Przestań tracić kasę.

Zacznij zarabiać.

Rabatowanie. Up-selling i cross-selling. Marketing.
Reklamy Meta i Google Ads.

Zmień swoje strategie sprzedażowe w potężne narzędzie generowania zysków i lojalności klientów.

Skorzystaj z metody 12 skutecznych kroków, które przygotują Cię do każdej akcji promocyjnej.

 

Poznaj techniki promocyjne dopasowane do dzisiejszego dynamicznego rynku. Nie pozwól, aby Twoje kampanie pozostały w tyle.

 

Zainwestuj w wiedzę, która przekształci Twoje działania promocyjne w sukces.

Dla kogo jest ten poradnik?

Przedsiębiorców

  • Chcesz dowiedzieć się, jak wybrać produkt/usługę, który warto przecenić.
  • Chcesz obliczyć optymalny rabat, na którym zarobisz.
  •  Zastanawiasz się, czy w czasie kryzysu zmieniają się zachowania konsumentów.
  • Nie wiesz czym jest dyrektywa Omnibus i czy warto się nią martwić.
  • Chcesz poznać wszystkie sposoby rabatowania oraz ich wady i zalety.
  • Chcesz się wyróżnić w branży, oferując coś wyjątkowego.
  • Potrzebujesz strategii promocji, która nie zniszczy a wzmocni Twoją markę.

Marketerów/Performance specjalistów

  • Poszukujesz sprawdzonych technik, jak przekonać klientów, by skorzystali z akcji promocyjnej.
  • Chcesz nauczyć się czym jest up- i cross-selling oraz jak go wdrożyć w kontekście dużej akcji promocyjnej.
  • Chcesz porządnie przygotować e-mail marketing firmy.
  • Chcesz poznać sprawdzone techniki „podgrzewania” odbiorców w social mediach oraz na www.
  • Chcesz dowiedzieć się, jak robić skuteczne reklamy na FB, IG oraz w Google Ads oraz czy w ogóle warto je puszczać podczas Black Friday i Świąt.

Poradnik kupujesz w 3 formatach:

PDF

EPUB

MOBI

Najwygodniej się go czyta na tablecie, Kindle’u lub innym czytniku, ale jeśli masz do dyspozycji tylko telefon lub tablet to polecam apkę Lithium :).

 

Wersja PDF ma dodatkowe elementy wizualne uprzyjemniające czytanie :).

Pobierz pierwsze spis treści i 11 przykładowych stron:

bez podawania maila!

Już teraz kup swój egzemplarz!

Kup tylko e-booka lub sprawdź pakiety

15 % taniej

– przy zakupie 2 lub 3 dowolnych produktów.

20 % taniej

– przy zakupie dowolnych 4+ produktów

"Akcje promocyjne"

119 zł netto

124,95 zł brutto

Najniższa cena z ost. 30 dni: 83 zł netto.

Ponad 200 stron konkretnych porad, jak robić bardziej zyskowne akcje promo – w usługach i e-commerce.

46 zł taniej

'"Akcje promocyjne" + "Profesjonalne reklamy"

Łącznie prawie 800 stron praktycznej wiedzy o reklamach na FB i IG!

381 zł netto

450,18 zł brutto

Najniższa cena z ost. 30 dni: 243 zł netto.

E-book „Akcje promocyjne”

Podręcznik „Profesjonalne reklamy Facebook Ads” – najbardziej zaawansowany kurs o Meta Ads na rynku.

71 zł taniej

Pakiet eksperta Meta Ads i marketingu

Komplet moich wszystkich produktów dla zaawansowanych! Zostań wymiataczem performance marketingu.

507 zł netto

605,95 zł brutto

Najniższa cena z ost. 30 dni: 303 zł netto.

E-book „Akcje promocyjne”.

Podręcznik „Profesjonalne reklamy Facebook Ads” oraz wszystkie dodatki (szablony, checklisty, infografiki).

Kurs wideo „Skalowanie kampanii Facebook Ads”, który pomoże ci logicznie i profesjonalnie wydawać budżet reklamowy. 

Kim ja w ogóle jestem?

Mam na imię Natalia i od 6 lat profesjonalnie robię reklamy Facebook Ads. Przez ponad 4 lata byłam też specjalistą e-commerce w dużym sklepie home decor.

Mam wieloletnie doświadczenie nie tylko w branży reklamowej, ale również w social media i e-commerce.

Obecnie pomagam małym oraz dużym firmom robić lepsze reklamy na Facebooku.

Być może kojarzysz mnie z grupy "Tygrysy Socialu", w której jestem aktywna od przeszło 3 lat ;).

Pracowałam z takimi markami jak:

Rzuć okiem na opinie o moich produktach i usługach:

Wszystkie pochodzą z mojego fanpage’a na Facebooku.

Masz pytania dotyczące podręcznika albo płatności?


Napisz maila na natalia@charzynska.pl albo skontaktuj się ze mną poprzez mój fanpage 🙂

Płatności odbywają się poprzez szybkie przelewy PayU. Możesz także skorzystać z BLIK-a albo karty płatniczej (debetowa albo kredytowa).

Podczas składania zamówienia wpisz NIP, aby automatycznie otrzymać fakturę VAT.

Potrzebujesz faktury na firmę spoza Polski? Napisz do mnie, ogarnę sprawę :).

Prawie niczym. Postanowiłam zmienić tytuł tego poradnika na mocniej korespondujący z tym, co znajduje się w e-booku. 

Treść poradnika pozostała identyczna, ale nieco zmieniłam kolejność rozdziałów oraz napisałam nowy wstęp. To wszystko!

 

Moje e-booki piszę bez zbędnej nowomowy oraz pseudonaukowego słownictwa. W tym poradniku starałam się przekazać wiedzę w taki sposób, by była przydatna zarówno dla zupełnych laików marketingu, jak i doświadczonych przedsiębiorców i marketerów.

Zapewne dobrze wiesz, że ilu marketerów tyle opinii na dany temat ;), więc myślę, że tak. E-book zawiera mój punkt widzenia na marketing i reklamy podczas dużych akcji typu Black Friday. Jeśli chcesz go poznać i dowiedzieć się czegoś konkretnego (a nie tylko „zainspirować”) to zapraszam :).

Jest! Drugie wydanie napisałam w listopadzie 2023 roku, więc obejmuje informacje statystyczne zarówno z lat 2020 i 2021, jak i 2022 roku. Większość e-booka to tzw. treść evergreen, czyli ponadczasowa :).

 

Konsultacje są dużo droższe niż ten e-book, dlatego zawsze polecam zapoznanie się z poradnikiem.

 

Jeśli masz po jego lekturze jakieś pytania, dopiero wtedy warto udać się na konsultacje :). Podczas rozmowy dowiesz się mniej więcej tego, co z książki, więc nie warto przepłacać.

 

Szczegółowy spis treści:

1. Zastosuj regułę niedostępności (FOMO).
2. Darmowa dostawa od (absurdalnie) niskiej kwoty zakupu.
3. Wzajemność.
4. Zaangażowanie.
5. Popularność.

 

  • E-commerce
  • Usługi
  • Jak obliczyć elastyczność cenową?
  • Jak obliczyć procentową zmianę popytu/podaży?
  • Co ma wpływ na elastyczność cenową?
  • Dlaczego warto znać elastyczność cenową?

 

Na czym polega dyrektywa Omnibus i czy każdy musi jej przestrzegać? Jeśli tak, to kiedy?

 

  • Dlaczego MUSISZ ustalić KPI?
  • Rodzaje KPI
  • Jakie czynniki wewnętrzne mają wpływ na KPI?
  • Jakie czynniki zewnętrzne mają wpływ na KPI?

 

  • E-commerce: Jakie produkty wybrać do promocji?
  • Usługi: Jakie usługi wybrać do promocji?


  • Ile musisz zarobić, by rabat ci się opłacił?
  • Rabat bywa większym ryzykiem, niż szansą. Dlaczego?
  • Jakie rabaty warto stosować?
  • Lista wszystkich rodzajów rabatowania
  • Rabaty procentowe
  • Rabaty kwotowe
  • Rabaty za lojalność
  • “Fanty” zamiast rabatów
  • Rabat kwotowy czy procentowy – który wybrać?
  • Unikatowy vs ogólny kupon rabatowy – który lepszy?
  • Jak stworzyć wygodny do użycia kupon promocyjny?
  • Psychologia promocji – jak nie zniszczyć wartości marki?
  • Branża premium – jak ugryźć promocję?

 

  • Kalkulator maksymalnego rabatu
  • Podglądaj konkurencję – z głową

 

Ile warto wydać na reklamy z okazji np. Black Friday, XMAS? Czy warto wyłączać aktywne kampanie reklamowe?

 

  • Jak zachęcić do zostawienia maila?
  • Jakie nagłówki warto stosować?
  • Rodzaje promocyjnych maili

 

Kiedy warto zacząć promocję, by nie zrobić falstartu?

 

  • Sklepy internetowe
  • Usługi
  • Sklepy stacjonarne
  • Sklep internetowy
  • Sklep/salon stacjonarny



  • Zmodyfikuj politykę zwrotów
  • Dodaj nowe metody płatności i dostawy
  • Ułatw kontakt
  • Przetestuj szybkość strony
  • Sprawdź, czy twoja strona to uciągnie
  • Sprawdź, co denerwowało klientów
  • Przygotuj sklep stacjonarny

 

  • ”Podgrzewaj atmosferę” poprzez social media
  • Poplotkuj trochę. O swoich produktach
  • Przypomnij o sobie tuż przed startem

 

  • Połącz siły… z konkurencją
  • Utrzymuj zainteresowanie podczas akcji promocyjnej
  • Ostatnia prosta, czyli ostatni dzień akcji

 

  • Skąd się wzięły Walentynki? Krótka historia
  • Popularność Walentynek w Polsce
  • Co Polacy robią w Walentynki?
  • Co Polacy kupują na Walentynki?

 

  • Skąd się wziął Black Friday? Krótka historia
  • Jak rosła popularność Black Friday w Polsce
  • Black Friday według przedsiębiorców
  • Czy Black Friday w ogóle się opłaca?
  • Czy w Black Friday warto dbać o marketing?
  • Czego ludzie NIENAWIDZĄ podczas Black Friday?

 

  • Czy Boże Narodzenie jest…popularne?
  • Co Polacy dostają z okazji Świąt Bożego Narodzenia?
  • Kiedy Polacy zaczynają przygotowania do Świąt?
  • Czy Święta Bożego Narodzenia to czas na marketing?
  • Czy reklamowanie się w święta jest opłacalne?

 

  • Black Friday
  • Boże Narodzenie i Wielkanoc

 

  • Moje podejście do reklam
  • Co radzą inni?

 

  • Walentynki
  • Wielkanoc
  • Halloween
  • Black Friday
  • Boże Narodzenie

 

Już teraz kup swój egzemplarz!

Kup tylko e-booka lub sprawdź pakiety

15 % taniej

– przy zakupie 2 lub 3 dowolnych produktów.

20 % taniej

– przy zakupie dowolnych 4+ produktów

"Akcje promocyjne"

119 zł netto

124,95 zł brutto

Najniższa cena z ost. 30 dni: 83 zł netto.

Ponad 200 stron konkretnych porad, jak robić bardziej zyskowne akcje promo – w usługach i e-commerce.

46 zł taniej

'"Akcje promocyjne" + "Profesjonalne reklamy"

Łącznie prawie 800 stron praktycznej wiedzy o reklamach na FB i IG!

381 zł netto

450,18 zł brutto

Najniższa cena z ost. 30 dni: 243 zł netto.

E-book „Akcje promocyjne”

Podręcznik „Profesjonalne reklamy Facebook Ads” – najbardziej zaawansowany kurs o Meta Ads na rynku.

71 zł taniej

Pakiet eksperta Meta Ads i marketingu

Komplet moich wszystkich produktów dla zaawansowanych! Zostań wymiataczem performance marketingu.

507 zł netto

605,95 zł brutto

Najniższa cena z ost. 30 dni: 303 zł netto.

E-book „Akcje promocyjne”.

Podręcznik „Profesjonalne reklamy Facebook Ads” oraz wszystkie dodatki (szablony, checklisty, infografiki).

Kurs wideo „Skalowanie kampanii Facebook Ads”, który pomoże ci logicznie i profesjonalnie wydawać budżet reklamowy.