nazwisko i adres (osoba prywatna)
Zasady dostępne TUTAJ.
Zawieszenie audytów, konsultacji, naprawy piksela

Na okres czerwca i lipca zawieszam wykonywanie usług konsultacji, audytów i naprawy piksela. Nie przyjmuję też nowych klientów do prowadzenia kont reklamowych.

 

Jeśli mimo to chcesz się umówić, wypełnij formularz i podaj, jaki termin Ci odpowiada w sierpniu, wrześniu czy październiku :). Konsultuję zawsze we wtorki i środy od 9 do 14:00 włącznie.

 

Pamiętaj, że wciąż możesz kupić mój podręcznik do reklam – link znajdziesz w menu :).