Przestań tracić kasę.

Zacznij zarabiać.

Rabatowanie. Up-selling i cross-selling. Marketing.
Reklamy Meta i Google Ads.

Zmień swoje strategie sprzedażowe w potężne narzędzie generowania zysków i lojalności klientów.

Skorzystaj z metody 12 skutecznych kroków, które przygotują Cię do każdej akcji promocyjnej.

 

Poznaj techniki promocyjne dopasowane do dzisiejszego dynamicznego rynku. Nie pozwól, aby Twoje kampanie pozostały w tyle.

 

Zainwestuj w wiedzę, która przekształci Twoje działania promocyjne w sukces.

Dla kogo jest ten poradnik?

Przedsiębiorców

  • Chcesz dowiedzieć się, jak wybrać produkt/usługę, który warto przecenić.
  • Chcesz obliczyć optymalny rabat, na którym zarobisz.
  •  Zastanawiasz się, czy w czasie kryzysu zmieniają się zachowania konsumentów.
  • Nie wiesz czym jest dyrektywa Omnibus i czy warto się nią martwić.
  • Chcesz poznać wszystkie sposoby rabatowania oraz ich wady i zalety.
  • Chcesz się wyróżnić w branży, oferując coś wyjątkowego.
  • Potrzebujesz strategii promocji, która nie zniszczy a wzmocni Twoją markę.

Marketerów/Performance specjalistów

  • Poszukujesz sprawdzonych technik, jak przekonać klientów, by skorzystali z akcji promocyjnej.
  • Chcesz nauczyć się czym jest up- i cross-selling oraz jak go wdrożyć w kontekście dużej akcji promocyjnej.
  • Chcesz porządnie przygotować e-mail marketing firmy.
  • Chcesz poznać sprawdzone techniki „podgrzewania” odbiorców w social mediach oraz na www.
  • Chcesz dowiedzieć się, jak robić skuteczne reklamy na FB, IG oraz w Google Ads oraz czy w ogóle warto je puszczać podczas Black Friday i Świąt.

Poznaj różnicę

Ten e-book

Cena

120 zł netto.

Wartość

Zwróci się wielokrotnie, gdy wdrożysz choćby 1 krok.

Dostęp

Natychmiastowy i na zawsze.

Konkret

Case studies i konkretne techniki marketingowo-sprzedażowe.

Twój czas

2-3 godziny spokojnego czytania.

Inne kursy o sprzedaży i marketingu

Cena

Kilka tysięcy złotych. Minimum.

Wartość

Zwróci się tylko, jeśli potrafisz przerobić teorię na praktykę.

Dostęp

Okna sprzedażowe. Dostęp na rok.

Konkret

Absolutne podstawy marketingu, sama teoria, brak konkretnych case studies.

Twój czas

Wiele tygodni nauki.

Metoda 12 kroków do zyskownej akcji:

Ustal KPI
Czytaj więcej
Czyli ustal, jaki efekt mają osiągnąć twoje kampanie sprzedażowe.
Wybierz, co przecenić
Czytaj więcej
Uwzględniając m.in. sezonowość, marżę, popularność produktu / usługi.
Wybierz typ akcji promocyjnej.
Czytaj więcej
W oparciu o ich wady i zalety oraz efekt, jaki chcesz osiągnąć.
Sprawdź, ile możesz dać rabatu
Czytaj więcej
Od tego zależy, czy kampanie przyniesie zysk czy tylko przychód.
Ustal budżet reklamowy
Czytaj więcej
Ile więcej warto wydać? Czy wyłączać aktywne kampanie?
Przemyśl swój e-mail marketing
Czytaj więcej
Jakie rodzaje maili warto wysyłać i kiedy? Jakie nagłówki stosować?
Wiedz, kiedy zacząć
Czytaj więcej
Ani za wcześnie ani za późno.
Przygotuj się na problemy
Czytaj więcej
By nie zaskoczyły cię w najmniej odpowiednim momencie: online i offline.
Sprawdź mechanikę promocji
Czytaj więcej
Aby nie zaliczyć klapy finansowej.
Przygotuj sklep
Czytaj więcej
Do obsługi wzmożonego ruchu: online i offline.
Zacznij komunikację
Czytaj więcej
By wywołać hype i przypomnieć o starcie promocji.
Działaj kreatywnie
Czytaj więcej
Utrzymuj uwagę klientów podczas trwania akcji promocyjnej.

Dodatkowe zagadnienia:

Statystyki i badania​

  • Czy zainteresowanie Black Friday rośnie czy maleje?
  • Co Polacy kupują z okazji BF i czy wierzą w przeceny?
  • Czego NIENAWIDZĄ klienci podczas BF?
  • Czy Black Friday opłaca się firmom?
  • Co Polacy dostają z okazji Bożego Narodzenia?
  • Czy reklamowanie się w Święta ma sens?

Polityka cenowa​

  • Czym jest elastyczność cenowa i jaki ma wpływ na akcje promo?
  • Jakie rabaty stosować i kiedy?
  • Jak obliczyć maksymalny opłacalny dla Ciebie rabat? Produkty, usługi, SaaS
  • Jakie taktyki stosować, jeśli nie chcesz dać rabatu?
  • Strategia cross-sellingu i up-sellingu. Produkty oraz usługi.

Strategia mark.​

  • Jakie techniki wpływu warto stosować, by nakłonić klienta do zakupu?
  • Jak obliczyć KPI akcji? Jakie są rodzaje KPI i które wybrać?
  • Strategia e-mail marketingowa podczas dużych promocji.
  • Jakie działania wybrać, w zależności od budżetu, czasu i liczby pracowników?

Reklamy na Black Friday

  • Reklamy Meta Ads – case studies. Cele kampanii, targetowanie, reklamy oraz kiedy zacząć promocję.
  • Reklamy Google Ads – case studies. Typy kampanii, targetowanie, reklamy. Moja perspektywa oraz specjalistów z innych firm.

Reklamy na Boże Narodzenie

  • Reklamy Meta Ads – case studies. Cele kampanii, targetowanie, reklamy oraz kiedy zacząć promocję.
  • Reklamy Google Ads – case studies. Typy kampanii, targetowanie, reklamy. Moja perspektywa oraz specjalistów z innych firm.
  • Przykłady kampanii reklamowych z okazji Bożego Narodzenia i Wielkanocy.

Najlepsze akcje marketingowe

  • Przykłady najbardziej kreatywnych akcji marketingowo – sprzedażowych z okazji Walentynek. Wielkanocy, Halloween, Black Friday i XMAS.

Poradnik kupujesz w 3 formatach:

PDF

EPUB

MOBI

Najwygodniej się go czyta na tablecie, Kindle’u lub innym czytniku, ale jeśli masz do dyspozycji tylko telefon lub tablet to polecam apkę Lithium :).

 

Wersja PDF ma dodatkowe elementy wizualne uprzyjemniające czytanie :).

Pobierz pierwsze spis treści i 11 przykładowych stron:

bez podawania maila!

Bonusy

Tylko dla kupujących

wartość: ok. 349 zł

Wszyscy kupujący otrzymują dostęp do zamkniętej grupy na Facebooku. Odpowiadam na każde pytanie, na które znam odpowiedź 😉 i mamy tam naprawdę fajną atmosferę :).

Do grupy obecnie może dołączyć każdy, ale tylko kupujący otrzymują gwarancję odpowiedzi prosto ode mnie :).

Wartość: ok. 300 zł netto rocznie.

Szablon checklisty, dzięki któremu nie zapomnisz o niczym, podczas przygotowań do akcji promocyjnej ;).

 

Wartość: 49 zł netto.

Już teraz kup swój egzemplarz!

W pakiecie z moimi e-bookami o reklamach oszczędzisz do 67 zł netto!

EBOOK

"Akcje promocyjne"

PLN 119
netto
  •  

124,95 zł brutto

Poradnik „Akcje promocyjne. Jak robić je DOBRZE?” – nowe wydanie!

PAKIET dwóch ebooków

"Profesjonalne reklamy Facebook Ads" + "Akcje promocyjne"

PLN328
PLN 295
netto
  •  

310,59 zł brutto

Najniższa cena w ostatnich 30 dniach: 291 zł netto.

Łącznie ponad 700 stron praktycznej wiedzy o Facebook Ads i marketingu internetowym!

Poradnik „Akcje promocyjne. Jak robić je DOBRZE?” + darmowy audiobook!

Podręcznik „Profesjonalne reklamy Facebook Ads” – ponad 600 stron samego mięsa!

PAKIET trzech ebooków

"Akcje promocyjne" + "Profesjonalne reklamy FB" + "Dlaczego Twoje reklamy NIE działają?"

PLN467
PLN 396
netto
  •  

416,80 zł brutto

Najniższa cena w ostatnich 30 dniach: 389 zł netto.

KOMPLETNA wiedza o zaawansowanym Facebook Ads i marketingu na duże okazje!

Poradnik „Akcje promocyjne. Jak robić je DOBRZE?” – nowe wydanie!

Podręcznik „Profesjonalne reklamy Facebook Ads” – ponad 600 stron samego mięsa!

E-book „Dlaczego Twoje reklamy NIE działają?” – dodatkowe 130 stron i 50 case studies!

Kim ja w ogóle jestem?

Mam na imię Natalia i od 6 lat profesjonalnie robię reklamy Facebook Ads. Przez ponad 4 lata byłam też specjalistą e-commerce w dużym sklepie home decor.

Mam wieloletnie doświadczenie nie tylko w branży reklamowej, ale również w social media i e-commerce.

Obecnie pomagam małym oraz dużym firmom robić lepsze reklamy na Facebooku.

Być może kojarzysz mnie z grupy "Tygrysy Socialu", w której jestem aktywna od przeszło 3 lat ;).

Pracowałam z takimi markami jak:

Rzuć okiem na opinie o moich produktach i usługach:

Wszystkie pochodzą z mojego fanpage’a na Facebooku.

Masz pytania dotyczące podręcznika albo płatności?


Napisz maila na [email protected] albo skontaktuj się ze mną poprzez mój fanpage 🙂

Płatności odbywają się poprzez szybkie przelewy PayU. Możesz także skorzystać z BLIK-a albo karty płatniczej (debetowa albo kredytowa).

Podczas składania zamówienia wpisz NIP, aby automatycznie otrzymać fakturę VAT.

Potrzebujesz faktury na firmę spoza Polski? Napisz do mnie, ogarnę sprawę :).

Prawie niczym. Postanowiłam zmienić tytuł tego poradnika na mocniej korespondujący z tym, co znajduje się w e-booku. 

Treść poradnika pozostała identyczna, ale nieco zmieniłam kolejność rozdziałów oraz napisałam nowy wstęp. To wszystko!

 

Moje e-booki piszę bez zbędnej nowomowy oraz pseudonaukowego słownictwa. W tym poradniku starałam się przekazać wiedzę w taki sposób, by była przydatna zarówno dla zupełnych laików marketingu, jak i doświadczonych przedsiębiorców i marketerów.

Zapewne dobrze wiesz, że ilu marketerów tyle opinii na dany temat ;), więc myślę, że tak. E-book zawiera mój punkt widzenia na marketing i reklamy podczas dużych akcji typu Black Friday. Jeśli chcesz go poznać i dowiedzieć się czegoś konkretnego (a nie tylko „zainspirować”) to zapraszam :).

Jest! Drugie wydanie napisałam w listopadzie 2023 roku, więc obejmuje informacje statystyczne zarówno z lat 2020 i 2021, jak i 2022 roku. Większość e-booka to tzw. treść evergreen, czyli ponadczasowa :).

 

Konsultacje są dużo droższe niż ten e-book, dlatego zawsze polecam zapoznanie się z poradnikiem.

 

Jeśli masz po jego lekturze jakieś pytania, dopiero wtedy warto udać się na konsultacje :). Podczas rozmowy dowiesz się mniej więcej tego, co z książki, więc nie warto przepłacać.

 

Szczegółowy spis treści:

1. Zastosuj regułę niedostępności (FOMO).
2. Darmowa dostawa od (absurdalnie) niskiej kwoty zakupu.
3. Wzajemność.
4. Zaangażowanie.
5. Popularność.

 

  • E-commerce
  • Usługi
  • Jak obliczyć elastyczność cenową?
  • Jak obliczyć procentową zmianę popytu/podaży?
  • Co ma wpływ na elastyczność cenową?
  • Dlaczego warto znać elastyczność cenową?

 

Na czym polega dyrektywa Omnibus i czy każdy musi jej przestrzegać? Jeśli tak, to kiedy?

 

  • Dlaczego MUSISZ ustalić KPI?
  • Rodzaje KPI
  • Jakie czynniki wewnętrzne mają wpływ na KPI?
  • Jakie czynniki zewnętrzne mają wpływ na KPI?

 

  • E-commerce: Jakie produkty wybrać do promocji?
  • Usługi: Jakie usługi wybrać do promocji?


  • Ile musisz zarobić, by rabat ci się opłacił?
  • Rabat bywa większym ryzykiem, niż szansą. Dlaczego?
  • Jakie rabaty warto stosować?
  • Lista wszystkich rodzajów rabatowania
  • Rabaty procentowe
  • Rabaty kwotowe
  • Rabaty za lojalność
  • “Fanty” zamiast rabatów
  • Rabat kwotowy czy procentowy – który wybrać?
  • Unikatowy vs ogólny kupon rabatowy – który lepszy?
  • Jak stworzyć wygodny do użycia kupon promocyjny?
  • Psychologia promocji – jak nie zniszczyć wartości marki?
  • Branża premium – jak ugryźć promocję?

 

  • Kalkulator maksymalnego rabatu
  • Podglądaj konkurencję – z głową

 

Ile warto wydać na reklamy z okazji np. Black Friday, XMAS? Czy warto wyłączać aktywne kampanie reklamowe?

 

  • Jak zachęcić do zostawienia maila?
  • Jakie nagłówki warto stosować?
  • Rodzaje promocyjnych maili

 

Kiedy warto zacząć promocję, by nie zrobić falstartu?

 

  • Sklepy internetowe
  • Usługi
  • Sklepy stacjonarne
  • Sklep internetowy
  • Sklep/salon stacjonarny



  • Zmodyfikuj politykę zwrotów
  • Dodaj nowe metody płatności i dostawy
  • Ułatw kontakt
  • Przetestuj szybkość strony
  • Sprawdź, czy twoja strona to uciągnie
  • Sprawdź, co denerwowało klientów
  • Przygotuj sklep stacjonarny

 

  • ”Podgrzewaj atmosferę” poprzez social media
  • Poplotkuj trochę. O swoich produktach
  • Przypomnij o sobie tuż przed startem

 

  • Połącz siły… z konkurencją
  • Utrzymuj zainteresowanie podczas akcji promocyjnej
  • Ostatnia prosta, czyli ostatni dzień akcji

 

  • Skąd się wzięły Walentynki? Krótka historia
  • Popularność Walentynek w Polsce
  • Co Polacy robią w Walentynki?
  • Co Polacy kupują na Walentynki?

 

  • Skąd się wziął Black Friday? Krótka historia
  • Jak rosła popularność Black Friday w Polsce
  • Black Friday według przedsiębiorców
  • Czy Black Friday w ogóle się opłaca?
  • Czy w Black Friday warto dbać o marketing?
  • Czego ludzie NIENAWIDZĄ podczas Black Friday?

 

  • Czy Boże Narodzenie jest…popularne?
  • Co Polacy dostają z okazji Świąt Bożego Narodzenia?
  • Kiedy Polacy zaczynają przygotowania do Świąt?
  • Czy Święta Bożego Narodzenia to czas na marketing?
  • Czy reklamowanie się w święta jest opłacalne?

 

  • Walentynki
  • Wielkanoc
  • Halloween
  • Black Friday
  • Boże Narodzenie

 

Już teraz kup swój egzemplarz!

W pakiecie z moimi e-bookami o reklamach oszczędzisz do 67 zł netto!

EBOOK

"Akcje promocyjne"

PLN 119
netto
  •  

124,95 zł brutto

Poradnik „Akcje promocyjne. Jak robić je DOBRZE?” – nowe wydanie!

PAKIET dwóch ebooków

"Profesjonalne reklamy Facebook Ads" + "Akcje promocyjne"

PLN328
PLN 295
netto
  •  

310,59 zł brutto

Najniższa cena w ostatnich 30 dniach: 291 zł netto.

Łącznie ponad 700 stron praktycznej wiedzy o Facebook Ads i marketingu internetowym!

Poradnik „Akcje promocyjne. Jak robić je DOBRZE?” + darmowy audiobook!

Podręcznik „Profesjonalne reklamy Facebook Ads” – ponad 600 stron samego mięsa!

PAKIET trzech ebooków

"Akcje promocyjne" + "Profesjonalne reklamy FB" + "Dlaczego Twoje reklamy NIE działają?"

PLN467
PLN 396
netto
  •  

416,80 zł brutto

Najniższa cena w ostatnich 30 dniach: 389 zł netto.

KOMPLETNA wiedza o zaawansowanym Facebook Ads i marketingu na duże okazje!

Poradnik „Akcje promocyjne. Jak robić je DOBRZE?” – nowe wydanie!

Podręcznik „Profesjonalne reklamy Facebook Ads” – ponad 600 stron samego mięsa!

E-book „Dlaczego Twoje reklamy NIE działają?” – dodatkowe 130 stron i 50 case studies!